Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
2 A keresés mindent visz Paradigmaváltás!
3 Egyre jobban nyílik a digitális szakadék “Csak az létezik, ami az interneten is látszódik“ ๏ Láthatósági szakadék: aki online látszik vs. akik a valóságban domináns ๏ Google találati lap: bizalmi mankó új ismeretek felfedezéséhez
4 5 tévhit a keresőmarketinggel kapcsolatban ๏M๏M i az ๏M๏M ire jó ๏K๏K inek jó ๏M๏M ikor jó ๏K๏K ivel jó
5 1. tévhit: Keresőmarketing = google hirdetés
6 Keresőmarketing
7 A keresőmarketing területei
8 2. tévhit: A keresőmarketing csak az online kereskedők játszótere
9 Pénzügy és kereskedelem az élen, sehol az építőipar Forrás: Klikkmánia és Arcus Search piacfelmérés, 2008 április 2007-es torta: 1,2 mrd Ft
10 3. tévhit: A keresőhirdetéseket el lehet választani a többi kommunikációs csatornától
11 Superbowl és keresőmarketing ๏ 2005: baki ๏ 2008: search scorecard
12 A keresőmarketing a digitális arzenál része Banner kampány Affiliate marketing Vírus marketing Szponzoráció marketing PR, együttműködés Mobil marketing Keresőmarketing Közösségi marketing
13 4. tévhit: Klikk = klikk
14 Klikk és klikk között is nagy a különbség!
15 5. tévhit: Google is the new agency
Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter üzletág vezető T: M: W: