az Eszterházy Károly Főiskola Regionális Pályaválasztási Fóruma AZ INTEGRÁLT TANULÁSI KÖRNYEZET JELENTŐSÉGE A FELSŐOKTATÁSBAN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Üdvözlet a Fallerból!.
Eötvös József Főiskola Baja Neveléstudományi Kar
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Üdvözöljük Waldviertelben. következetesség kézimunka tapasztalat bölcsesség megbecsülés.
PTE IGYK Felvételi 2012 PTE IGYK AZ ELÉRHETŐ TOVÁBBTANULÁS ELSŐ HELYEN IGYK!
EU alapismeretek E-Learning.
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
Az adórendszerek változásai az elmúlt évtizedekben Halmosi Péter.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Az Európai Unió története
RPF EKF. A TÖRTÉNELMI MÚLT Alapítás: Eszterházy Károly Egri Egyetem: 4 tervezett fakultás »Jogi »Orvosi »Teológiai »Bölcseleti (Filozófiai)
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
Kommunikáció az egyetemen Készítette: Ébner Mária
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Felsőoktatási jelentkezés 2007 A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: OFIK felvi.hu Július 31.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
EU II..
Jelkép-ország Jakab Sándor Kálmán
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Hallgatói kiválóság és intézményválasztási motivációk a hazai felsőoktatási felvételiknél Budapest, Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem október 28.
„Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió” műhelykonferencia Budapest, november 24. Dr. Pulay Gyula, főigazgató, ÁSZ.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Tanulási célú migráció a világban és itthon
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 3. Az Európai Unió politikái.
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
A felsőoktatás néhány demográfiai kérdése A külföldön tanuló hallgatók.
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
barátok és kollegák-itthon és külföldön-, határokon átívelő kapcsolatok és utazások, csereprogramok szakmai tudást támogató szövetség, továbbképzések,
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Európa regionális földrajza
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Belépés a felsőoktatásba: nemzetközi tendenciák Jelentkezési tendenciák kutatás – műhelykonferencia június 16. Kasza Georgina.
A továbbtanulást érintő jogszabályi változások Kalóné Szűcs Erzsébet igazgató.
Felsőoktatási felvételi ponthatárok 2007 Dr. Hiller István oktatási és kulturális miniszter Oktatási és Kulturális Minisztérium július 26.
Felvételi 2004 Felsőoktatási felvételi A felsőoktatásba jelentkezők számának alakulása
Felvételi tájékoztató
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
Továbbtanulási kisokos Keresztféléves felvételi lépésről lépésre
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az állami fenntartású felsőoktatási intézmények gazdálkodása az erőforrásokkal Budapest, november 18. Földesi Gabriella főosztályvezető Intézményfinanszírozási.
BME Mérnök informatikus alapszak
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Készítette: Szabó Tamás
33. EURÓPA FELOSZTÁSA.
ösztöndíj-tájékoztató
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Foglalkoztatás, szakképzés, jó gyakorlatok
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A politika feladatai a kutatásban, a fejlesztésben és az innovációban
Campus Mundi ösztöndíjak
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
A hallgatói lemorzsolódás csökkentésétől a doktori iskoláig
423/2012 (XII. 29.) Korm. rendelet alapján
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSEK
Friedrich Ebert Stiftung Szociális párbeszéd és ipar 4.0 konferencia
Előadás másolata:

az Eszterházy Károly Főiskola Regionális Pályaválasztási Fóruma AZ INTEGRÁLT TANULÁSI KÖRNYEZET JELENTŐSÉGE A FELSŐOKTATÁSBAN

Tervezem, hogy Egerbe,az EKF-re adom be a jelentkezésemet. Milyen esélyem van, hogy felvesznek, és elindul a képzés?

JELENTKEZŐK ÉS FELVETTEK SZÁMA A VIDÉKI FŐISKOLÁKON Vidéki főiskolák A JELENTKEZŐK számának alakulása 2009-ben 2001-hez képest %-ban megadva A FELVÉTELT NYERT hallgatók számának alakulása 2009-ben 2001-hez képest %-ban megadva Apor Vilmos Katolikus Főiskola Berzsenyi Dániel Főiskola 8255 Dunaújvárosi Főiskola 8690 Eötvös József Főiskola 7059 Eszterházy Károly Főiskola88115 Kecskeméti Főiskola 8786 Károly Róbert Főiskola 5531 Kodolányi János Főiskola 7353 Modern Üzleti Tudományok Főiskolája 2623 Nyíregyházi Főiskola 6773 Szolnoki Főiskola 3833 Tessedik Sámuel Főiskola 3334 Tomori Pál Főiskola 11594

Az EKF-re jelentkezők és felvettek száma területi megoszlásban megye/régió jelentkezőfelvettjelentkezőfelvettjelentkezőfelvett Észak-Magyarországi Régió Hajdú és Szabolcs Békés és Szolnok az ország más részéről Az EKF-re Egerből jelentkezők és felvettek száma Eger jelentkezőfelvettjelentkezőfelvettjelentkezőfelvett Az EKF-re jelentkezők és felvettek száma összes jelentkezőfelvettjelentkezőfelvettjelentkezőfelvett

Olvastam, hogy az EKF könyvtára igen jól felszerelt. Mit jelent ez? Tavaly is és idén is OKTV-n veszek részt magyarból. Van-e lehetőség tudományos munkát folytatni ezen a szakon a főiskolán? Segítenek felsőbb éves hallgatók vagy oktatók?

FŐÁLLÁSÚ OKTATÓINK TUDOMÁNYOS MINŐSÍTETTSÉGI ADATAI TUDOMÁNYTERÜLETENKÉNT Év Társ.- és bölcsészet- tudomány Művészeti terület Természet- tudományok Összes főállású minősített oktató Összes főállású oktató Minősített- ségi arány (%) , , ,

Dr. Gebei Sándor Dr. Kertész István Dr. Mózes Mihály Dr. Romsics Ignác Dr. Vadon Lehel Dr. Zachar József

Dr. Falus Iván Dr. Nagy Mária

Dr. Holovács József Dr. Kárász Imre Dr. Mustárdy László Dr. Orbán Sándor Dr. Szabó Béla Dr. Ujfaludi László

Egertől 300 km-re élek. Ha felvételt nyerek az Önök intézményébe, kaphatok-e kollégiumot? Hány férőhellyel rendelkeznek? Milyen a kollégium állapota? Vagy inkább albérletbe menjek? Mit javasol?

Van-e lehetőség a főiskolai évek alatt külföldön tanulmányokat folytatni? Ha igen, mely országokban?

Külföldi szakmai kapcsolatok USA Ausztria Belgium Csehország Dánia Hollandia Jugoszlávia Lengyelország Litvánia Nagy-Britannia Németország Oroszország Románia Spanyolország Svédország Malajzia Egyiptom Marokkó Szlovákia Ukrajna Finnország

Aktívan sportolok (kézilabdázom), de nem testnevelés szakra szeretnék jelentkezni. Van-e lehetőség a sportág további folytatására? Vagy milyen más sportolási lehetősége van egy hallgatónak a főiskolán? Szeretnék többet tudni a szabadidős lehetőségekről is!

Sajnos még nincs nyelvvizsgám. Folytathatom-e a német tanulást a főiskolán, ha felvesznek programtervező informatikus szakra? Mennyit kell érte fizetni? Van-e lehetőség helyben nyelvvizsgát tenni?

Megtartja-e a főiskola azt a hagyományát, hogy az elsőéves hallgatóknak személyi számítógépet biztosít?

Mikortól kaphat egy hallató tanulmányi ösztöndíjat? Milyen tanulmányi eredmény kell ahhoz, hogy ösztöndíjban részesülhessen valaki? Mekkora a legnagyobb összeg?

Mozgóképkultúra és médiaismeret szakra szeretnék jelentkezni. Milyen gyakorlatokra számíthatok? Hol kell a gyakorlatokat végeznem?

Milyen továbbtanulási lehetőségek vannak az EKF-en az alapképzés után?

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!