KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

Kerékpáros fejlesztések között Mitől lesz kerékpárosbarát egy település? Dr. Kukely György cégvezető Terra Studio Kft április 24.
Nyugat-Pannónia – határon átnyúló együttműködések, és a as fejlesztési időszak előkészítése Készítette: Győrffy László Gábor.
Projekt általános bemutatása
„Kerékpáros Magyarország Program” és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztési lehetőségei Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Munkahelyi közlekedési tervek tréning Éri Vilma Környezettudományi Központ Alapítvány Marton Miklós Közép- és Kelet-európai Környezetvédelmi Központ.
Javaslatok a zöld államháztartási reformra Lukács András Levegő Munkacsoport „A környezetvédelmi szempontból káros támogatások és megszüntetésük.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Mi kell a biciklisnek? Tóth Judit Magyar Kerékpárosklub alelnök Solt,
Kerékpáros Magyarország Program Bringázz a Munkába Kerékpárosbarát Település szeptember 16.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
LEADER Közösségek határon átnyúló együttműködésének lehetőségei Bodnár János Munkaszervezet vezető szeptember 10.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_
Kerékpáros fejlesztések
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Gazdaságpolitikai kilátások és kihívások 2009 Hamecz István.
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
Tóth Judit Kerékpáros Magyarország Szövetség évi pályázatok.
Európai Mobilitási Hét – Autómentes Nap Fucsku Anita városstratégiai referens Veszprém Megyei Jogú Város – december 11.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Magyarország a 2010-es Sanghaji Világkiállításon Dr. Huszty András.
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
OKTOGON Architecture & Design építészeti magazin
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj Motiváció Máshol hogy csinálják? szeptember dr. Német Béla, tudományos munkatárs.
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj 4. A bringa közösség, és gazdaságfejlesztő szerepe 5. A bringázás kisteljesítményű.
Kerékpártároló átadás
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
GKI Zrt., A válság: veszély és esély Balatonfüred, október 8. EGVE Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Sugatagi Gábor : A magyar fogyasztó preferenciái a politikai.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
Behajtási díj Budapesten? Közlekedésszabályozás az élhetőbb városért
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
László János Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon 1 Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon Bencze-Kovács.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök.
 Környezetünkre legalább annyi figyelmet kell fordítanunk, mint bármi másra az életben. A mai emberek nagyon keveset törődnek környezetükkel és egészségükkel.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
A magzati vesztesztés mértéke és annak vizsgálati lehetősége a termékenyítés utáni 60. napig tejelő szarvasmarhában Dr. habil. Gábor György PhD tudományos.
Közlekedjünk kerékpárral a Balaton körül
TERVEZET. R ÁKOSMENTE, A KERÉKPÁROSBARÁT TELEPÜLÉS.
A kerékpáros nemzet: jó példák Hollandiából Virág Álmos tudományos munkatárs.
EURÓPAI AUTÓSZERVIZEK MAGYARORSZÁGI EGYESÜLETE
A kerékpáros turizmus előnye, haszna közvetlen EU-s támogatások, EuroVelo-hálózat Balatonkenese, Csikai Mária
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Új Magyarország Fejlesztési Terv Egészségügyi fejlesztési lehetőségek Gál Ilona közgazdasági szakállamtitkár Új Magyarország Fejlesztési Terv Egészségügyi.
Új egyensúly Tervezettnél jobban csökken az államháztartás hiánya.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
Együtt közlekedünk Kerékpáros Budapest László János Elnök
Előadás másolata:

KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András

Témák Közvélemény kutatás Kerékpáros közlekedés helyzete Budapesten Aktuális problémák Megoldási javaslataink Eredmények közzététele

Közvélemény kutatás

Kerékpáros közlekedés helyzete Budapesten

Kerékpározás előnyei

Egészségügyi előnyök Légszennyezés csökkenése Közlekedési dugók ritkulása

Pénzben kifejezhető előnyök Új, rendszeresen kerékpárral közlekedő: – Évi 104 ezer forint megtakarítás „Bringázz a munkába!” kampány (10 millió forint): – 100 millió forint megtakarítás Átlagsebesség növekedés 1 km/h-val: – Évi milliárd forint megtakarítás

Problémák Kerékpárutak hossza és minősége Autóvezetők hozzáállása Kerékpáros oktatás hiánya Kevés kerékpártároló

Megoldási javaslataink Kerékpárszállítás javítása HÉV-en, vasúton Kölcsönzési rendszer kiépítése Őrzött tárolók Kerékpáros rendőrség Kerékpáros ismeretek tanítása a közoktatásban Innováció

Honlap BDGLEGO.ingyenweb.hu

Forrásaink Kürti Gábor, a Hajtás Pajtás futárszolgálat ügyvezetője, a Critical Mass egyik főszervezője, a kerékpáros érdekvédelem vezetője Figyelő 2009/28. szám HVG 2008/35. szám BikeMag kerékpáros magazin több száma