A komprehenzív iskola Dr. Schiffer Csilla. Komprehenzív iskola ‘40-’7 Anglia állami iskola Középiskola Felvesz bármely tanulót a lakóhelyéhez közeli iskolába,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az érettségi rendszere
Advertisements

Krúdy.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
20 éves a Tisza Volán SC Labdarúgó Szakosztálya
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
A tanári munka értékelése
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
A felnőttképzési tevékenység, és annak az alakulása egy Kulturális és Szabadidő Központban Konzulens tanár:Készítette: Simándi SzilviaPalla Melinda TanársegédIII.andragógia.
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
KPSZTI MÁRCIUS 18. FARKASNÉ EGYED ZSUZSANNA
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Református közoktatás Pécsett A Polgári Leányiskola története
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
A SZOCIÁLIS KÉSZSÉGEK ÉS KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Javaslatok a magyar közoktatás megújítására Eltérő álláspont a Zöld könyvről.
Országos Közoktatási Intézet Tantárgyi obszervációs vizsgálatok
Gazdasági ismeretek. Elsőként az iskolánkról. A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola nagy múltú, idén lesz 40 éves. A város legfiatalabb.
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
A háború és a modern fegyveres erő
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
AZ ISKOLA.
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
Felkészítés az Integrált /inkluzív nevelésre a pedagógusképzésben
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
MAGYARORSZÁG NEVELÉSÜGYE A 19. SZÁZAD MÁSODIK FELÉBEN
1 Pályaválasztás 2011/2012 Implom József Általános Iskola.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola április.
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
Mobilitási Nívódíj 2005.
Oktatásfejlesztés Dr. Schiffer Csilla.
Felnőttoktatási tájékoztatója
A szociális képességek fejlesztése módszertana
Információs nap szeptember 8..
ROMA GYEREKEK AZ ISKOLÁBAN, ROMA FELNŐTTEK A MUNKAERŐPIACON
Pályaválasztás Pályaválasztás
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Példa egy ppt prezentációhoz
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Szakirodalom a Stratégiai menedzsment tantárgyi képzéshez 1. Chikán Attila: Vállalatgazdaságtan oldal 2. Bush, T (2009.): A menedzsment fontossága.
Horváth Zsuzsanna – Ütőné Visi Judit Az OKKR bevezetésének feltételei és szabályozási környezete a közoktatás nézőpontjából Javaslatok az Országos képesítési.
Dr. Schiffer Csilla. Továbbképzés előnyös:  ha általános válaszok adhatók egy problémára,  ha lehetséges a gyakorlaton túli elméletalkotás, amely továbbképzéssel.
Két tanítási nyelvű oktatás az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskolában Egressy Béni Bilingual Primary School.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Új skála – új lehetőségek
Szekeres - ösztöndíjasok: Az E-galéria kiállítása
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Határokon átívelő projektek.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
MAGYARORSZÁG NEVELÉSÜGYE A 19. SZÁZAD MÁSODIK FELÉBEN
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

A komprehenzív iskola Dr. Schiffer Csilla

Komprehenzív iskola ‘40-’7 Anglia állami iskola Középiskola Felvesz bármely tanulót a lakóhelyéhez közeli iskolába, képességeitől függetlenül „átfogó”, „széles körű” egységes iskola

Komprehenzív iskolarendszer „A komprehenzív iskolarendszer […] olyan középiskolákból áll, melyek a falaikon belül kínálják fel a képzési utaknak azt a választékát, amelyet a szelektív rendszer, mint elkülönült intézmények rendszere csak a nagyrendszer szintjén biztosít. A differenciálás intézményen belüli.” (Loránd, 1997, 3)

Loránd Ferenc (1995): A Gesamstschule és más variációk 12 évfolyamra. In. Új Pedagógiai Szemle, 10, Loránd Ferenc (1997): Az egységes iskoláról. In. Új Pedagógiai Szemle, Loránd Ferenc (2000a): Kinek és miért nem kell a komprehenzív iskola? In. Komlóssy Ákos (szerk.): A Szegedi Nyári Egyetem évkönyve, Szeged,