Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

2011. szeptember SzeptEmber Feszt 2011 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Tourinform iroda működtetése október Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Hogyan tovább egészségturizmus? Tények és vágyak a régióban
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Reklámok a turizmusban
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Reklámeszközök, reklámhordozók
A közművelődési tevékenység mint kohéziós erő egy kisvárosban
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Banor Tréning Központ Bt. Levelezési cím: 1550 Budapest, Pf. 15. Tel/fax: Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
A marketing piac tartalma
Törzsutas program.
1. tétel Ön a munkahelyén az iroda kialakításáért felel. Tervezze meg az irodában milyen eszközök szükségesek ahhoz, hogy adminisztrációs munkáit pontosan.
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Sponsorare necesse est
A rendezvények előkészítése
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Hogyan választ egy könyvkiadó nyomdát? (Hogyan választanak a magyar könyvkiadók nyomdát?) Kiss Gábor TINTA Könyvkiadó
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Budapest Utazás Kiállítás
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
1458/17. tétel. 17/A Ez ideig ismeretlen külföldi partner kereste fel ben, és ajánlott fel a Földközi-tenger egyik szigetén szolgáltatásokat az.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Milyen innovatív fejlesztéseket, ötleteket ad a Nyugat-dunántúli Régió 2020-as klímacélok eléréséhez a közlekedés terén? Milyen kapcsolódó.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
A Nemzetközi Visegrádi Alap o Titkárság (15 fő) o Székhelye:Pozsony, Kráľovské údolie 8, Bratislava, Szlovákia o Munkanyelve:
1 A Hungary for FP6 projekt a bemutatása Dr. Groó Dóra Tudományos és Technológiai Alapítvány.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
Szállodák és utazási irodák kapcsolata az idegenvezetőkkel (idegenvezetéssel) február 24. Kundi Viktória Kodolányi János Főiskola.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
Kiadványok a helyismereti munkában
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
EU Tájékoztató Szolgálat
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

Katalógusok szerepe az értékesítésben

Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon nehéz reklámozni. A katalógusok a vizuális megjelenítést segítik. Értékesítést támogató rendszereknek is tekinthetők.

Best Reisen katalógusai :

1997 A FEHÉRVÁR TRAVEL KATALÓGUSAI

Thomas Cook Katalógus Egyre több cég kínálja utazási ajánlatait virtuális formában A Thomas Cook Reisen 11 katalógusából idén hármat már csak CD-n állított elő. Céljuk hogy minden információ mely az utaztatáshoz tartozik, az interneten is olvasható legyen.

Zala Volán Utazási Iroda katalógusa

Katalógus=reklám „Az emberek álmodoznak külföldi utazásokról, a reklám feladata, hogy az álmokat cselekvésre váltsa” (Ogilvy) Vagyis a katalógus vegye rá a potenciális turistát az utazásra.

A jó programfüzet A programfüzeteknek, a szóróanyagoknak, a reklámnak ezért kell feltűnőnek lennie, hogy elindítsa a cselekvést.

PIACSPECIFIKUS KIADVÁNY ROMÁNIA – DÉL-ALFÖLD 16. Magyarország, az ismeretlen ismerős 6000 példány román nyelven 3500 példány magyar nyelven vásárokon, rendezvényeken időszakonként szórólap újranyomtatás, hirdetési lehetőség

Katalógusok a TUI kirakatában

Egészségturisztikai katalógus … külföldre is  ‘’Quelle der Gesundheit in Ungarn’’ német nyelvű kiadvány  ‘’Wegry kraj Spa&Wellness’’ lengyel nyelvű változat  ‘’Hungary – A garden of healing’’ angol nyelvű változat

2009. Év katalógusaiból Megjelenés: február a budapesti Utazás kiállítás Példányszám: db Szerkesztés: Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálturisztikai Kompetenciaközpont Terjesztés: belföldi vásárok, Tourinform irodák kitelepülés egyéb rendezvényeken, konferenciákon

Szokásos még a törzsvásárlókat DIREKT MAIL akciókkal folyamatosan megkeresni. Vagyis küldjük ki a törzsvásárlóknak az aktuális katalógusunkat!

Milyen rendszer szerint állítja össze a katalógust?

Rendszer alapja: földrajzi rendszer Külön szedjük a külföldi desztinációkat Külön szerepeltetjük a magyar ajánlatokat Külön rendszerezhetünk turisztikai régiók alapján

Földrajzi tér Magyarországon belül… Ha nagy a kínálat, akkor lehet önálló kistérségeknek vagy városoknak is önálló tematikus katalógust készíteni. Pl.: Budapesti ajánlatok

Szezonális katalógusok Programfüzet (katalógus) általában évente kétszer kerül kiadásra, nyári- és téli- katalógusok formájában. Tartalma: Köszöntő Utazási feltételek (Kormányrendelet: 214/1996. (XII. 23.)) Általános tudnivalók

Nyári/téli programfüzetek A nyári programfüzetek általában januárban már készek, de legkésőbb az Utazás Kiállításra elkészülnek. A téli programfüzetek szeptemberre, de legkésőbb a Hó-Show-ra elkészülnek.

Tematikus elrendezés Az árualap megjelentetésének további szempontok szerinti bontása ismert (Pl.. tematikus bontás külön programfüzetben a családi, tengerparti, üdülések, városlátogatások, kaland=adventúra, víziturizmus, ezen belül rafting.

Melyek a katalógus és a szórólap készítés követelményei?

Elvárások a katalógusokkal szemben Megfelelő minőségben, kellő precizitással és lehetőség szerint színes formában kell elkészíteni. A külső feltétlenül utaljon a tartalomra, színes, figyelemfelhívó képekkel, grafikákkal, az iroda logójával.

Szponzorálási lehetőség A programfüzetek elkészítése hosszú nyomdai munkát igényel, és költséges is. A programfüzetek alkalmasak más cégek reklámjainak bemutatására, tehát reklámhordozók is egyben. A reklámokkal csökkenthetők az árak.

Interneten Az utazási irodák programfüzetei manapság az interneten is megtalálhatóak. (Pl.: vagy

Néhány gondolat a szóróanyagokról

Szórólap figyelemfelhívó cím, mely a tartalomra is utaljon, napra bontott programok, szállás, étkezések, programok pontos minőségi, mennyiségi leírása, utazási eszközök…(pozíciószám, időpont, minimális létszám, kapacitás, jelentkezési határidő, fakultatív programlehetőségek, kötbérmentes lemondási határidő, utazási iroda neve, címe, telefon száma, fax száma)

Régi szóróanyag

Ön szerint a mai, internetes világban szükséges, vagy megszokott dolog az utazási irodai katalógus?

Szükséges, mert…. Nem mindenki tud Internetezni Nem mindenki tudja, az Interneten hol kell keresni Vásárokon nem tudjuk az Internettel bemutatni …stb.

Piktogramok az utazási irodai katalógusokban?

Piktogram Tájékoztató feliratot helyettesítő ábra.

Magyarország wellness atlasza