Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámok a turizmusban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámok a turizmusban"— Előadás másolata:

1 Reklámok a turizmusban

2 A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van.
Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi régióra vagy komplex turisztikai termékre vonatkozik.

3

4 1. Turisztikai kiadványok
Közvetlen hatású: plakát, turisztikai prospektus, város- vagy tájismertető Közvetett hatású: útikönyvek, útirajzok, útleírások, szépirodalmi művek.

5

6 2. Turisztikai sajtópropaganda
Közvetlen hatású: fizetett sajtóanyagok Közvetett hatású: riportok, útleírások, szakcikkek

7 3. Írásbeli tájékoztatás
Közvetlen hatású: levelezés az ügyfelekkel Közvetett hatású: hírlevél, hírmagazin

8 4. Propagandairodák, kirendeltségek
A külföldön felállított turisztikai propagandairodák és képviseletek a turisztikai propaganda és tájékoztatás fontos szervei.

9

10 5. Szájpropaganda A leghatékonyabb eszköz

11 6. Turisztikai kiállítás
Idegenforgalmi börze Az idegenforgalmi kínálat elterjedt eszköze.

12 7. Internet Az internet egyre nagyobb szerepet kap a turisztikai propagandában. Lefoglalás, keresés, akciók, reklámlevelek.

13 8. Egyéb eszközök Rádió, televízió, film


Letölteni ppt "Reklámok a turizmusban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések