Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jogszociológia 4. előadás november 13. Uszkiewicz Erik
Advertisements

Partner Országok Partner Countries. Hungary Hungary is situated in Central Europe, in the Carpathian Basin. About ten million people live in Hungary.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
A Kaposvári Egyetem innovációs tevékenysége – Dráván innen, Dráván túl
A globális netgeneráció – aktuális helyzetkép itthon és külföldön Fehér Péter PhD.
With Holistic Pedagogic View Against the Crisis Dr. Szabolcs Zalay PhD headmaster Leőwey Klára High School – Pécs Eötvös József College – Baja Fifth UNeECC.
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Hallgatói mobilitás a Debreceni Egyetemen.
A kompetencia alapú oktatás esélyei Modernizáció a közoktatásban dr. Pála Károly 2007.
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
A Lifelong Guidance (LLG) európai és hazai rendszerének kialakítása Kihívások és törekvések egy kutatás operacionalizálása fényében Borbély Tibor Bors,
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Szendrődi László tanácsos, TéT attasé Állandó Képviselet, Brüsszel
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Genfi Egyetem, Európai Tanulmányok Intézete REGIONAL DEVELOPMENT AND FAINT-HEARTED DECENTRALISATION IN HUNGARY (WITH.
DISSZEMINÁCIÓ A projektek eredményeinek terjesztése május 2. Tordai Péter, Tempus Közalapítvány.
Politikai és szociálgeográfia I.
Praxis-elméletek a szociális munkában Avagy: mi a kurzus értelme és aktualitása?
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ELÉG MAGYAR MÉRNÖKÜNK VAN A GAZDASÁGI ÉS INNOVÁCIÓS KITÖRÉSHEZ? TAMÁS PÁL [MTA Szociológiai Kutatóintézet, Budapest]
Mgr. Námesztovszki Zsolt GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOK KÉPZÉSE AZ INTERAKTÍV TÁBLA HASZNÁLATÁRA (HARDVERISMERET) Szabadka, 2012.
Digitális, vagy információs? Műveltség! Koltay Tibor.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Innovatív elemek a SKA végrehajtásban Innovative elements in SCF implementation.
Tanári kompetenciák október 6. Caroline Kearney
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
A tanári munka és foglalkoztatás indikátorai nemzetközi tükörben Imre Anna Oktatáskutatási és Fejlesztési Intézet november.
TRENDFIGYELÉS Tippek és eszközök szélesvásznú diák létrehozásához és bemutatásához.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
Common Voice September 2005 Budapest Júlia Horváth - Éva Fekete Szabo -Á.Mátyásiné International Pető Institute Budapest, Hungary 1 Julia Horváth.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Tartalom  Tanulmányi kötelezettség  Önálló előadások, konferenciák  Tanulmányutak  Publikációk.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Előrelépés a digitális akadémiai világban Béky Endre Elsevier 2006 október 18.
Biztos kezdet program a gyerekszegénység ellen? A gyerekek fejlődnek, a társadalom befogadó képessége nem.
A folyóiratok tudományos mérése, presztízs
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: )
International Olympiad in Informatics
BETEKINTÉS AZ EURYDICE HÁLÓZAT
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
MICE Tourism in Hungary Statistical Report for the Year 2008 by the Hungarian Convention Bureau HUNGARIAN NATIONAL TOURIST OFFICE.
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Pairwise object comparison based on Likert-scales and time series – the idea of human-oriented science in light of artificial intelligence and value.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Budapest, 24th March 2014 Gábor Zsembera
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
A Nation Library of Medicine és adatbázisai
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Public relation at our school
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
Social Renewal Operational Programme
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Előadás másolata:

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions 2008/2009 Number of computers Number of students

The penetration of laptops (%) The proportion of laptopos related to all PC’s (%)

Interactive whiteboards (about 3800) Digital „serving trolley (in every high school) SULINET Digital Knowledge Base THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY II.

NEMZETKÖZI MUTATÓK European (full population) digital literacy by COQ index EU15 average: 0,81 Hungary average: 0,3 Students without ICT skills EU25 average: 4 Hungary average: 19 INTERNATIONAL INDICATORS

A FELSŐOKTATÁS MINŐSÉGÉNEK MEGÍTÉLÉSE Digital literacy (young persons, under 24 year) EU15 average: 0,8 Hungary average: 0,3 ESTIMATING ICT IN HIGHER EDUCATION Don’t agree Agree

ICT IN EDUCATION Teachers, who use the internet in education Qualified ICT professionals 2003/ /2009 Qualified ICT professionals

INTÉZMÉNYI TÖREKVÉSEK ÉS MUTATÓK ELE SUPPORT IN EKC

MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY ( ICT )

TEACHER TRAINING PROGRAMS IN THE THREE CYCLES Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Információ és társadalom A tanári mesterség IKT alapjai Elektronikus tanulási környezetek Méréses módszerek a pedagógiai kutatásokban Tudásbázisok alkalmazása különböző szaktárgyakban SUMMARY ÖSSZEGEZVE

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban

Köszönöm a figyelmet!