MAVE Budapest, 2013. május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Egy pályázat az Internet használat népszerűsítésére Tanulás a főzésen keresztül A Tempus közalapítvány Grundtrig pályázatása beadott projekt.
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
A Socrates / Grundtvig program pályázati lehetőségei.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
1 ENCASIA – A KBSZ részvétele a Hálózat munkájában KBSZ SZAKMAI FÓRUM - LÉGIKÖZLEKEDÉS Budapest, dr. Becske Loránd főigazgató.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
E-learning és a multimédia
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A minőségügy a könyvtárügyért
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
SZTE BTK Spanyoltanár MA
A NEMZETKÖZI MUNKACSOPORT. PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA VAS MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, SZOMBATHELY.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Tanévnyitó Konferencia Budapest, augusztus 25. Sanus3 Iskola-egészségügyi szoftver „Est difficillium se ipsum vincere” Legnehezebb magunkat legyőzni.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
A beiskolázás előkészítése
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Innovatív fényforrások Közép-Európában – a CENILS projekt tapasztalatai Baracsi Mária Projektvezető Central European Network for knowledge based on Innovative.
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Erasmus+ tapasztalatok
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Regionális konferencia
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Előadás másolata:

MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard Andrea védőnő Iskola-egészségügyi Szakmai Műhely Közhasznú Alapítvány

MAVE Budapest, május 24. Kezdetek... - GRUNDTVIG – Tanulási kapcsolatok projekt - ELŐKÉSZITŐ LÁTOGATÁS – Brighton, UK

MAVE Budapest, május 24. Résztvevő szervezetek Portugália Lettország Németország Litvánia Csehország Magyarország Anglia - Wales Lengyelország

MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE projekt Involving New Communities of Learners Using Socially Inclusive Virtual Environments Vonjunk be új tanulói rétegeket a közösségi oldalak használatával egy virtuális tanulói környezetbe

MAVE Budapest, május 24. Az INCLUSIVE projekt célja Grundtvig partnerség – bevonni és támogatni a felnőtt tanulókat és oktatókat az e-learninges tapasztalatokkal a közösségi média technológiákon keresztül. →Vizsgálni a tanulók és oktatók leggyakoribb problémáit, →A közösségi hálózatok átválthatók-e felnőttoktatási környezetre, Fejleszteni a tanítási és tanulási folyamatokat, összehasonlítva különböző pedagógiai online stratégiákat az Európai országok között, hogy segíteni tudjuk a felnőttek kognitív, személyes és szociális fejlődését.→kérdőívek→mátrix→webseminar→e-book

MAVE Budapest, május 24. Új szemlélet a tanulásban

MAVE Budapest, május 24. Az első projekt találkozó: Kaunas – Litvánia – 10.

MAVE Budapest, május 24. Az első projekt találkozó: Kaunas – Litvánia Elvégzett feladatok: A projekt találkozóinak megbeszélése, időpontok egyeztetése. A projekt feladatainak megbeszélése, az egyes projekt partnerek szerepvállalásának tisztázása. A projekt közös kommunikációs platformjának elfogadása, létrehozása, ning Megtanultunk elektronikus kérdőívet készíteni

MAVE Budapest, május 24. A második projekt találkozó: Riga – Lettország – 12. FELKÉSZÜLÉS: - Közös „Tudás tár” kialakítása - Logó tervek készítése ELVÉGZETT FELADATOK: - Logó verseny - Eddigi tudás tár áttekintése

MAVE Budapest, május 24. A harmadik projekt találkozó: Bangor - Wales, UK – 12. FELKÉSZÜLÉS: - Kérdőívek összeállítása, adatfelvétel, értékelés (képzést megrendelő cég vállalat, illetve felnőtt tanulók nekünk védőnők számára) →elektronikus kérdőívvel ELVÉGZETT FELADATOK: - Minden ország prezentálta az eredményeit, - Milyen e-learninges szoftver megoldások vannak, mit tanítanak rajtuk?

MAVE Budapest, május 24. A harmadik projekt találkozó: Bangor - Wales, UK – 12.

MAVE Budapest, május 24. A negyedik projekt találkozó: Győr - Magyarország – 30.

MAVE Budapest, május 24. A negyedik projekt találkozó: Győr - Magyarország – 30. Minden ország bemutatta az általa szervezett vagy megismert e-learninges képzését Legjobb gyakorlat lista sor „Best practice” összeállítása

MAVE Budapest, május 24.

Az ötödik projekt találkozó: Fatima - Portugália – 20. ELŐKÉSZÜLET: Saját szervezetünk számára hogyan szervezzünk e- learninges képzést ELVÉGZETT FELADAT: MÁTRIX - tanulmány- tréning szervezés

MAVE Budapest, május 24. A hatodik projekt találkozó: Prága - Csehország – 09.

MAVE Budapest, május 24. A hatodik projekt találkozó: Prága - Csehország – 09. ELVÉGZETT FELADATOK: - 4db WEBINAR megvalósítása, - Anymeeting - Hangout - Join me - Skype - Gotomeeting, Gotowebinar

MAVE Budapest, május 24. A hetedik projekt találkozó: Stuttgárt - Németország – 12. ELŐKÉSZÜLET: - Saját webinar megvalósítása és kiértékelése, ELVÉGZETT FELADATOK: 1.Tanár-Diák Kommunikáció 2. Oktatói gyakorlat folyamatos javítása 3. Webinár technikai szükségletei

MAVE Budapest, május 24. A nyolcadik projekt találkozó: Zielona Góra–Lengyelország –14. ELVÉGZETT FELADATOK: E-book, elektronikus könyv összeállítása a webinárról, és annak tapasztalatairól, ha mások, eu-s szervezetek úgy gondolják, hogy szeretnének ilyen jellegű tevékenységet folytatni, azt hogyan tegyék. → EU-s adatbázisba való feltöltés.

MAVE Budapest, május 24. Konkluzió Más kultúra,más identitás,más ételek,+rengeteg élmény, Eu-s összetartozás erősítése A jővő tanulási módszerének elsajátítása Szakmai fejlődés ICT alkalmazásában Tapasztalat szerzés jó eu-s gyakorlatok, Jővőbeni együttműködések kialakítása Cél: Mindezt a tudást a védőnők számára hasznosítsuk!!!

MAVE Budapest, május 24. Köszönöm a figyelmet!