TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Szegedi Ipari, Szolgáltató Szakképző és Általános Iskola
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Mátészalka Szakképző Iskola és Kollégium - Déri Miksa
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Pályaválasztás 2014/15.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Szakképzés ma … Málnási Gábor.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
FELVÉTELI tájékoztató
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Beiskolázási tájékoztató december
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Dobó István Gimnázium Eger.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 2400 Dunaújváros, Radnóti Miklós u. 6. Kompetenciafejlesztés a Lorántffy iskolában Marczona.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
e-Learning a tanárképzésben
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
A kerettantervek fejlesztése
Újabb kalandba kezdünk …
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Szeretettel köszöntjük az érdeklődőket! ISKOLÁNK TÖRTÉNETE 1989-ben indultunk 1990-től Pogány Frigyes néven.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Felnőttoktatási tájékoztatója
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Kocsis Gáborné Lamberti Judit
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
Érettségi élő idegen nyelv
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A digitális kompetencia fejlesztése
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Előadás másolata:

TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár

Ganz Ábrahám Kéttannyelvű Gyakorló Szakközépiskola és Szakiskola 1195 Budapest Üllői út 303.

Képzések iskolánkban Kéttannyelvű német, gépész szakirány Kéttannyelvű angol, informatika szakirány Nyelvi előkészítő, informatika szakirány Normál 4 éves képzés, informatika ill. gépész szakirány pályaorientáció Műszaki informatikus mérnökasszisztens Rendszerinformatikus Géplakatos Fémforgácsoló Fényező, címfestő

Informatika IKT-A 12.B készülés a szóbeli érettségire –Ergonómia –Könyvtárhasználat –Páros vázlatírás, online 10.B weboldal készítés –Online feladat az iskola weboldalániskola weboldalán

Kémia IKT-B csak 10. évfolyamon, 2ó/hét 11.E –nyelvi előkészítős, informatika tagozatos –30 fő –bevezető + szerves kémia + általános kémia 11.A –angol kéttannyelvű, informatika tagozatos –26 fő –bevezető + általános kémia + szerves kémia

„csak” kép molekulák polaritása –feladatlap készítés (életpálya)feladatlap –sdt – szervetlen kémia rész fémek redukáló sora –prezentáció készítésprezentáció Kémia IKT-B

animáció „önmagáért való” animáció túl mély pl. gyökös szubsztitúció molekulák térszerkezete és polaritása –offline mód biztosabb –offline böngésző kiemelt felhasználóként működik –válogatott anyag –páros gyakorlás Kémia IKT-B

videó veszélyes kísérlet (bróm) anyag hiány (cc. H 2 SO 4 ) ismétlés kiegészíthet más modult pl. szövegértés projektor, laptop kipróbált tananyagok: –reakciósebesség –etilén –acetilén Kémia IKT-B

tevékenység jó ötlet feladatleírás, segédanyag a netenneten galvánelem –informatika órán keretkészítés gyakorlására –kémia órához bevezetésként kőolaj és földgáz –önálló feldolgozás –csoportos beadandó Kémia IKT-B

kőolaj és földgáz csoportos beadandó Kémia IKT-B