© 2013 IBM Corporation 2013 Q2 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Automatikus diabemutató!
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Iroda a felhőben.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
Alapfogalmak (fogyasztó, jótállás, szavatosság, 72 órás cseregarancia)
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
1 ESB (adatsín) megoldások a gyakorlatban Tapasztalatok ESB a gyakorlatban.
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
A helyi önkormányzatok adósságkonszolidációja
IBM Global Financing © 2013 IBM Corporation Innovatív IT finanszírozás Dr. Kováts Dénes IBM Global Financing részlegvezető.
Seminar on Lyophilization Seminar on Lyophilization Budapest, Hungary
Copyright © 2013, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1 Oracle cloud- forgatókönyvek Tóth Csaba vezető architect.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
A Microsoft rendszermenedzsment víziója A Dynamic Systems Initiative A System Definition Model Az üzemeltetésre tervezett szoftverek A SDM jelentősége.
2 Forrás: The Standish Group International, Extreme Chaos, The Standish Group International, Inc., 2000.
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Microsoft szoftverek a szakképzésben
Storage Virtualization Presentation Virtualization Server Virtualization Desktop Virtualization Application Virtualization SYSTEM CENTER.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Module 1: A Microsoft Windows XP Professional telepítése
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Alert Pay Personal Starter számla regisztrációs segédlete Másold be ezt a linket a link keresőbe, vagy kattints rá
Hibrid felhő Privát-, publikus és hoster felhők összekapcsolása
Windows Server 2012 Kiadások, licencelés, lehetőségek
Demo/teszt környezetek Szerver konszolidáció Adatközpontok alapja.
Évi 1 tonnánál nagyobb mennyiség? Mit tegyek? Honnan kérjek segítséget? El tudja dönteni, hogy CMR anyag-e? Előzetes bejelentés REACH-IT, ICLUID5 CMR anyag?
1. 2 Mire érdemes figyelni a támogatási szolgáltatások használatakor? – Kulisszatitkok a Support optimális használatához Gruhala Izabella Tel:
Érettségi tájékoztató 2013/2014-es tanév. Az érettségi vizsga menete Írásbeli időszak: május –Az érettségi időpontokat külön táblázatban olvashatják.
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék Alkalmazás és megjelenítés virtualizáció Micskei Zoltán.
IT-DEV-CON – SQL Server ‚Denali’ Csom Gergely Microsoft Magyarország Kft.
Út a felhőbe - Azure IaaS Windows Server 2012 R2 konferencia
Virtualizáció Prém Dániel Tanszéki mérnök Windisch Gergely Tanársegéd Operációs Rendszerek 2013/2014/1.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Üzleti Partner rendezvény „Ismerkedjünk”
Channels Management Europe
IBM szolgáltatási körkép
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
2. Operációs rendszerek.
CONTROFLEX KFT Bemutatkozás. A Cég története A CONTROFLEX KFT-t januárjában Magyarországi magánszemélyek alakították Tevékenységi területe –gázelemzés.
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
LEASING HSF közgyűlés Nemes Krisztián HATÉKONYABB FINANSZÍROZÁS KOMBINÁLJA A BIZTONSÁGOS TERVEZÉST A RUGALMASSÁGGAL.
SZOFTVEREK (programok). Szoftver fogalma A szoftver (software) valamely számítógép rendszerhez tartozó programok, program- rendszerek, és azok dokumentációinak.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Előadás másolata:

© 2013 IBM Corporation 2013 Q2 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Témák szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Honnan jöttem? ügyfeles kereskedők telefonos kereskedők Hardware (STG) Software (SWG) Services (GTS) Partneres kereskedők saját hw kereskedősaját sw kereskedősaját svc kereskedő

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Szolgáltatási területek Global Technology Services Integrated Technology Services Technical Support Services hw karbantartás os sw támogatás ServicePac

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 IBM szolgáltások - együttműködés  installálás (IBM/végfelhasználó végzi)  integrálás  különböző felmérés >> optimalizáció  migráció  konszolidáció  virtualizáció  költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.)  sw, hw támogatás/karbantartás  üzemeltetés  számítási felhő  Outsourcing tevékenység

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Szerviz és hibabejelentés  v.  géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit)  jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn)  hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) –ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) –ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám)  IBM szervizmérnök megkapja a feladatot  a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása  garantált hibaelhárítás?

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 ServicePac  gyártói alapgarancia kiterjesztése  alapgarancia utáni hosszabbítás  os sw támogatás  wmware támogatás Az elérhető biztonság!

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Egy IBM hardver életútja IBM hardver gyártói alapgaranciaalapgarancia utáni időszak emelt szintű garanciakiterjesztésutólagos garancia ServicePac

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Mit biztosít az alapgarancia? termék nevegéptípusalapgarancia x YR On-Site NBD x YR On-Site NBD DS YR IOL NBD TS YR IOL NBD Storwize YR IOL NBD IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát.

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Mit biztosít a ServicePac? termék típusalapgaranciacikkszámSLA USD/3 év x YR On-Site NBD 41W év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 x J év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 x J year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol!

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése:  emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector)  ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do hibabejelentés: v.

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Tanácsok partnerek számára  Csomagold össze, készíts mini megoldásokat!  Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást!  Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)!  Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé!  Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...)

IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, ben: és mobilon: (08:00 – 18:00) elérhető vagyok.