© 2013 IBM Corporation 2013 Q2 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Témák szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Honnan jöttem? ügyfeles kereskedők telefonos kereskedők Hardware (STG) Software (SWG) Services (GTS) Partneres kereskedők saját hw kereskedősaját sw kereskedősaját svc kereskedő
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Szolgáltatási területek Global Technology Services Integrated Technology Services Technical Support Services hw karbantartás os sw támogatás ServicePac
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 IBM szolgáltások - együttműködés installálás (IBM/végfelhasználó végzi) integrálás különböző felmérés >> optimalizáció migráció konszolidáció virtualizáció költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.) sw, hw támogatás/karbantartás üzemeltetés számítási felhő Outsourcing tevékenység
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Szerviz és hibabejelentés v. géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit) jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn) hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) –ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) –ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám) IBM szervizmérnök megkapja a feladatot a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása garantált hibaelhárítás?
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 ServicePac gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás os sw támogatás wmware támogatás Az elérhető biztonság!
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Egy IBM hardver életútja IBM hardver gyártói alapgaranciaalapgarancia utáni időszak emelt szintű garanciakiterjesztésutólagos garancia ServicePac
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Mit biztosít az alapgarancia? termék nevegéptípusalapgarancia x YR On-Site NBD x YR On-Site NBD DS YR IOL NBD TS YR IOL NBD Storwize YR IOL NBD IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát.
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Mit biztosít a ServicePac? termék típusalapgaranciacikkszámSLA USD/3 év x YR On-Site NBD 41W év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 x J év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 x J year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol!
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector) ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/ext ProductSelectorWWW.do hibabejelentés: v.
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Tanácsok partnerek számára Csomagold össze, készíts mini megoldásokat! Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást! Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)! Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé! Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...)
IBM – Technology Services © 2013 IBM Corporation Q2 Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, ben: és mobilon: (08:00 – 18:00) elérhető vagyok.