Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Csuhaj Andrea Programvezető
Advertisements

A jelzőrendszer működésének tapasztalatai
A Hallgatói Mentorprogram működése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Online tanulásszervezés és társadalmi szerepvállalás lencse máté igazgyöngy alapítvány digitális nemzedék konferencia március 29.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
CEP1 „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ Bűnmegelőzési projekt.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kolozsvári Báthory Líceum
Beszámoló a Tanoda- Játszóház működéséről
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Interkulturális mentorálás
"Legyen az esély egyenlő ..."
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Jó szülő vagyok? Foglalkozások fogyatékkal élőket gondozó szülőkkel
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Speciális gyermekvédelem
HEKS = Hilfswerk der Evangelischen Kirchen der Schweiz Svájci Protestáns Egyházak Segélyszervezete.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI.
Wichern Alapítvány a magyarországi szociális munkáért és ifjúságvédelemért Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Tranzit Szolgálat.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Javaslatok a következő tanodaciklusra Szűcs Norbert Motiváció Oktatási Egyesület.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A többcélú közösségi terek fejlesztése program régiós szakmai műhelye Bemutatja: KANDIKÓ Rita Becsehely, TÁMOP A – 12/ Mi.
Kistérségi gyerekesély programok MTA GYEP Iroda SZMI április 21.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Készítette: Zelei Kitti. „Ha hajót akarsz építeni, ne azzal kezd, hogy a munkásokkal fát gyűjtetsz és szó nélkül kiosztod közöttük a szerszámokat, és.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Konfliktuskezelő eljárások és módszerek a Pártfogó Felügyelői Szolgálat tevékenységében Biró Balázs pártfogó felügyelő, mentor közvetítő.
Szécsény Kistérség Gyerekprogram Kaposvár Kistérségi program HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIÉPÍTÉSE SZÜKSÉGLETEK FELMÉRÉSE, MEGVITATÁSA HELYI PRIORITÁSOK.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
Értékelő és Fejlesztő Központ
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Család – és Gyermekjóléti Központ
Tájékoztató Az EFOP VAN HELYED
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget

A környezet Tiszasziget: kb fő, Szegedtől 12 km távolságra Térvár: Tiszaszigettől 1 km távolságra, szegregátum 1 római katolikus fenntartású általános iskola ás óvoda A tanoda helyszíne: Faluház, az iskola közvetlen közelében

Gyerekek kiválasztása, kapcsolat a családokkal 30+… gyerek HH, HHH gyerekek többségében Családokkal személyesen vettük fel a kapcsolatot Iskola, jegyzői hivatal, gyermekvédelem segítségével Gyerekek cserélődnek: barátok, ismerősök, szülők révén jönnek új gyerekek

Munkatársak Hallgatói Mentorprogram volt önkéntesei Új önkéntesek bevonása: pedagógusjelölteken kívül is bárki jöhet Felvételi beszélgetés, felkészítő tréning, csapatépítő, önkéntes megbeszélések

Programjaink I. 2 délutáni idősáv: tanulási és kötetlen Tanulási: 1 mentor 1 max. 3 tanulóval foglalkozik-cél az egyéni szükségletekre reagálás, tanulás, korrepetálás Kötetlen: fő cél a szociális kompetenciák fejlesztése, felelősség kialakítása a közösségért, helyért

Programjaink II. Szabályok közös kialakítása Mi a célom? Mit teszek ennek érdekében? Mit teszek ennek megakadályozására? Honnan tudom, hogy megvalósultak a célok? Heti, napi megbeszélések: visszajelzések, szabályok felülvizsgálata, problémák nyílt megbeszélése

Programjaink III. Társasjátékok: kommunikáció, fantázia, logiakai, együttműködés IKT: Facebook tudatos használata, képszerkesztés, filmszerkesztés Rajzos foglalkozások: Igazgyöngy Alapítvány-művészetpedagógia Kvíz Szabadidős programok, kirándulások

Köszönöm a figyelmet!