BMRB International Correspondence Analysis

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Humánkineziológia szak
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Népszerű kultúra és magaskultúra
Fogyasztásszociológia
Fesztiválozó egyetemisták Készítette: Buzinkay Nóra „Campus-lét” a Debreceni Egyetemen Műhelykonferencia
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Bauer-Berács: Marketing, 5. fejezet 1 Piacok megismerése l Kultúrális trendek begubódzkodás, kis-luxus l A kereslet hosszú távú alakulása fogyasztási szerkezet.
Az IKT-metria mérőeszköz
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Férfias és nőies formák
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
Az oldalak tartalma Tartalomjegyzék TV-műsor Hirdetés Helyi hírek
Az oldalak tartalma 001 Tartalomjegyzék 002 TV-műsor 003 Hirdetés
Átlag család költségvetése. A család funkciói A család funkcióit általában így foglaljuk össze: · reprodukciós funkció · gazdasági funkció · szocializációs.
Előadás másolata:

BMRB International Correspondence Analysis 1. sz. térkép: Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései nõ: Hedonista beilleszkedett Átlagos kultúra fogyasztás nõ: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Beilleszkedett mértékletes Átlag alatti kultúra fogyasztás Átlag feletti kultúra fogyasztás nem fogyasztó átlagos fogyasztó nõi jelleg Státusz: E magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlagos fogyasztó napilap olvasó gyenge fogyasztó a TV rabja nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Megkapaszkodó nõ: Sikeres Státusz: C2 Státusz: D férfi: Hedonista beilleszkedett átlag alatti fogyasztó hír orientált átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg férfi: Beilleszkedett mértékletes Státusz: B férfi: Lemaradó Státusz: C1 férfi: Megkapaszkodó Státusz: A Átlagos kultúra fogyasztás magas kultúra fogyasztó férfias jelleg magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés férfi: Sikeres férfi: Fogyasztói elit férfi: Élmény-gyûjtõ Horizontal axis 1: 42% Vertical axis 2: 32%

Átlagos, átlag alatti, nőies BMRB International Correspondence Analysis 2. sz. térkép: Kulturális fogyasztás és kommunikációs életstílus összefüggései magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Fiatalosan merész férfi: Fiatalosan merész Átlag feletti, férfias Átlag feletti, nőies magas kultúra fogyasztó nõies jelleg magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés nõ: Széleslátókörû kiegyensúlyozott férfi: Széleslátókörû kiegyensúlyozott átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nõ: Feltörekvõ Átlag alatti, férfias Átlagos, átlag alatti, nőies átlagos fogyasztó nõi jelleg férfi: Beszûkült tradicionális férfi: Feltörekvõ gyenge fogyasztó a TV rabja nem fogyasztó átlagos fogyasztó napilap olvasó férfi: Szürke magának való nõ: Takarékos nyitott átlag alatti fogyasztó hír orientált nõ: Beszûkült tradicionális Horizontal axis 1: 54% Vertical axis 2: 24%

FÉRFI NŐI BMRB International Correspondence Analysis 3. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok kulturális fogyasztása Cosmopolitan magas kultúra fogyasztó nõies jelleg Élet és Irodalom Internet használat nõ: Fogyasztói elit magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Élmény-gyûjtõ Számítástechnikai lapok: Olvasó férfi: Fogyasztói elit Mozi - Látogatás: Igen Heti Világgazdaság nõ: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Sikeres átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg Autó-motor magazinok: Olvasó Népszabadság Metro Könyvek - Vásárlás: átlagos fogyasztó nõi jelleg Szines Mai Lap Story Nõk Lapja Vasárnapi Blikk magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés nõ: Beilleszkedett mértékletes Meglepetés FÉRFI Kiskegyed Tina Blikk NŐI nõ: Hedonista beilleszkedett férfi: Hedonista beilleszkedett átlagos fogyasztó napilap olvasó férfi: Megkapaszkodó nõ: Megkapaszkodó férfi: Beilleszkedett mértékletes gyenge fogyasztó a TV rabja férfi: Lemaradó nõ: Lemaradó Szabad Föld átlag alatti fogyasztó hír orientált nem fogyasztó Horizontal axis 1: 38% Vertical axis 2: 31%

NŐI FÉRFI BMRB International Correspondence Analysis 4. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok TV műsor preferenciái magas kultúra fogyasztó nõies jelleg magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Fogyasztói elit átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg National Geographic Spektrum nõ: Élmény-gyûjtõ átlagos fogyasztó nõi jelleg Vészhelyzet RTL férfi: Élmény-gyûjtõ Egy rém rendes család Viasat Találkozások RTL Autómánia RTL férfi: Fogyasztói elit férfi: Sikeres Esti Showder RTL nõ: Sikeres Igaz történetek RTL NŐI Activity TV2 magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés Híradó RTL Pokoli történetek TV2 Forma 1 RTL nõ: Beilleszkedett mértékletes Napló TV2 Mónika átlagos fogyasztó napilap olvasó FÉRFI Delta M1 Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 férfi: Hedonista beilleszkedett nõ: Hedonista beilleszkedett Cobra 11 RTL JAG - Becsületbeli ügyek TV2 Xena TV2 nõ: Lemaradó férfi: Beilleszkedett mértékletes gyenge fogyasztó a TV rabja Dáridó TV2 férfi: Lemaradó Megkapaszkodó Sebzett szívek TV2 Lottoshow M1 férfi: Megkapaszkodó átlag alatti fogyasztó hír orientáltt nem fogyasztó Horizontal axis 1: 41% Vertical axis 2: 30%

5. sz. térkép: TV műsorok és életstílus-csoportok BMRB International Correspondence Analysis 5. sz. térkép: TV műsorok és életstílus-csoportok Cobra 11 RTL Forma 1 RTL FÉRFI férfi: Lemaradó férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Élmény-gyûjtõ Motoros zsaruk TV2 férfi: Sikeres Legtöbbet nézett csatorna: TV2 Vadvilág TV2 férfi: Megkapaszkodó Legelõször bekapcsolt csatorna: TV2 Jó estét Magyarország! TV2 Poénbomba TV2 férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Fogyasztói elit JAG - Becsületbeli ügyek TV2 TGI Státusz: C1 TGI Státusz: E Irigy Hónaljmirigy TV2 Dáridó TV2 Tények TV2 RTL KLUB Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 TV2 Esti Showder RTL Akták RTL Napló TV2 Híradó RTL TGI Státusz: D Kapcsoltam TV2 TGI Státusz: A Rex felügyelõ TV2 Fókusz RTL Legtöbbet nézett csatorna: RTL KLUB Pokoli történetek TV2 Légimentõk RTL nõ: Lemaradó TGI Státusz: B TGI Státusz: C2 Mónika - A kibeszélõ show RTL Sebzett szívek TV2 nõ: Hedonista beilleszkedett Heti Hetes RTL Legelõször bekapcsolt csatorna: RTL KLUB nõ: Sikeres Barátok közt RTL Az igazi vészhelyzet TV2 Fiorella TV2 nõ: Beilleszkedett mértékletes Activity TV2 nõ: Fogyasztói elit Találkozások RTL nõ: Megkapaszkodó NŐ nõ: Élmény-gyûjtõ Merlose Place RTL Horizontal axis 1: 52% Vertical axis 2: 21%