ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2015. január 2-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től

Több mint 13 éve működő, 2000-ben alapított független üzleti és pénzügyi magazin, a CEMP csoport tagja Az ismert tőzsdei szakíró, Korányi G. Tamás főszerkesztő irányítása alatt álló 11 fős tapasztalt szerkesztő-újságírókból válogatott csapat, egyike a Magyarország három legnagyobb online üzleti portált készítő szerkesztőségének A Napi.hu havonta több mint cikkel és elemzéssel (munkanapokon átlag 60) segíti olvasóit az üzleti döntésekben Az olvasók, a vállalati vezetők, vállalkozók és befektetők döntéseit megkönnyítő híreket, elemzéseket tárgyilagosan, közérthetően tálalja A cikkeket, elemzéseket tőzsdei árfolyamok, kalkulátorok, adatbázisok, illetve lexikongyűjtemény egészítik ki Elemzéseiben kiemelten foglalkozik a pénzügyi világ eseményeinek lehetséges hatásaival és lehetséges magyarázataival Rovatok: Gazdaság, Ingatlan, Vállalatok, Adózás, Tőzsde A Napi.hu elérhető mobil böngésző (m.napi.hu) és mobil alkalmazás formájában is

ÉLEN A NAPI.HU A vizsgált gazdasági hírportálok közül az átvett híreket figyelembe véve legtöbbször a Napi.hu hírei jelentek meg a médiában (összesítések alapján a tárgyhónapban 495 alkalommal). Összesen 158 alkalommal vették át az évente megjelenő leggazdagabb 100 magyar listájáról szóló híreket. A Napi.hu hírportált a Portfolio.hu követte 224 megjelenéssel. Forrás: OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. kvantitatív médiaelemzés, május

KÖZÖNSÉGE 4 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 1 Budapest vagy megyeszékhely férfi (aff 123) 60% éves (aff 108) 63% diplomás (aff 164) 41% nagyvárosi (aff 130) 53% Esomar AB státuszú (aff 143) 39% főkereső (aff 121) 66%

ELÉRÉSE havi valós felhasználó: RU napi valós felhasználó: RU napi megjelenésszám: billboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG,

NAPI.HU LÁTOGATOTTSÁGA 6 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), desktop (RU) + mobilweb (MRU). A mérési adottságok miatt az egyes eszközök használata közötti átfedés nem szűrhető ki, a két eszköz összegét mutatja.

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség, RU=valós felhasználó) GAZDASÁGI OLDALAK ELÉRÉSE (DESKTOP) 7 70 ezer RU/nap

KreatívNapi listaár Billboard 1 (970x250 px) Ft Half page / Filmstrip 2 (300x600 px) Ft Roadblock (640x360 px, csak cikkoldalakon) Ft RoadblockRoadblock Half page BANNER LISTAÁRAK (DESKTOP) 8 1 A kiadvány minden oldalán, fejléc alatt megjelenő hirdetés. Billboard és pushdown azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. A kreatív 970x90 px méretben is leadható (super leaderboard). 2 A kiadvány minden oldalán megjelenő hirdetés.

9 9 KreatívKreatív méretNapi listaár XL layer 1 max. 970x550 px, 8 mp Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px Ft Video bubble 4 egyedi méret Ft 1 Az adott kiadvány tartalma felett, az oldal betöltődését követően megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 2 A kiadvány betöltődése előtt megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva a tartalmat. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Azonos napra, azonos kiadványra pushdown és billboard nem rendelhető. 4 A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el. Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK LISTAÁRAI (DESKTOP)

MOBIL HIRDETÉSI FELÜLETEK LISTAÁRA Kreatív: Méret: 480x120 px vagy 480x240 px 1 A banner 480x480 px méretben is rendelhető listaár + 50%-os felárral. Banner top listaár: Napi.hu mobil (m.napi.hu), Napi.hu applikáció: Ft/hét Várható elérés és megjelenésszám 1 : MRU/hét, AV/hét 10 1 Statikus és animált kép (jpeg, png, gif) formátum használata egyaránt megengedett. A flash (swf) formátum mobil hirdetések esetén nem támogatott. A banner 480x480 px méretben is rendelhető +50%-os felárral. 2 A mérési adottságok miatt az egyes eszközök használata közötti átfedés nem szűrhető ki, csak a mobilweb (m.napi.hu) látogatottságát mutatja. Forrás (látogató): Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Mobile Panel Data, (15+ belföldi közönség) Forrás (AV): Adverticum AdServer NG mobil böngésző mobil applikáció

PR CIKK Megjelenés: Napi.hu címlap + cikkoldalak PR cikk: ―max karakter szóközökkel ―2-3 statikus kép PR lead kiemelés (szövegdoboz) Napi.hu címlapon és aloldalakon ―cím: max. 35 karakter szóközökkel ―lead: max. 200 karakter szóközökkel Listaár: Ft/nap Várható elérés: RU/nap Várható megjelenés: AV/nap Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG

RovatHeti listaárHeti RU Gazdaság Ft Vállalatok Ft Tőzsde Ft Adózás Ft Ingatlan Ft ROVATSZPONZORÁCIÓS LEHETŐSÉGEK A rovatszponzoráció mérete: 990x60px Rovatszponzorációnál egyedi megoldásokra is lehetőséget biztosítunk. Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA jan. – nov. átlag (15+ belföldi közönség, RU=valós felhasználó) 12

TEMATIKUS MELLÉKLET NAPI.HU + INDEX.HU Tartalom: 1 hetes tematikus melléklet választott gazdasági témában Cikkek száma: min. 5 db cikk ―szerzők: a Napi.hu online munkatársai Várható elérés és megjelenés: ―napi.hu: UV/hét, AV/hét ―index.hu címlap: RU/hét, AV/hét 1 Kiemelt támogatói csomag ―brandelt melléklet a Napi.hu-n ―a mellékletre mutató, brandelt tartalmi doboz az Index címlapján, az Index Gazdaságon, a Napi.hu és az Inforadio.hu nyitó oldalán, ill. a Blog.hu üzleti blogjain ―fejléc szponzoráció (640x90 px) a mellékletben ―fix half page (300x600 px) a mellékletben ―mobil támogató logó TM cikkekben (m.napi.hu) ―szponzor link tableten, a melléklet cikkeiben Net-net ár: Ft A net-net ár nem tartalmazza a Ft technikai költséget, amely nem része a médiaköltésnek, és kedvezményekkel nem csökkenthető. 1 Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA nov. heti átlag (15+ belföldi közönség, RU=valós felhasználó), Adverticum Adserver NG, nov. Tematikus mellékleteknél egyedi megoldásokra is lehetőséget biztosítunk. 13

NAPI.HU CIKKSOROZAT Tartalom: cikksorozat választott gazdasági témában, url targettel Cikkek száma: 3 db cikk a Napi.hu szerkesztőséggel előre egyeztetett témában ―a cikkeket kiemeljük Index címlapi Napi.hu dobozban Elérés és megjelenés: ―Napi.hu (cikk): UV/nap, AV/nap ―Index címlap (cikk kiemelés)*: RU/nap, AV/nap Kiemelt támogatói csomag ―roadblock (640x360 px) a cikksorozat cikkeiben, url targettel ―mobil támogató logó cikksorozat cikkekben (m.napi.hu) ―szponzor link tableten, a cikksorozat cikkeiben Net-net ár: Ft * Forrás: Digitális Közönségmérési Tanács – OLA nov. napi átlag (15+ belföldi közönség, RU=valós felhasználó), Adverticum Adserver NG nov. 14

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat Digitális Közönségmérési Tanács – OLA, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 15