„Elmenve azután számot vetettem magammal, s úgy találtam, hogy ennél az embernél bizony bölcsebb vagyok. Mert valószínű ugyan, hogy egyikünk sem tud semmi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Női viselet.
Advertisements

Az emberi agy… … ott vág át, ahol tud!.
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
A HÁROM FA.
Nemesvitai Karácsony „Igazi Karácsonyi csodára várva”
Mivel fűtünk majd, ha elfogy a gáz?
Ezt szavazták meg az év legjobb jének Ha úgy gondolod, hogy boldogtalan vagy, nézd meg őket!
A szabad akaratról I. V. Rész
Hogy is volt akkor valójában?
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
KOOPERÁCIÓ ÉS VERSENGÉS
TURIYAM Téma: Önmagunk mibenléte
A magyar kötőszók története: kialakulásuk és fejlődésük az összetett mondatok szerkezeti típusaiban.
Őszinte bocsánat.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
A víz felhasználása.
Hogyan legyünk jó tanulók?
 Klikkelj az egérrel! :20:48
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Karinthy Frigyes Gimnázium
ALAPIGE: 1Kir 3,
Minőségbiztosítás a gyógyszerészetben Zelkó Romána Egyetemi Gyógyszertár Gyógyszerügyi Szervezési Intézet.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
Minőségügy a gyógyszerészetben Zelkó Romána Egyetemi Gyógyszertár Gyógyszerügyi Szervezési Intézet.
Milyen öregek vagyunk?. Az idei egyetemi gólyák közül sokan 1988-ban születtek... Ekkor Te már tudtál osztani, szorozni, sőt egyenleteket megoldani...
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Vírus típusú csaj: Észre sem veszed, és beköltözött a lakásodba, mindent kisajátít. Internet típusú csaj: Fizetned kell, hogy hozzáférjél.
Az emberi agy gyakran becsap!
Buddhista logika és paradoxonok
„Ezt a munkát bizony nem olvashatja olyan kevés tudású műveletlen ember, aki még földgömböt sem látott, s nem látta sem a rajta található párhuzamos, sem.
Valami aggaszt, vagy idegesít?
Megkértem Istent, hogy vegye el a büszkeségemet, de Ő azt mondta: NEM!
Gyülekezet Koinónia - Közösség.
A falu Katona András 8.c. Gazdaság A faluban sokan élnek mezőgazdaságból, a település környékén rengeteg termőföld van. Ezen kívül többen segédkeznek.
Kedves Fiam ....
Készítette: Jon A. Palmer
Kicsoda Isten? 4. prédikáció
Ha aggódnál… Ha valami aggaszt vagy idegesít, akkor nézd meg a dolog másik oldalát is!
I. Eltér-e az alany-állítmány viselkedése az alárendelő szintagmáktól? Három helyen azt mondhatjuk, igen, ez a régi elmélet mellett szól. (Oda-vissza kérdezhetőség,
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
A tanulói jelentés.
„Igazságok”.
Az Élet Igéje szeptember.
Bölcsességek, aforizmák
Így szólt hozzám a dédapám.
Glokális identitás: 1/5 A glokális falu polgára „Tíz éves koromig – mondta lányom évekkel később – azt hittem, hogy olyan ember vagy,
Kegyelem által Élet Világosságban.  Jn20,30-31 Sok más jelt is tett Jézus a tanítványai szeme láttára, amelyek nincsenek megírva ebben a könyvben. Ezek.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Valami aggaszt, vagy idegesít? Fáraszt a tanulás? Őket nem kevésbé.
Sapientino A minket körülvevő tér Miket találsz Aladdin szőnyegén? Kattints a megfelelőkre! Rajta van …
Az iOS 8 egy ideje már elérhet ő - aki már frissítette az Apple készülékét (vagy vett egy újat), az már sok apró trükkre rájöhetett az aktuális almás.
Bináris kereső fák Itterátorok.
Milyen a Szellemi életünk?.  Erre megkérdezték: „És te milyen jelt mutatsz, hogy miután láttuk, higgyünk neked? Mit cselekszel? Atyáink a mannát ették.
Nagyböjt III Vasárnap Á-év János 4,5-42 Jézus megérkezett Szamaria egyik városába, amelyet Szikarnak neveznek, közel ahhoz a földdarabhoz, amelyet Jákob.
MIGRÁCIÓ AHOGY ÉN LÁTOM. ISZLÁMIZÁLÓDNI FOG EURÓPA? (Az iszlám világ lélekszáma az utóbbi 100 évben nyolcszorosára nőtt.) Erdei László.
Csajtípusok az informatikus férfiak szerint PéPéeS
II Évközi Vasárnap A - év János 1,29-34 Keresztelő János másnap látta, hogy Jézus közeledik hozzá. Erre így szólt:
Tankönyvpiaci körkép 2016 „Az oktatás nem az edény megtöltése, hanem a láng őrzése.” Szókratész.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Az otthontól az egyetemig
Jegyezd meg jól, nem te döntöttél, hogy megszüless vagy sem
A FIATAL KÖLTŐ A HALÁLRÓL AZ ÖREG A SZERELEMRŐL ÍR. „S EM UTÓDJA, SEM BOLDOG ŐSE... S EM ROKONA, SEM ISMERŐSE. N EM VAGYOK SENKINEK ”
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

„Elmenve azután számot vetettem magammal, s úgy találtam, hogy ennél az embernél bizony bölcsebb vagyok. Mert valószínű ugyan, hogy egyikünk sem tud semmi szépet és jót, csakhogy ő azt véli, hogy tud, noha nem tud, én viszont, mint ahogy nem tudok, nem is vélem azt, hogy tudok. Úgy látszik, hogy én evvel a kicsiséggel mégiscsak bölcsebb vagyok nála, hogy amit nem tudok, arról nem is vélem, hogy tudom.” Glokális identitás: 2/5 A transzdiszciplináris tudásfrissítő identitása

kiss33jános (109) beszólt Ken Robinsonnak (31,586,983) és Nicholas Carrnak ( ), Ha látta volna Sugata Mitrat (2,255,872), akkor neki is beszólt volna31,586,

Delhitől ötszáz kilométerre lévő kis faluban ottfelejtett számítógépet a gyerekek mindenféle tanítás nélkül elkezdték használni, játszottak rajta.

BALKÁN ÉS KÖRNYÉKE - A BERLINI FALON INNEN korszakokSZIMBÓLUMDOMINÁNS TUDÁShűség ARÁDIÓMARADANDÓhelyi közösséghez BTVKONFORMvállalathoz CTÁSKARÁDIÓREND-KÍVÜLImesterséghez DKARAOKEGYAKORLATIfőnökhöz EINTERNETHORDOZHATÓpolicy-hez FFACEBOOKSEKÉLYtöbbszörös GOKOSTELEFONKÉPIglokális

Kompetens vs kiművelt emberfő Mondhatnánk azt is, hogy a tudásfrissítés piaca teljesen más, mint a zöldségpiac, de azt is, hogy semmiben sem különbözik attól.

Az iskola után megcsinálható

Eliza hasonlít a miniszoknyás terapeutára… - Mannyi? - Harminc!

„Az emberi szintű intelligencia legnagyszerűbb jellemzője, azonban nem az, amit akkor csinál, amikor működik, hanem az amit akkor csinál ha elakad” (Marvin Minsky)

A MÚLT SZÁZAD HÁROM LEGNAGYOBB TÉVHITE

új típusú szenvedélyes tanuló (a vödör) várja, hogy egy új típusú tanító (aki viszi) pontosan akkor legyen ott a friss tudással (vízzel) amikor kell.

„Senkit sem lehet akarata ellenére tanulásra kényszeríteni. A tanulás személyes választás kérdése.” (Ken Robinson)

Olyan könyveket kell írni amiből a legbutább diák is tud tanulni. Azt hittem, hogy a Mediokrisztánban az átlagra kell szabni és nem a szórására.

„Az iskolában egyáltalán nem érdekelt a geometria vagy a fizika, és nem is voltam jó belőlük. Amikor azonban játszom, valamiképpen nagyon sokat megértek ezekből.” – mondta Ewa Mataya Laurance, a világ legjobb női biliárdjátékosa.

Az informális tanulás olyan, mint amikor a szavannában bóklászol, és nincsenek feliratozva az állatok. Hol ezt látod, hol azt. De ahhoz, hogy közlekedni tudjál, jó, ha jártál már előtte az állatkertben.

A tudásfrissítés farkán találhatók a szenvedélyes tanulók