Budapest 2008. évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
A fesztiválok szerepe a Balaton-parti kisvárosok kulturális gazdaságának fejlesztésében Enyedi-Tiner Klára „Generációk diskurzusa a regionális tudományról”
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
MUISZ A MUISZ tevékenysége II. félév. Érdekvédelmi és lobbytevékenység :  Utazás Kiállítás – tárgyalások a Hungexpoval a kedvezőbb feltételek érdekében.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Haszon rendezvények médiaajánlat
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

Budapest évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények

Vendégek-, és vendégéjszakák számának alakulása (2007) Szám Változás %-ban, előző év azonos időszakához képest Vendégek ,2 Vendégéjszakák ,8 Átlagos tartózkodási idő 2,5 nap

Előző év azonos időszaka=100% VendégVendégéjszaka Január-július97,596,3 Augusztus107,6102,6 Szeptember104,8103,0 Október105,1105,9 November112,5115,7 December114,1111,1 Augusztus-december108,8107,1 Összes102,2100,8 Budapesti kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalmi adatai (2007)

Budapesti kereskedelmi szálláshelyek szállásdíj-bevételei Előző év=100% ,6116,5114,099,6* * A Magyar Szállodaszövetség szerint a 2007.évi erős Forint éves bevételcsökkentő hatása 6-6,5%. Így 2006.évi bázisárfolyamon számítva a bevételek 105,6-106,1%-ra nőttek 2007-ben.

Budapesti kereskedelmi szálláshelyek bruttó szállásdíj-bevételei Előző év azonos időszaka=100% FtVáltozás (%) Január-július ,8 Augusztus ,3 Szeptember ,1 Október ,7 November ,9 December ,1 Augusztus-december ,5 Összes ,6

Külföldiektől származó szállásdíj-bevételek (Ft) Előző év=100% ezer ezer ezer ezer 116,7111,1118,9101,2 Csúcson a külföldiek által generált szállásdíj-bevételek!

 A budapesti szállásdíj-bevételek 91,4%-a külföldi vendégektől származik  A külföldiektől származó bruttó szállásdíj-bevétel 2007-ben 1,2%-kal növekedett  Magyarországon a külföldiek által generált bevételek 74,4%-a Budapesten realizálódikTények

Előző év azonos időszaka=100% VendégéjszakaVáltozás (%) Németország ,8 Nagy-Britannia ,0 USA ,1 Olaszország ,4 Spanyolország ,0 Skandinávia ,8 Franciaország ,5 Japán ,0 Oroszország ,4 Ausztria ,1 TOP10 küldődesztináció 2007

Budapest turisztikai promóciója 2008

Budapest új turisztikai arculata  Új turisztikai arculat bevezetése Budapest készülő városarculatához illeszkedve  2008-tól minden eszköz és megjelenés az új arculat szerint

Budapest Guide címlap

Utazás Kiállítás stand látványkép

Sütő utcai Tourinform iroda látványterv

Spanyolország Oroszország Kína Marketingtevékenység kiemelt célpiacai 2008-ban

 a MT ZRT madridi külképviseletével és a BKD RMI-vel közös komplex reklámkampány Madridban és Barcelonában elektronikus nyomtatott kültéri megjelenések kulturális programok  kampány Sevillában és Bilbaoban a ClickAir közvetlen budapesti járatnyitásához kapcsolódóan Akciók Spanyolországban

Akciók Oroszországban  intenzív részvétel a moszkvai és a szentpétervári turisztikai kiállításokon  a BKD RMI-vel közös roadshow, prezentáció-, és tárgyalássorozat orosz tour operatorok, újságírók, légitársaságok részvételével

Akciók Kínában  Pekingi köztéri megjelenés a MT ZRT külképviseletével és a BKD RMI-vel közösen  Budapest információs stand a COTT-n, Kína legnagyobb kiutazó vásárán

Közép-Európai városok közös kampánya az USA-ban „ Seven Stars of Central Europe” „Central European Experience” Budapest-Bécs-Berlin-Prága-Salzburg-München-Drezda Magyarország, Németország, Ausztria, Csehország, Szlovákia, Lengyelország  Közös honlap  Közös fizetett hirdetések  Negyedévente hírlevél  2008 februárban prezentációs sorozat Dallasban, Atlantában, Houstonban és Tampában

Budapest a Futball EB-n  1 oldalas megjelenés a 2008-as Futball Európa Bajnokság hivatalos műsorfüzetében  6 ország, összesen 9 millió olvasó ? Partnerek ?

Budapest Internetes kampány  Budapest imázsfilmek és tematikus spotok új arculati elemekkel történő aktulizálása  Budapest-filmek terjesztése a legnépszerűbb videomegosztó oldalakon keresztül  Budapest slide-show terjesztése en keresztül

Új üzleti tevékenységek  Könyvkiadás  Internetes hirdetési felületek kialakítása és értékesítése  Tourinform irodák bevételeinek növelése

Szolgáltatásbővítés a Tourinform irodákban  Internetes terminálok és ajándékbolt kialakítása a Sütő utcai irodában  Ajándékbolt és internetes hozzáférés kialakítása a Várban  Irodabővítés és utasbiztosítási üzletág kialakítása a Ferihegyi irodában  Új információs pont és pénzváltó nyitása a Teréz körúton

 "You are here„ típusú térképek a BKV-val együttműködésben  Vonzerőtáblák kiépítése több nyelven  Élménytáblák - kiemelkedő panorámával rendelkező területek látványelemeit bemutató domborzatos többnyelvű táblák  Turisztikai környék-táblák a kerületi önkormányzatokkal együttműködve Turistainformációs táblarendszer újdonságai

 Európa legjobb 10 vására között  150 kulturális program, kapcsolódó rendezvények  600ezer látogató  2008-ban 10 éves jubileum Budapesti Karácsony

 BKV  Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.  Studio Metropolitana  Fővárosi Önkormányzat, Városarculati Iroda  Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány  Szakmai szövetségek Szakmai együttműködések

Megjelenés az Utazás 2008 Kiállításon  150 nm-es stand az új arculat szerint, ötvözve a Vizek Éve és a Reneszánsz Év vizuális elemeit  Ingyenes megjelenési lehetőség a budapesti turisztikai szolgáltatók, látnivalók, kulturális intézmények számára

BTH kiadványok 2008-ban Budapest Guide ingyenes, 17 nyelven, pld. City Map ingyenes turisztikai térkép, 3 nyelven, pld., új A3- as tépőtömbös változat Tájékozottan Budapesten ingyenes, 5 nyelven, pld Várséták ingyenes, 6 nyelven, pld Statisztikai kiadvány ingyenes szakmai kiadvány, 5000 pld, 2 nyelven

Köszönöm a figyelmet! Fekete László