A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
Advertisements

Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
„A MUNKA NEMESÍT II.” "A programot az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja."
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
E.ON – Versenyben Önökért!
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP /A
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Vállalati szféra (mint a hallgatóság alkalmazói, ill. a K+F és a szaktanácsadás partnerei, támogatók, pl. szakképzési hozzájárulás)
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
Alkalmazható-e a mediáció az interneten elszenvedett jogsérelmek orvoslásában? Dr. Baracsi Katalin családjogi szakjogász, internetbiztonsági szakértő,
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
SZTE TTIK Kari Nyílt Nap december 17. SZTE Bolyai Intézet = Matematika Tanszékcsoport = { Matematika BSc (3 év), Matematikus, Alkalmazott matematikus.
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
SZEMÉLYZETI MARKETING
2004. január 27. Felmérések felhasználása, kapcsolatrendszere Szabó Imre BME Diákközpont igazgató.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Alumni tevékenység és diplomás pályakövetés a Budapesti Corvinus Egyetemen Andrási Monika.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Eddigi eredmények, további feladatok Egyházy Tiborné dr. projektvezető október 27.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Általános tájékoztató
Családbarát munkahelyek és települések kialakítása Budapest,
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
TAPASZTALATOK, ÖTLETEK, JAVASLATOK A FELMÉRÉSKÉSZÍTÉS FOLYAMATÁHOZ AZ EVASYS-T FORGALMAZÓ SZEMSZÖGÉBŐL HORVÁTH ZOLTÁN VSL KFT. TÁMOP C-11/1/KONV
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Trendence Graduate Barometer 2016 A felmérésről. Adatok és eredmények Graduate Barometer Európa és a trendence Intézet A trendence Intézetről »Több mint.
Som Zoltán, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatás-tudományi D oktori I skola Dr. Krasznay Csaba Nemzeti Közszolgálati.
Szövetségi Munkaközösség Fogyatékkal Élő Embereket Foglalkoztató Műhelyek bejegyzett egyesület.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Miért jönnek Magyarországra más országokból a tanulni vágyók?
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
EBSCO Information Services
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept

Törekvésünk A Trendence-ről A Trendence Intézetről Alapítás: 1999-ben: Nürnberg Trendence a felméréseiben világszerte több mint hallgatót és fiatal szakembert kérdez meg tanulmányi, szakmai és karrierelképzelései felől. A Trendence felmérések eredményeinek minőségét munkatársaink ESOMAR tagságával, valamint a DIN ISO 20252, DIN és más elismert piackutatási szabványok feltétlen betartásával biztosítjuk. Mindezek mellet a trendence intézet megjelentet különböző nyomtatott és online kiadványokat a diákok és hallgatók számára, hogy elősegítse azok pályaválasztását. A trendence a GTI csoport tagja, amely a világ egyik legnagyobb Karrier-kiadója számos európai és ázsiai székhellyel. Ügyfeleink közé elsősorban nemzetközi, valamint globális szinten működő vállalatok tartoznak. Az euròpai tanulmány tavalyi adatai 13/14: Európa legnagyobb, a felsőoktatási intézetek hallgatóinak felmérése több mint hallgató és 1000 felsőokatatási intézet részvételével Felmérési időszak: Szeptember 2013 – Február 2014 Magyarországon megkérdezett Kiadások / Szakirányok:  Gazdasági : mintegy megkérdezett  Mérnöki /IT : mintegy megkérdezett Az együttműködés az Önök számára akkor érdekes, amennyiben… …Érvényes és empírikus adatokra van szükségük a hallgatók elégedettségi profiljához. …A főiskolák és egyetemek hivatalos rangsorolása mellett tudni szeretnék, hogy intézetük hol áll németországi és európai viszonylatban. …Tudni szeretnék, hogy hallagtóik számára mely felsőoktatási intézetek jönnek számításba. …A hallgatók hivatási és karrierrel kapcsolatos véleményeinek elemzési adatával támogatni szeretnék a Karrier Szolgáltatók munkáját. …Az Önök számára érdekelt munkavállalókkal és cégekel történő együttműködést szeretnék optimalizálni. Kérdése van? Szívesen válaszolok Önnek: Katalin Lakos-Kuzev – University Relations Manager Telefon: 0049 (0) A hallgatók ösztönzése… Értékes nyeremények A tavalyi felmérés eredménye megtekinthető és egyszerűen letölthető Információ a munkaidő és a kereseti elképzelésekről kedvelt és előnyben részesített munkáltatók Álatlános irányelvek a munkaerőpiacon …és számos az egyéni karriertervezéssel kapcsolatos egyéb információ

Milyen előnyök vannak Minőségmenedszment, Karrier Szolgáltatás, Marketing A felmérés tartalma többek között: Újonnan kidolgozott Felsőoktatás-visszajelzési koncepció:  10 különböző vizsgálni kívánt téma az oktatásban résztvevő előadóktól kezdve a könyvtár felszereltségéig  A vizsgálni kívánt témát 28 mérési kritérium alapján mérjük.  A mérési kritériumokat még a felmérés előtt a trendence piackutatási panel és formák alapján kidolgozzuk és ezek pontosan azt mérik, hogy pl. a hallgatók mit értenek a jó tanítás fogalma alatt.  Visszajelzés / Az indoklással ellátott értékelés kiegészíti a portfoliót. Felsőoktatási intézet, ahol a hallgatók továbbtanulni szeretnének a sikeres középiskolai tanulmányok befejezése után Ajánlás: Hány hallgató ajánlaná tovább iskoláját? Karrierrel kapcsoltos témák: Hivatás és Karrier: Milyen elvárásaik vannank a hallgatóknak az első munkahellyel kapcsolatban, a munkaidőt és a fizetést illetően?  Kommunikáció: A karrierrel kapcsolatban az információszerzés milyen módját használják? Melyek a legkedveltebbek – melyeket használják a vállalatok?  Munkáltatói attraktivítás: Mely munkáltatók a legkedveltebbek? Aktivitásuk révén melyek maradnak meg a hallgatók elmlékezetében? Jó tudni: trendence semmilyen, a felsőoktatási intézet által szolgáltatott visszajelzést nem hoz nyilvánosságra, például a főiskolák és egyetemek rangsorolása formájában. A résztvevő intézetek az elért eredményt maguk vihetik a piacra. Kérem, lépjenek velőnk kapcsolatba Tapasztalatunk a piacon 24 ország közel felsőoktatási intézete megbízik a trendence visszajlzéseiben Több mint hallgató értékeli Európaszerte a felsőoktatási intézeteket 15 éves piackutatási tapasztalat és rendszeres minőségbiztosítás az egyes piackutatási panelekben A tanulmányok: Elégedettségi vizsgálatok, Piaci verseny vizsgálatok A feldolgozott adatok alapján átlátható, részletes, érthető eredmények A válaszok összehasonlítása a többi válaszadók véleményével Anonim vizsgálatok kulcsfontosságú teljesítménymutatokkal, egy ötpontos értékeléi skálán: Amennyiben a tanulmányokat Minőségbiztosítás céljából használják fel: Hogyan tudjuk a hallagtók elégedettségét még jobban és eredményesebben felmérni? Marketing céljából használják fel: Hogyan szerepelünk a versenypiacon? Mi az erősségünk? Kik a versenytársaink? A karrier szolgáltatás és a vállalatokkal történő együttműködés céljából: Milyen karrier elképzelei vannak a hallgatóknak és miként képzelik el, hogy a munkavállalók megszólítsák őket?

Mely hallagtókat kérdezzük meg? Elviekben valamennyi hallgató részt vehet a felmérésben Célcsoportunk az alábbi szakok hallgatói: Gazdaságtudományok Mérnöki karok hallgatói IT- szakirányok Természettudományok A felmérés lebonyolítása Hogyan vehetnek részt a hallgatók a felmérésben? A felmérési időszak alatt Trendence rendszeresen ellenőrzi és frissíti a visszaérkező adatokat Problémás adatok esetén tanácsadás és intézkedés A felmérés lezárása után kiértékeljük az adatokat. Az eredmények alapján készült tanulmányok 2015 őszén elkészülnek Meghívási módszer – Az küldés előnye Meghívás en keresztül: A legegyszerűbb és leggyorsabb módszer  Egyértelmű, amennyiben rendelkezésre áll a célcsoportot képező hallgatók címe.  Az előre megírt kísésrőlevélet továbbítva a hallgatók könnyen megszólíthatók Önöket semmi esetben nem terheli költség. A kísérőlevél az adott felsőoktatási intézet ajánlásával személyessé tehető. A felmérés után Az adatok rendezése és kiértékelése, a tanulmányok elkészítése A felmérési eredmények 2015 őszén lesznek meg. Minimum 50 hallgató válaszadása szükséges ahhoz, hogy az eredmények értékelhetők legyenek. A beérkezett eredmények feldolgozása után elkészülnek a tanulmányok, amelyeket megküldünk Önöknek, így az eredményeket összevethetik a többi európai ország megkérdezett hallgatóinak eredményeivel Előszészület Megbeszéljük, hogy mi az optimális felmérési időszak az Önök esetében (annak elkerülése végett, hogy a trendence felmérés ne ütközzön egyéb felmérések időszakába. Amennyiben sikeres a tanulók megszólítása– ideális esetben en keresztül – akkor általában 2-3 hetes időszak elegendő ahhoz, hogy egy informatív visszajelzést kapjunk A trendence logójára történő felhívás, valamint a link elhelyezése a különböző szociális média fórumokon egy lehetséges módszer, ugyanakkor tapasztaltból tudjuk,hogy ritkán vezet ugyanolyan visszajelzési arányhoz, mint az es felhívás A hallgatók en keresztül történő megszólításához küldünk Önöknek egy előre megfogalmazott kísérőlevelet. Az önök dolga csupán annyi, hogy ezt a levelet továbbítják a hallgatók felé.