PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Személyi változások kezelése futó projektek alatt Füstös Zoltán Senior tanácsadó 5. Távközlési és Informatikai Projekt Menedzsment.
Advertisements

IdőpontCím 09:15-09:45Az alkalmazás-életciklus menedzselése – Áttekintés (Kőnig Tibor) 09:45-10:30Az életciklus-kezelés alapjai – Forráskód-kezelés, build,
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Jogi szakokleveles közgazdász
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
AZ INFORMATIKAI BIZTONSÁG
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Minőségbiztosítási terv
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
Alkalmazások portolása Gridre Balaskó Ákos MTA SZTAKI 2011 november 14.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
Kis és közepes méretű internetszolgáltatók eszközbeszerzési és hálózatfejlesztési lehetőségei vissza nem térítendő EU-s pályázatok igénybevételével ÜZLETI.
A rendezvényszervezés feladatai
Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
Intelligens rendszerfelügyelet (VIMIA370)
Borland C/C++ mintapéldák tömbökre
Szoftvertechnológiai Konferencia november 6.
A VoIP és a Microsoft Dynamics CRM Kondás János MCSA, MCSE, MCT System Builders Kft.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
A válság megelőzése és kezelése Készítette: Balázs Anna Dénes Gábor Kopasz Márta Romvári Frigyes.
Kisiklott projektek sínre tétele Sipos Ferenc Ágazat igazgató Móra Krisztina Projektvezető HTE Projektmenedzsment a gazdaságban,
SZAKKÉPZÉS A FEJLESZTÉS ESZKÖZE
A 2014-ben esedékes Peer Review (szakértői vizsgálat) A Hivatalos Statisztikai Szolgálat tagjainak érintettsége Országos Statisztikai Tanács 
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. LEKTOR / Lexelerator workshop.
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Cselekedni most és mindenkiért Kormányszóvivői tájékoztató Információs társadalom a javuló esélyekért Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium 2002.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Kereskényi Róbert MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai.
ISO 9001 Tanúsított cég november 7.1 NIIF VoIP szolgáltatás aktualitásai Ilyés Gábor Mészáros Mihály Szabó Szabolcs NIIF Intézet.
Foglalkoztatási Információs Pont a Kunbaracsi Teleházban Foglalkoztatási Információs Pontok és tanító Teleházak Molnár Andor, Szeged, december 15.
1. 2 Mire érdemes figyelni a támogatási szolgáltatások használatakor? – Kulisszatitkok a Support optimális használatához Gruhala Izabella Tel:
Cég újratervezés Projekt Tanácsadói tevékenység Indítása február 15.
Tanuljunk az IKIR-ből! Eredmények, tapasztalatok, lehetőségek
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék Alkalmazás és megjelenítés virtualizáció Micskei Zoltán.
Windows Mobile és GPS használat Újratervezés az oktatásban Ladányi Gusztáv.
Fischer Péter + segítői Terméktámogatási tanácsadó
Foglalkoztatási Információs Pontok
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
BI a felhőben…. Dudás Viktor –
Szoftver projektek Agilis
Intranet, extranet portál GTM szeminárium sorozat Tartalom életútja a keletkezéstől az internetes és intranetes publikációig Microsoft SharePoint Portal.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatikai biztonság alapfogalmai Kürti Tamás KÜRT Computer Rendszerház Rt.
MENTOR Nemzeti Beszállítói Program (előkészítés alatt)
SAP Tanfolyam 2015 Sóskuthy Zalán március 3.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Fejlesztés gyorsítása felhő technológiákkal Microsoft Azure Pack a LogMeInnél ÁPRILIS 01, 2015.
Aktualitások az információvédelem területén Gasparetz András Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület, elnök MagiCom Kft. ügyvezető igazgató, címzetes.
Telephelyek információbiztonsági felülvizsgálata szervezeti összeolvadás esetén Cseh Zsolt tanácsadó XXXVII. Szakmai fórum szeptember 16.
Created by BM|DESIGN|ER iSolutions 7C support 7C support Small Office Beehive bevezetés.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Kiszervezett authentikáció
Istvan Simon, CEO & Founder
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
Skype for Business bevezetés és alközponti összeköttetés kialakítása
ICT szakmai nap
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Vizuális hibakezelés a front-end fejlesztés során
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország

Miről is lesz szó?  Mi a PSfD? Hogyan kapcsolódik a mai nap témájához?  Premier Support for Developers  Mi a különbség a az infrastrukturális és fejlesztői támogatás között?  A „határ” az üzemeltetésre átadás.

Ügyfél menedzsment Technikai támogatás Információs szolgáltatások Premier Támogatás Proaktív szolgáltatások

Kulcsfontosságú szerepek  Microsoft oldalról  ADC – Application Development Consultant  A cég személyes kapcsolata a Microsoft terméktámogatási szervezetével.  Ügyféloldalról  Elsődleges kapcsolattartó  További kapcsolattartók Ügyfél menedzsment

Reaktív és proaktív tevékenység  Reaktív segítség: tűzoltás  Részben vagy egészben megvalósult rendszerben  Incidens  Proaktív segítség: minőségbiztosítás  Igény felmerülésétől, megszületésétől

Támogatási szolgáltatások  Fejlesztési tanácsadás  A technológiai szerkezet felülvizsgálata  A programterv felülvizsgálata (design review)  Kódellenőrzés (code review)  Projektvezetés Proaktív szolgáltatások

VÉGE  Köszönjük a figyelmet!