PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország
Miről is lesz szó? Mi a PSfD? Hogyan kapcsolódik a mai nap témájához? Premier Support for Developers Mi a különbség a az infrastrukturális és fejlesztői támogatás között? A „határ” az üzemeltetésre átadás.
Ügyfél menedzsment Technikai támogatás Információs szolgáltatások Premier Támogatás Proaktív szolgáltatások
Kulcsfontosságú szerepek Microsoft oldalról ADC – Application Development Consultant A cég személyes kapcsolata a Microsoft terméktámogatási szervezetével. Ügyféloldalról Elsődleges kapcsolattartó További kapcsolattartók Ügyfél menedzsment
Reaktív és proaktív tevékenység Reaktív segítség: tűzoltás Részben vagy egészben megvalósult rendszerben Incidens Proaktív segítség: minőségbiztosítás Igény felmerülésétől, megszületésétől
Támogatási szolgáltatások Fejlesztési tanácsadás A technológiai szerkezet felülvizsgálata A programterv felülvizsgálata (design review) Kódellenőrzés (code review) Projektvezetés Proaktív szolgáltatások
VÉGE Köszönjük a figyelmet!