Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
INVIA profil Az INVIA csoport Közép-Európa vezető utazási ügynöksége 10 év alatt több mint ügyfél Hálózat - 70 értékesítési pont Online szolgáltatási portfólió (Szállásfoglalás, repülőjegy, autóbérlés) > Csomagtúrák értékesítése viszonteladóként
Az INVIA csoport története 2002 – INVIA.CZ megalapítása 2004 – INVIA.SK megalapítása, a svájci CentralWays Holding belépése befektetőként, az INVIA piacvezető Csehorszában, évi utas 2005 – Megnyílik az Invia Call Center Brno-ban, 200 értékesítővel 2006 – Az INVIA a Deloitte 50 legdinamikusabban fejlődő vállalata között 2008 – Terjeszkedés Közép-Európában, az INVIA.HU megalapítása. A lengyel MCI Tech befektetői csoport belépése. Az INVIA.CZ forgalma meghaladja az 50M EUR-t 2009 – A legnagyobb versenytárs, Nettravel.cz akvizíciója – Lengyelország, a Travelplanet.pl is az INVIA csoport tagja – Oroszország egyik vezető online ügynöksége, a Travelata.ru az INVIA csoport tagja.
Online vagy Offline? Értékesítés online és offline ROPO-effekt: Research Online – Purchase Offline Weboldal: informálás ÉS értékesítés Call Center – stabilitás az ügyfélnek, mérések nekünk Brand mint marketing érték Termékünk – az információ Adatstruktúra – az online kommunikáció buktatói Bruttó árazás
2013 és tovább.. Utazásközvetítés jövője: Komoly kihívások, széttagolt piac Stabilitás és integráció Csökkenő kiszolgáltatottság Bizalomépítés Köszönöm a figyelmet!