1 Wien, 23.11.2014 Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * 2009. évi összefoglaló elemzés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
2. Nemzetközi Környezetipari, Energiahatékonysági és Megújuló Energiaforrások Szakkiállítás Budapest november
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Somogy megyei projektek
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Akkreditációs Felhívás Tanácsadók részére Tapasztalatok.
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Makrogazdasági és részvénypiaci kilátások
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
2008. I.-VIII. HÓNAP ESEMÉNYEI KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Siófok, Orosz Dalma főosztályvezető.
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Tájékoztató Fórum Észak Kelet-Pest Megyei Leader Egyesület 2170 Aszód Pesti út
EKOP Elektronikus levéltár
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
A tételek eljuttatása az iskolákba
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
1 „Esélyteremtés és értékalakulás” „Esélyteremtés és értékalakulás” Az MTA Szociológiai Kutatóintézete és a Somogy Megyei Esélyegyenlőségi Iroda közös.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
szakmérnök hallgatók számára
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj 4. A bringa közösség, és gazdaságfejlesztő szerepe 5. A bringázás kisteljesítményű.
A régió és ezen belül a kistérség munkaerő-piaci helyzete, hiányszakmák a régióban, a foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései.
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
Az EXPOSITOR Kft.  2006-ban alakult  Több évtizedes kiállításszervezési és marketing tapasztalat – nyomda-, és csomagolóipar területén  Saját tulajdonú.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye február CSEBER Kft
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Wien, COMFORT Budapest: tények, eredmények.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Wien, TFH 2007 eredmények - tények Terület: Bruttó nm. kiállítói terület Bruttó nm. konferencia helyszín.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Előadás másolata:

1 Wien, Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * évi összefoglaló elemzés

2 Regisztrált látogatók száma:6.206 fő Kiállítók száma: 90 Terület: nm Konferenciák száma: 6 Konferencia előadások száma: 106 Konferencia résztvevők száma:1.985 fő 2009 – tények

3 Kiállítók tematikai megoszlása Egyenletes tematikai eloszlás. Épületenergetika sikeres integrálása. Az összes katalógus beiktatás alapján: Tető, tetőszerkezet 26% Falak, falszerkezetek 7% Homlokzat21% Építőipari technológiák18% Épületenergetika16% Egyéb berend., szolgáltatások7% Média 5%

4 Látogatói megoszlás Összesen regisztrált látogató:6 206 fő100,0 % építész1 790 fő28,8 % mérnök 512 fő 8,3 % szakkivitelező, szerelő fő 30,3 % társasházi képviselő, ingatlankezelő 290 fő 4,7 % beruházó 368 fő 5,9 % kereskedő 216 fő 3,5 % magánépítkező 854 fő 13,8 % diák 296 fő 4,8 % Fókuszban a tervezők és a szakkivitelezők.

5 Konferencia látogatók megoszlása Regisztrált konferencia résztvevők száma : fő II. Magyar Passzívház Konferencia792 fő A tető, mint ötödik homlokzat konferencia 350 fő II. Weber Panelrehabilitációs Konferencia324 fő Zöldtetők a klímaváltozás ellen konferencia289 fő I. Saint-Gobain Épületfizikai Konferencia188 fő Építő Marketing Szeminárium 42 fő Kiemelkedő látogatottság. Magas szakmai színvonal.

évi látogatói kampány Sajtó megjelenések: Napi sajtó Blikk Népszabadság Metropol Pannon Lapok (Zalai Hírlap, Vas Népe, Dunaújvárosi Néplap, Veszprémi Napló, Fejér Megyei Hírlap) Nyomtatott szaksajtó - Magyar Építéstechnika Bautrend A Mi Otthonunk Szép Házak Építési Piac Építész Közlöny Mérnök Újság Magyar Épületgépészet Társasházi Háztartás Gerendaházak

évi látogatói kampány TV megjelenések: MTV1 Programajánlók Veszprém TV Épí-tech műsora Hálózat TV Outdoor megjelenések: Óriásplakát A/2 plakát DM levél: Meghívólevél címzettnek

8 On-line megjelenések: TFH+E Hírfutár THF honlap ARCH TV Origo Proidea Épületgépész Mérnök Online Szaklap Kamarai honlapok (mek.hu, mkik.hu) Archicentrum Szövetségek honlapjai évi látogatói kampány

9 Proidea Buildinfo Epitinfo Homegarden Szigetelésinfo.hu Dunaújvárosi Hírlap online Dunaújvárosi Hírlap napilap2008. Fejér Megyei Hírlap online Fejér Megyei Hírlap napilap2008. Napló online Napló megyei napilap2008. Vas népe napilap2008. Proidea hírlevél 42. szám Archicentrum Társasházi Háztartás hírlevél Társasházi Háztatás magazin2008. december Bautrend magazin2008. december Magyar Építéstechnika2008. december Magyar Építéstechnika2009. január Magyar Épületgépészet onl Hálózat TV2009. december 10. Veszprém Tv online2009. Műszaki Szaklapok2009. Arch TV Online Esemény Menedzser2009. Épülettár Épinfó LTK Szakiparos.hu2009. DDEK Internet Portál Rézinfo.hu2009. Baubid.hu Brick Zala2009. Építőanyag portál Metropol online - Lakótér Konferenciakalauz.hu Koos.hu Bautrend Energiapaletta.hu Epitkezo.hu Ecoline.hu VG.hu2009. ÉVOSZ2009. FMKIK Internet Portál Megsz.hu2009. Proidea Visualwindow.hu Magyar Építész Kamara onli Rendezvény Világ portál2009. Szakiparos.hu2009. Termespala.hu2009. Vásárnaptár Épinfó Építészfórum Metropol online - Lakótér Uzlettars55.hu Epitinfo Euroastra.hu Hg.hu Hvg.hu Ingatlanmagazin.com Ingatlanmenedzser.hu [origo] vállalkozói negyed Hírkereső évi PR megjelenések

10 Látogatói felmérés Készítette: Aktuális Piackutató Kft. Minta nagysága: 300 fő Mintavétel időpontja: Kiállítói felmérés Készítette: Expositor Kft. Minta nagysága: 31 cég Mintavétel időpontja: Kiállítói és látogatói felmérés

11 Kutatás célja: Látogatói kör összetételének felmérése Látogatói elégedettség felmérése Szakmai programok elégedettség vizsgálata Kampány hatékonyság értékelés –Alkalmazott csatornák, eszközök A felmérésben szereplő rövidítések: – Tervező: „Terv” –Szakkivitelező: „Kiv.” Látogatói felmérés

12 A látogatók - ezen belül a tervezők és a szakkivitelezők is – egyaránt érdeklődtek a szakkiállítás és a konferenciák iránt. Látogatói felmérés

13 A szakkivitelezők és a tervezők állnak a középpontban. A foglalkozás és a tevékenységi kör több esetben átfedést mutat. Látogatói felmérés

14 A látogatók 75 %-a a döntéshozó, további 11 % tanácsadó. Látogatói felmérés

15 Sikerként lehet elkönyvelni, hogy a szakkivitelezők körében magasabb a vidéki látogatók aránya. Látogatói felmérés

16 A látogatók érdeklődése a tematikák iránt egyenletes megoszlást mutat, legtöbben a hő-, és hangszigetelő anyagok iránt érdeklődtek. Látogatói felmérés

17 A kiállítás igen magas szakmai színvonalát mutatja a 88 %-os elégedettség. Látogatói felmérés

18 A látogatók 1/3-a nem változtatna semmit, 30 % több kiállítót igényel. Látogatói felmérés

19 A konferencia résztvevők 85 %-a elégedett volt a szakmai tartalommal. Látogatói felmérés

20 A konferencia résztvevők a szakmai színvonal mellett megemlítették a konferenciák nemzetköziségét, és újdonság tartalmát is. Látogatói felmérés

21 Látogatói felmérés A látogatók 34 %-a nem változtatna semmit. A résztvevők egy része „tömegként” élte meg a nagy érdeklődést.

22 A látogatók 86 %-a kifogástalannak ítélte a regisztrációt. Látogatói felmérés

23 A kiállítói bón ingyenes, és korlátlan számú biztosítása eredményes volt. A célcsoport maradéktalan eléréséhez bevált az internet kapcsolattal nem rendelkezők postai úton történő megkeresése. Látogatói felmérés

24 Látogatói felmérés A évi kiállítás megítélése 13 %-al javult a korábbihoz képest.

25 A kiállítás jövője szempontjából biztató, hogy a látogatók 92 %-a jelezte részvételi szándékát a következő rendezvényen. Látogatói felmérés

26 Kutatás célja: Kiállítói elégedettség –Konferencia, kiállítás színvonala –Kiállítók, látogatók száma, összetétele –Szolgáltatások, helyszín megítélése –Összehasonlítás a – Médiamix Koncepció változások megítélése Részvétel a következő rendezvényen Vélemények, javaslatok összegyűjtése 90 kiállítóból ► 31 válaszadó (34 %) Kiállítói felmérés

27 Kiállítóink magasra értékelték a szakmai színvonalat, és a szervezést. 77 %-uk jobbnak találta a évi rendezvényt a korábbinál. Kiállítói felmérés

28 A kiállítók aktivitását megnövelte az ingyenesen biztosított kiállítói bón. Továbbra is hiányzott a kiállítók teljes kör ű látogatói reklámkampánya. Kiállítói felmérés

29 Kiket hiányolt a kiállítói körből: –Nem hiányolt senkit –Kertészek –Falburkoló anyagok –Velux –Nagy standok –Kivitelezők –Állami szektor (támogatások hozzáférhetősége) –Alternatív energia hasznosítás –Fém homlokzatburkoló cégek –Épületgépészet Kiket hiányolt a látogatói körből: –Nem hiányolt senkit –Kőműves, hidegburkolati kivitelező, homlokzati hőszigetelést végző kivitelezők –Burkolók, szigetelők –Kivitelezők –Önkormányzatok, energiaszolgáltatók Kiállítói felmérés

30 Kiállítói felmérés Kiugró elérést mutat az óriásplakát, a TFH Hírfutár, a Proidea honlap valamint a Magyar Építéstechnika és Bautrend lapok.

31 A kiállítók egyetértettek az épületenergetika és nyílászáró témák integrálásával. Javasolták a párhuzamos konferenciák számának csökkentését. Kiállítói felmérés

32 A részvételi szándék 80 %-os aránya kiemelkedően jónak értékelhető. Kiállítói felmérés

33 A kiállítók közel 50 %-a igényli az évenkénti megrendezést, és több mint 70 % egyetért a szakoktatási bemutatók számának növelésével. Kiállítói felmérés

34 Konferencia téma javaslatok: –Jelenlegi témák megtartása –Tűzvédelem –Épület felújítás –ESCO – megoldások az épület energetikában –Fenntartható - környezetbarát építészet –Passzívház hővédelme –Lapostető - tetőterasz kialakítása, szigetelése Javaslatok a tematikai kör bővítésére: –Nem javasol bővítést –Tűzvédelem, üvegszerkezetek –Épületgépészet –Egészségmegóvás otthonteremtéskor is –Hidegburkolás, vízszigetelés Kiállítói felmérés

35 Egyéb észrevételek: –Naponta csak egy konferencia –Párhuzamos konferenciák mellőzése –Konferencia rövidítése a kiállítás látogatási idő növelése érdekében –Elektronikus formában kitölthető jelentkezési lap –Csak így tovább! Kiállítói felmérés

36 Támogatóink Védnökök: Médiatámogatók: