Vezérigazgatói Találkozó – 2010 október 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
S ZOFTVERSZOLGÁLTATÁSOK : B ILINCS VAGY S ZABADULÁS ? Zsoldos Sándor IPR-Insights Consulting & Research.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Európa újra bízik az IT-ban Mit jelent a cloud computing? Kinek, miért előnyös? Nemzetközi kitekintés – trendek, esettanulmányok, avagy hogy csinálják.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Innováció konferencia
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Tudásmenedzsment és a Web 2.0
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
E.ON – Versenyben Önökért!
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
IKTA beszámo ló Testre szabott on-line tartalomszűrés és alkalmazása mobil kommunikációban Dr. Harmat Péter projektvezető, üzletfejlesztési igazgató.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
19 July 2014 © 2007 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice HP PPM Center HP Projekt.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
E-beszerzés Bravo csoport.
TT Kovács Sándorné.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
» Our customers are more successful. A nyílt forráskódú rendszerek kockázatai – a költséghatékonyság más módjai György István Ügyvezető igazgató Update.
A felhők mögött ott az ember: update
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
, Gödri István Vállalati versenyképesség A Folyamatos jobbítás kultúrája 2008 június 27 Eger.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Ők kerestek meg minket Tentálen – Könyvelő iroda, 15 felhasználó SBS 2003, Outlook levelezés Nincs saját fix ip cím, exchange POP3-al töltötte le a leveleket,
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Miért jó nekünk kutatóknak a felhő?
1 KULCS AZ ESÉLYEGYENLŐSÉGHEZ: DIGITÁLIS KÖZMŰVESEDÉS Kajati László Cégvezető TectumIT.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Cégautó vásárlás és üzemeltetés a Ford támogatásával
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Csoportmunkát támogató szoftverek
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

Vezérigazgatói Találkozó – 2010 október 1. Forradalom? Web 2.0, közösségi média, számítási felhő – CRM a változások után György István Kereskedelmi igazgató update software Magyarország Kft 1051 Budapest, Dorottya u 1. Vezérigazgatói Találkozó – 2010 október 1.

A közösségi CRM berobban „Social media” „Social CRM” „Barack Obama” „Beatles” 638 000 000 találat 13 700 000 találat 200 000 000 találat 65 500 000 találat

CRM a változások küszöbén – 2009 Röjtökmuzsaj A válságban még fontosabb az ügyfél megtartás – ennek eszköze lehet a közösségi médián keresztül nyújtott szolgáltatás Generációs változások - Az X és Y generáció hatása Technológiai változások - Web 2.0 és a közösségi média Gazdasági környezet okozta változások - Az ügyfél által uralt piac hatásai

A közösségi CRM berobban Nielsen Online research (2009. március) A leggyorsabban növekvő szektor a közösségi és blog oldalak (5,4%/év) A közösségi oldalak tagjai az internet használók 66,8%-a, ez több mint a levelezők aránya (65,1%)

ITT VAN!!! mobil mindig “on” wired & wireless független nyitott Az Y generáció, mely… független közvetlen individualista nyitott mobil mindig “on” ambiciózus ITT VAN!!! sokszínű wired & wireless önbizalommal teli instant globális

Generációs szakadék Y generáció a feltörekvő új vásárló réteg, mely szokásaiban, viselkedésében és IT felhasználóként gyökeresen eltér minden korábbitól Ma a munkaerő 25%-a, 2014-ben a 47%-a tartozik ebbe a csoportba!* A jelenlegi vállalat vezetők zömében a „baby boomer” generáció tagjai, akik sokszor nem ismerik fel a piaci változásokat, ellenállnak az új technológiának és nem értik meg az Y generációban lévő piaci potenciált *Egyesült Államok

Az első Web 2.0 elnök www.barack20.com David Plouffe: The Audacity to Win: The Inside Story and Lessons of Barack Obama's Historic Victory www.barack20.com

Luther Márton tézisei, 1517, Wittenberg Új modell „Cluetrain manifesto*” „Óriási globális információcsere kezdődött el. Az Interneten keresztül az emberek felfedezik hogy miként lehet a releváns tudást pillanatok alatt megosztani. Ennek közvetlen eredményeként a piacok okosabbakká válnak – és gyorsabban mint a vállalatok” *A könyvet 1999-ben, Christopher Locke, Doc Searls, és David Weinberger írta. (Perseus Books, 2000 (ISBN 0-7382-0431-5) 1. tézis: a piac = beszélgetések (információcsere, áru megismerése, stb.) – erre való a web! 7. tézis: a web felforgatja a hagyományos hierarchiákat … 53. tézis: az Internet és a vállalati Intranet összefonódása Luther Márton tézisei, 1517, Wittenberg

Mi is a közösségi CRM? A közösségi CRM a technológia által támogatott üzleti filozófia és stratégia, üzleti szabályok, folyamatok, és közösségi jellemzők összessége, melynek célja, hogy beszélgetéseken keresztül megragadja az ügyfelet és kölcsönös előnyöket kínáljon egy megbízható és transzparens üzleti környezetben. Paul Greenberg

A közösségi CRM FOLYAMAT nem technológia Mi is a közösségi CRM? A közösségi CRM FOLYAMAT nem technológia A közösségi CRM nyitottabbá fogja tenni a vállalatokat több információt megosztva a terek szereplőivel

Kérdések a közösségi CRM-mel kapcsolatban Miért kell? Mert a vélemények megismerése a követendő stratégia alapja Mit hallgassunk? Mindent ami (a vállalatnak) fontos Panaszok Elismerések Kérdések Érdeklődések Lehetőségek Hol? A közösségi média nemcsak az iwiw vagy Facebook – ismerni kell a számomra releváns on-line teret Mire figyeljünk? Vállalat, brand, termék, szolgáltatások, kampányüzenetek Ki foglalkozzon vele? Nem személyre szabott feladat hanem workflow Az üzenetnek (információnak) a megfelelő helyre kell eljutni

CRM - SCRM

„Conversation prism” – az online beszélgetések leképezése

Közösségi CRM leképezése

A közösségi CRM koncepciója Megfigyelés Megértés Kapcsolódás A fontosnak tartott adatok folyamatokat indítanak el a CRM rendszerben – a „beszélőt” felvesszük, mint kapcsolattartót, a panaszokat mint hibajegyet, kampányokkal válaszolunk, a kereskedők pedig automatikus értesítést kapnak. Meghatározott kulcsszavakat kereshetünk a kiválasztott közösségi médiákon keresztül (pl. Twitter, RSS csatornák stb.) és az adatokat a CRM rendszer adatbázisában tároljuk. Az adatokat elemezzük, hogy meghatározzuk az aktivitást ( milyen sokszor említik ), a szerzőket (kik beszélnek), a befolyásukat (hányan hallgatják), az érzelmi töltetet (pozitív / negatív / semleges) és trendeket.

Példák A márkához való érzelmi viszonyulás figyelése Média figyelés Elemezzük, hogy egyes emberek hogy viszonyulnak a márkához, a termékhez vagy a szolgáltatáshoz Média figyelés Azonnali értesülés új média megjelenésről Termék kampányok Nyomonkövethető, hogyan fogadják az új terméket/szolgáltatást A véleményvezérek ismerete Nyomon követjük a VV-k bejegyzéseit és megfelelő válaszokat aduk Versenytárs elemzés Mit mondanak a versenytársról? Jobb szolgáltatások A véleményeket mint „hibabejelentéseket” vagy ügyfélpanaszokat fogadjuk Közösségi fejvadászat Új munkatársak keresése a közösségi médiában És még sok minden más, amire még nem is gondolunk

update.cosmic COSMIC = Comprehensive Observation of Social Media Integrated with CRM

update cosmic

Számítási felhő Kik használják? Ellenérvek? Majdnem mindenki a teremben… Google keresés E-mail szolgáltatások (freemail, gmail, stb.) Közösségi média… Ellenérvek? Full service autó lízing Telefon előfizetés Tévé előfizetés Érdekel, hogy honnan jön az elektron? Definíció: „Egy számítási stílus amelyben a skálázható és rugalmas képességeket mint szolgáltatást lehet igénybe venni az Internet technológia segítségével” – Gartner Group

A számítási felhő előnyei Nincs beruházás – nincs üzleti kockázat A használattal arányos költségek – skálázható, jól kalkulálható Gyors bevezetés - azonnali eredmények Belső tárgyi és emberi erőforrás igények csökkentése (A CIO nem örül…) Folyamatos upgrade – mindig a legújabb verzió használata Átlátható, tiszta költségstruktúra Bárhonnan elérhető Magas rendelkezésre állás – választható SLA Miért most? Trendek egybeesése Technológia - virtualizáció, mobil platformok, stb. Internet + Sávszélesség Gazdasági válság

A számítási felhő előnyei „2012-ben a Fortune 1000 vállalatok 80%-a fog használni valamilyen felhő alapú számítástechnikát, a cégek 20%-ának pedig semmilyen belső IT szervezete nem lesz” - Gartner

update.revolution - az update új SaaS megoldása You say you want a revolution Well, you know We all want to change the world You tell me that it's evolution Well, you know We all want to change the world … You say you got a real solution Well, you know We'd all love to see the plan You ask me for a contribution Well, you know We're doing what we can update.revolution - az update új SaaS megoldása

Kovács 10 üzletet zárt le a negyedévben, munkája elismeréséül adjunk neki egy sarok irodát! A helyzet az Henry, hogy Kovács egy ügyfelünk, és nem a munkatársunk… Köszönöm a figyelmet!