Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy •címe: Digitális képanalízis •szakirányos tárgy •neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) •előadó és gyakorlatvezető:
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
A tanácsadás rendszerének változásai Páll Viktória
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
Miről lesz szó?  Office Add-in for Moodle  Microsoft Live Service Plugin for Moodle  Moodle SharePoint integráció.
Humánkineziológia szak
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Programozási alapismeretek
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
Számítógépes képelemzés 2007/08 I. félév Előadó:Dr. Gácsi Zoltán Gyakorlatvezető:Póliska Csaba Koncz-Horváth Dániel.
Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő.
Könyvtári honlap - látogatottsági statisztika Kovács Beatrix MKE MKSZ rendezvény
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
VI. Konténerek 18. Tömbök 19. Rendezés, keresés, karbantartás
Az E-TANÁR portál.
TÁMOP412/C Egyetemi oktatók felkészítése az e-tananyagok fejlesztésére, a blended learning megoldások alkalmazására 1 Egyetemi oktatók felkészítése.
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
KRIVANEK RENÁTA GRIFFSOFT.
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Egyetemes értékek az egyetemen Lovasné Avató Judit A kutatás módszertana.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Perjésiné Hámori Ildikó
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Kvantitatív módszerek
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
Fogalomtár, avagy hogyan beszéljünk egy nyelvet
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Tanévnyitó szeptember 5. Felnőttoktatási tagozat Budapest IX
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Iskolaválasztás előtt… A középfokú iskolák nyilvánosságra hozzák a felvételi eljárásuk rendjét.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Oktatási és tanulmányi kérdések a Gazdaságtudományi Karon
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
A MECHANIKA TANTÁRGY OKTATÁSÁNAK MÓDSZEREI KÜLÖNBÖZŐ KÉPZÉSI FORMÁBAN Dr. Szász Gábor, Csuka Antal.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Innovatív LCMS szolgáltatások és újszerű pedagógiai stratégiák Szász Antónia január 30. – I. Oktatás-informatikai konferencia, ELTE PPK.
1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA Február
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Kommunikációs kampánytervezés
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai

Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Előadás másolata:

Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit

új oktatási módszerek, videó szükséges a hatékonyság ellenőrzése az előadás első része a kurzusrészvételi adatok gyűjtésének módjaival foglalkozik, a második rész a gyűjtött adatok statisztikai elemzését mutatja be

A Moodle saját statisztikai rendszere

Moodle napló

Moodle adatbázis táblái

Statisztika (Graph Stats) blokk

Google Analytics

Moodle plugin: Google Analytics

GA - Dimenziók és mutatók

GA – eduplayer szűrő

Excellent Analytics plugin for Microsoft Excel

Google Analytics Tools - Query Explorer

Adatból információ

Elemzések előkészítése A kurzus felépítése (kurzuselemek) –Leckék (videók) –Beadandó feladatok –Tesztek –Chat –Fórum Időpontok figyelembe vétele –Kurzselemek megjelenése –Szemeszter időpontjai ( órák, beadandó feladatok, ZH-k) Hallgatói adatok –Létszám, nemek aránya,...

Vizsgálati célok A kurzuselemek értékelése –Visszajelzés az tananyag készítőnek –Visszajelzés az oktatónak –Visszajelzés a hallgatónak A videók értékelése A hallagtói viselkedés elemzése

Lehetséges vizsgálatok Hallgató-kurzuselem interakciók vizsgálata –gyakoriság, időpont, időtartam Tananyag feldolgozás vizsgálata –Látogatások elemei, útvonal (kezdő- és végpont), hossz, domináns sorozatok, lemorzsolódás, Látogatások időpontja, gyakorisága Összefüggések keresése a tanulmányi eredménnyel, véleménnyel, elégedettséggel, egyéb hallgatói jellemzőkkel

Leadási határidő: Alkalmazott informatika (nappali) – hallgatói kurzustevékenységek

Leadási határiő: Leadási határiő: Oktatási szünet: Leadási határiő: Leadási határiő: Főiskolai rendezvény: Alkalmazott informatika (levelező) – hallgatói kurzustevékenységek

Kurzuselemek nézettsége Benne 10 tesztkérdés!

Videók értékelése

Hallgatói viselkedés elemzése

Féléves osztályzat és kurzustevékenységek számának kapcsolata szoros (R=0,81).

Köszönöm a figyelmet!