Langmár Zsuzsanna www.szövegírásblog.hu Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Miért legyek én informatikus?
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
F ARKASVÁR KONFERENCIA ÉS SPORTHOTEL * * Puskás Kata-Rácz Imre-Támba Judit.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL DR. LUKOVICH TAMÁS MAGYAR URBANISZTIKAI TÁRSASÁG ALELNÖKE.
Keresőmarketing stratégiák
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
GOOGLE 1998 szeptember Ma: az IN-es keresés 75%-a Webes keresés Képkeresés Usenet csoportokban Könyvtárban (hierarchikus katalógus) Egyéb szolgáltatások.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Az online reklám esete a joggal
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Szelektív hulladékgyűjtés
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
SoundCloud.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változó Google-trükköket? Éles László seosiker.hu Köszönti Önt!
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
A BUDAPESTI SZÁLLODAPIAC ONLINE TRENDEK 2011 Vendég & Hotel Business Club Gál Péter – BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Tanácsadó Kft június 27.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A pénzügyi kimutatások könyvvizsgálatának tervezése 300
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna

© Langmár Zsuzsanna  A webkommunikáció alappillérei  PR  Marketing  Értékesítés  Keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization) Közösségi Média

Szakértői státusz Publikációk szakmai oldalakon Referenciák: vevővélemények Sikerek, esettanulmányok Szakmában eltöltött évek © Langmár Zsuzsanna  PR

Folyamatos kommunikáció Szakértői státuszépítés Blog Hírlevél Közösségi Média © Langmár Zsuzsanna  Marketing

Minden kommunikáció alapja Ide terelünk Folyamatos kommunikáció jelentősége © Langmár Zsuzsanna  Weblap

Bizalmi válság Lassuló döntéshozatal Termékpiramis Jól kidolgozott belépőtermék © Langmár Zsuzsanna  Értékesítés

Vágy Probléma Kifogás Erősségek © Langmár Zsuzsanna  4 kulcs az értékesítéshez

Google: tartalommarketing Kulcsszó Linkek SEO blog, SEO sales Komm. tervezés Látogatottság © Langmár Zsuzsanna  Keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization)

Hajfestés Hajfesték Hajszínező3.402 Hajápoló1.848 © Langmár Zsuzsanna  Varázsszavak a kommunikációban

© Langmár Zsuzsanna  Google, a barátod? Kulcs szó Havi keresés Alma Banán Citrom Dió1000Not in top

Blogkommunikáció ütemezés Facebook kommunikáció ütemezés © Langmár Zsuzsanna  Közösségi Média

© Langmár Zsuzsanna  Ajánlott irodalom Chan W. Kim, Reneé Mauborgne: Kék Óceán Stratégia

A webszöveged áldás vagy átok? veg_atvilagitas/ Ajándék lektorálással © Langmár Zsuzsanna  Webszöveg Átvilágítás

Köszönöm a figyelmet! Ajándék lektorálás a Webszöveg Átvilágítás mellé Ft értékben! Langmár Zsuzsanna