Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Építőmérnöki ábrázolás november Dr. H. Baráti Ilona
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Professzionális iskolai kutatások
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
A K+F területi problémáinak megjelenése a Közép-magyarországi KKV szektorban MRTT Vándorgyűlés Debrecen Borbás László adjunktus Óbudai Egyetem Keleti Károly.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Az egészségmagatartás gazdasági-társadalmi meghatározottsága
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Földrajz Közép és emeltszintű vizsgák értékelése vizsgatárgyanként
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
7. Házi feladat megoldása
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 MOTTÓ “A nehézség nem az új eszmék kialakításában rejlik, hanem a régiektől való megszabadulásban.” John Maynard Keynes közgazdász.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hajdúnánás, december 19. A LAKOSSÁG KÖRÉBEN ÁTFOGÓ FELMÉRÉS ÉS ELEMZÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELÉGEDETTSÉGRŐL ÉS FELMERÜLŐ IGÉNYEKRŐL.
Pedagógus értékelési rendszer
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Nemzeti Köznevelési Portál
Előadás másolata:

Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK Diákgyűlés 2012 Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK

Nemek aránya a kérdőívet kitöltők közt

Hangulat és klíma jellemzők a tanulók körében Rangsor Problémáinkkal nyugodtan fordulhatunk tanárainkhoz. 77,88% Általában jól érzem magam az iskolában. 74,11% A mi osztályunkban elismerjük azt, aki sokat tud. 65,18% A mi iskolánkban a nagyobbak ritkán bántják a kisebbeket. 61,95% Nem vágyok másik iskolába. 60,71% A vitákat az osztályban megpróbáljuk megegyezéssel megoldani.58,41% A tanárok legtöbbször dicsérik a diákokat. 54,95% A legtöbb tanítási óra érdekes az iskolában. 49,56% Az órákon a legtöbb osztálytársam keményen dolgozik. 34,82%

A tanárokkal kapcsolatos elégedettségi mutatók RANGSOR(5-ös skála) nagy szaktudással rendelkezik: 4,16 jól magyaráz: 3,92 segít, ha hozzá fordulunk problémáinkkal: 3,91 A tanárokkal kapcsolatos globális elégedettségi mutató:3,68 igazságosan értékel: 3,65 türelmes, megértő a diákokkal:3,53 érdeklődik a diákok iskolán kívüli dolgai iránt: 3,19

Az iskolával kapcsolatos elégedettség: a kiemelkedő teljesítmények elismerése: 3,87 a tanár-diák viszony emberiessége: 3,83 a tanítás eredményessége: 3,8 Az iskolával kapcsolatos elégedettségi mutató: 3,51 az iskolai fegyelem helyzete:3,18 az iskola "jó híre" a településen:2,85

A tanórán kívüli tevékenységek megítélése Rangsor(5-ös skálán) sportolási lehetőség 4,38 tanulmányi kirándulások hangulata:4,14 versenyekre való felkészítés, tehetséggondozás:4,08 hátrányos helyzetű tanulók segítése:4,04 iskolai rendezvények hangulata:4,01 tanulmányi kirándulások szervezettsége:3,89 Az eltérő képességűekkel való foglalkozásra vonatkozó elégedettség:3,85 A rendezvényekkel kapcsolatos elégedettség:3,82 iskolai rendezvények szervezettsége:3,75 A kirándulásokkal kapcsolatos elégedettség:3,75 iskolai rendezvények száma:3,69 felzárkóztató foglalkozások kínálata:3,67 felzárkóztató foglalkozások eredményessége:3,6 tanulmányi kirándulások száma:3,22

Az iskolai szolgáltatások megítélése az iskolai büfé:3,89 a környezet biztonsága:3,75 iskolai bulik:3,72 a menzai étkezés mennyisége:3,69 az étkezési lehetőségek megítélése:3,66 a környezet rendezettsége:3,56 a szabadidő eltöltésének lehetőségével kapcsolatos elégedettség:3,47 az oktatáshoz használt tárgyi felszereltség:3,45 tárgyi környezettel kapcsolatos elégedettség:3,44 a menzai étkezés színvonala:3,39 a számítógép-használati, Internet hozzáférési lehetőség:3,23 az osztálytermek rendje, tisztasága:3,01

A tanárok segítő munkájával való elégedettség a versenyekre való felkészülésben:4,14 a továbbtanulásra/munkára való felkészülésben:4,08 ha nem értesz valamit:3,93 abban, hogy önálló véleményed legyen a tanultakról:3,9 tárgyi tudásod növelésében:3,89 abban, hogy széles körű műveltségre tegyél szert:3,89 A tanárok, és az iskola fejlesztő tevékenységével kapcsolatos elégedettség:3,88 a tananyag megértésében:3,81 abban, hogy növekedjen kitartásod:3,78 abban, hogy magabiztos felnőtté válj:3,72 abban, hogy jól tudj kapcsolatot teremteni az emberekkel:3,63

Az iskolai terhelés megítélése 3,34 Közepes Az iskola által igényelt felkészülési idő: 1 óránál kevesebb:20 fő 1-1,5 óra:44 1,5-2 óra:15 2-3 óra:15 3 óránál többet:12

Mennyire szerettek iskolába járni? Globális elégedettség: 3,57 Iskolába járás szeretete: 3,42

Ami a legjobb az iskolánkban TOP 10 barátok 36 tanulás 32 tanárok 21 sport 15 szakkörök 11 foci 9 rajzóra 6 edzés 6 versenyek 5 szórakozás 5 kirándulás 5 játék 5 infozás 5

Mit tennél, hogy még jobb hely legyen iskolánk? műfű 15 fölújítás 12 WC felújítás 9 több info 7 több sport 6 több program 6 több szünet 5 több kirándulás 5 termek 5 kevesebb tanóra 5

Köszönöm a figyelmeteket!