Magyar Autóbuszgyártó Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, március 4. SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Advertisements

Digitális térképek összehasonlítása a gyakorlatban Szabó József – CadMap Kft. GITA 2011 Balatonalmádi.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Energetikai gazdaságtan Energiatermelés (Termelési folyamat) gazdasági értékelése.
A Solera company 1 I AUTOonline – Nemzetközi piac Hazai kereskedők – külföldi beszerzések 2010.
Depóniagáz, mint üzemanyag
IP vagy Analóg Videó Megfigyelő rendszer
Hardver alapok I. 10. osztály.
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
Személyi számítógépek
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
Intranet portál bemutató
1 A válság hatása a kisforgalmú kereskedelmi egységekre - a Szerencsejáték Zrt. lottózóinak rablás elleni védelme MBVE Konferencia Galyatető március.
Váltóállítás egyedi inverterrel
Közösségi Kerékpáros Közlekedési Rendszerek
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Carolina  Gyártási éve:1990.  Befogadó képessége: 12 személyes yacht, a befogadóképességből mind a 12fő a felső.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
S OK SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK a VOGEL&NOOT újdonságai körében!
© ABB Group July 11, 2014 | Slide 1 Az ABB Magyarországon 2012.
Gondolatok a gépjármű- felújításokról
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
Fényképes típusismertető Készítette: Ferencz Tamás
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
Készítette: Tömördi Péter
A Neumann-elvű számítógép jellemzői:
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Jármű meghibásodások elemzése
Szabványosítás: Meghatározások 4.1 A 42 V-os fedélzeti hálózatban megengedett legnagyobb feszültségek meghatározása A 42 V-os fedélzeti hálózatban fellépő.
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Településmarketing Értékaudit.
Számítógépes alapismeretek
Elektromágneses indukció, váltakozó áram
Készítette : Szente Szilvia Spek Krisztina Felkészítő tanár : Spek Krisztina Iskola : Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola, Gúta.
Építészet a gyógyulásért 2010 Európai Uniós támogatással AZ EGÉSZSÉGÜGYI ÉPÍTÉSZETI TERVEZÉSSEL SZEMBEN TÁMASZTOTT IGÉNYEK ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI EGYESÜLET EGÉSZSÉGÜGYI.
Új Windows alapú intézményi szerverek (címtár és management) tervezése és kivitelezése.
a MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt.
Munkaesély Szövetség. Székhely: Budapest Alapítás éve: 2008 Tagok: foglalkozási rehabilitációs célú munkaerő-piaci szolgáltatók Fő tevékenység: tagok.
Gunkl Gábor – 2009 – BME Westinghouse AP1000. Áttekintés  Felépítés Konténment Primer köri jellemzők Turbogenerátor Névleges adatok  Biztonság Passzív.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
A megújuló energiaforrások
A villamos jel analízis módszer alkalmazása forgó gépek energetikai és diagnosztikai vizsgálata céljából Gyökér Gyula okl. vill. mérnök.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Strictly Confidential Április 2010 Federal-Mogul Hungary.
Helyi közösségi közlekedés szervezése és tapasztalatai Debrecenben
A számítógép (computer)
Közúti és Vasúti Járművek Tanszék. A ciklusidők meghatározása az elhasználódás folyamata alapján Az elhasználódás folyamata alapján kialakított ciklusrendhez.
Magyar CIVINET második találkozója Székesfehérvár, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
Hálózatok a mai világban
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Gépgyártástechnológiai technikus
Egyéb műszaki jellemzők
Város energetikai ellátásának elemzése
Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013.
Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Műszaki Informatika Szak Data Mining 16. Gyakorlat Dr. Pauler Gábor, Egyetemi Docens PTE-PMMK Számítástechnika.
Esély a szülőknek, lehetőség a gyermekeknek. Városligeti Fasori Bölcsőde Projekt célja: a megnövekedett gyermek létszám - 25 új férőhely - a gyerekek.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
Számítógépek és eszközök
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Energetikai gazdaságtan
Hozzászóló: Takács Miklós (FŐMTERV Zrt.) Budapest, október 21.
A programozható mikrokontroller
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
ZIU9B járműismeret és kezelés
Számítógépek és eszközök
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Gondolatok a gépjármű- felújításokról
Előadás másolata:

Magyar Autóbuszgyártó Kft. MÁRKANÉV ARC AUTÓBUSZCSALÁD KAPCSOLATRENDSZER Közös fejlesztések Közös gyártás IKARUS AUTÓBUSZ CSALÁD

GYÁRTÁS VÁZGYÁRTÁS TERVEZÉS GÉPÉSZETI ÉS LAKATOS ÖSSZESZERELÉS BUDAPEST MISKOLC SZÉKESFEHÉRVÁR BUDAPEST BUDAPEST

Fejlesztések 2010 Elektromos rendszer Döntött motorsátor Vezetőtér Külön számítógép és szoftverek nélkül fedélzeti diagnosztikára alkalmas rendszer FEDÉLZETI RENDSZER MENÜ Fogyasztási és üzemidő adatok CAN hálózati elektronikák állapotai Motor adatok Váltó adatok Becsuklásgátló adatok Légkondicionáló adatok Fogyasztók adatai Hibakódok (motor, sebességváltó, ABS) Külön számítógép és szoftverek nélkül fedélzeti diagnosztikára alkalmas rendszer DIAGNOSZTIKA MENÜ Megjeleníthető a Multiplex rendszer elektronikáinak be,-és kimeneti állapotai (0,1) Analóg be,-és kimenetek állapotai (változó feszültség értékek 0 -10 V, pl. nyomásadók, üzemanyag szintadó) CAN rendszer hibaüzenetek Status kimenetek (van-e fogyasztó) Egységes elektromos rendszer, egységes műszerfal minden IKARUS típusban. Silex Kft.-vel közös, hazai fejlesztés

Elővárosi és városi kivitel IKARUS 127 IKARUS 134 IKARUS 187 Elővárosi és városi kivitel Utasajtók Utastéri csomagtartó rendszer Külső szerszámtároló láda a „B”tengely környezetében Utasülés komfort Moduláris építési mód

Tesztelések BKV teszt: „…Összefoglalva elmondható, hogy az Ikarus 134V modern megjelenésű, esztétikus belső kialakítású, megfelelő városi autóbusz. Karbantarthatósági szempontokat nézve a főbb szerkezeti egységek könnyen hozzáférhetőek, így a karbantartásra fordítandó idő is kevesebb lehet. A jármű főbb szerkezeti részei megegyeznek a csuklós változattal, így az együttes üzemeltetéshez szükséges alkatrész-paletta sem fog át széles tartományt… …elmondható, hogy az Ikarus 134V a városi utasforgalom lebonyolítására alkalmas, összességében korszerű, a nemzetközi kínálattal is versenyképes jármű…” Budapest, 2010. június 22. Fejlesztési és Beruházási Szakigazgatóság Fejlesztési Csoport

Köszönöm a figyelmet!