2012. augusztus 22-23. Nyári Tanártovábbképzés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Pályaválasztás 2014/15.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Az Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete a tagjai által önkéntesen létrehozott, önkormányzattal rendelkező, közhasznú szervezetként működő jogi.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Iskolánkról.
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
Természettudományok fizika, kémia, biológia Céljaink  Szemléletformálás (tanórán és azon kívül is)  Gyakorlatias tudás  Egyéni tehetséggondozás  Felkészítés.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Csete György Eörs A TÁMOGATÁSKEZELŐ A KÖZNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Tehetséggondozás és pedagógusképzés
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Tehetségpontok hálózatának kiépítése
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Szülői tájékoztató 2012.január 26.. Személyi és tárgyi feltételek 770 tanuló 112,5 dolgozó Személyi változások Gazdasági centrum Iskolai költségvetés:510M.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
MATEHETSZ.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Előadás másolata:

2012. augusztus 22-23. Nyári Tanártovábbképzés

Hogyan segítheti az ISZE a köznevelési feladatokat? Informatika Számítástechnika Tanárok Egyesülete Akkreditált Kiváló Tehetségpont Hogyan segítheti az ISZE a köznevelési feladatokat? Dr. Bánhidi Sándorné – isze@isze.hu

L.: www.isze.hu/versenyek Amit most csinálunk….. Folytatjuk a pedagógusok IKT továbbképzését (TÁMOP 3.1.7, TÁMOP 3.1.4, TIOP 1.1.1-12, TÁMOP 5.4.6, TÁMOP 3.4.4. stb.) Alapítványt hoztunk létre „Informatikával a tehetségesekért” névvel. Most van törvényszéki bejegyzés alatt. Folytatjuk a versenyek szervezését L.: www.isze.hu/versenyek

Versenyek Kozma László Informatika Alkalmazói Verseny 10 éves Dusza Árpád Országos Programozói Emlékverseny 5 éves Szakiskolások Informatika Projektversenye 2 éves – TÁMOP 3.4.3 Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny 15 éves – NJSZT-vel közösen Eddig mintegy 80 000 tanuló vett részt, 25 milliós ráfordítással! Kép ha kell szöveg szöveg grafikon

Programozói Emlékverseny Dusza Árpád Országos Programozói Emlékverseny 2008/2009. tanévtől, évenként, 8-13. évfolyamnak Kétfordulós, 3 fős csapatverseny Egy feladatot, problémát kell a csapattagoknak közösen megoldaniuk A döntőt a miskolci Földes Ferenc Gimnáziumban rendezzük 10 csapat részvételével A 9-10. osztályosok versenyét az oktatásért felelős minisztérium és a Microsoft 4 éve, szakmailag és anyagilag is támogatja

Következő: 2012. szeptember 14-15-16. Budapesten Új! „Programozás az iskolai gyakorlatban objektumorientált fejlesztői környezetben" c. tanfolyam. "Akkreditációs száma: 82/69/2012 A továbbképzés célja A továbbképzés célja, hogy minél több informatikatanár megismerkedjen egy-egy új, modern programozási nyelvvel (Visual Basic; C#), építse azt be a helyi tantervbe, és alkalmazza a tanítási gyakorlatában. Segítse diákjait a programozási versenyeken, az emelt szintű informatika érettségin és az informatikai alapismeretek érettségin való sikeres szereplésben, ……… Az első tanfolyam június végén telt házzal, sikeresen megtörtént. Az oktatót az MS delegálta. A MS-val együttműködésben valósul meg évi 100 informatika tanár továbbképzése. Következő: 2012. szeptember 14-15-16. Budapesten

ISZE bővülő Tehetséghálózata ISZE Tehetségpont Tevékenységek: Szakkörök, versenyek tehetséghálózat Kiadványok, kutatás pályázatok TP180 000 258 Megalakulása: 2009. február 21. 2011: Regionális szintű akkreditált tehetségpont 2012: Regionális szintű akkreditált kiváló Kép ha kell tanácsadás Jógyakorlat, mentorokkal tréningek tanároknak hospitálási lehetőség szakkörön szülő-tanár találkozó Tehetség hasznosulása ISZE bővülő Tehetséghálózata

ISZE Tehetségsegítő Tanácsa Tevékenységek: Tehetségsegítés Szakkörök, versenyek Kiadványok, kutatás Tehetséghálózat Tanácsadás TT 780 002 564 Megalakulása: 2011. május 21. ProgTankör Műhely SNI Műhely jógyakorlatok SNI tanulók segítése adatbázis tehetségnapok szülők bevonása Támogatók keresése Kozma Műhely Alulteljesítő Tehetségesekért Műhely

ISZE Tehetségkiadványok Tehetséggondozás az ISZE Tehetségpontban, 2011, ISZE Kiadó, 114 oldal A kiadvány az NTP-OKA_XVIII-023-as pályázatból jött létre. 2011 Tehetségpontos kutatás: Tanulási orientáció vizsgálata 8 iskolában: Vizsgált csoport:: szakkörösök és a szakkörös tanulók iskolai osztálytársai (212 fő) 2010 2009

ISZE tehetségsegítő jógyakolatai „Alulteljesítő Tehetségesekért Tanári Műhely- ISZE” Géniusz Programban bejegyzett jógyakorlat TÁMOP 3.4.3 és TÁMOP 3.4.4 TÁMOP 3.1.4. pályázatokban átvehetők az ISZE jógyakorlatai folyamatba épített mentorálással ISZE Tehetségképzésen való részvétellel és hospitálási lehetőséggel Kép ha kell ”Informatikai gazdagítás kooperatív tanulással” Folyamatban van bejegyzése a Géniusz Programba

TÁMOP 3.4.3/08-2009-017 Interaktív tábla és feleltető rendszer a tehetséggondozásban és/vagy felzárkóztatásban Tanfolyam Fejlesztési terv „Az általános műveltséget megalapozó 9-10. szakiskolai évfolyamos alulteljesítő tehetséges tanulók esélyteremtő tehetséggondozása” 2010-2011. Kép ha kell Szakiskolai projektverseny Produktum: Digitális társasjáték Alkalmazói informatika Csapatverseny: 3 tanuló+2 tanár/csapat ISZE Konferencia

Szervezzenek bemutatókat! Felhívás az Eu-s támogatású interaktív táblákat (tantermi csomagokat) használó pedagógusokhoz! Az ISZE meghirdeti az „Interaktív Nap” c. akciót 2012. szeptember 12-november 12. között Szervezzenek bemutatókat! Szülőknek Lakosságnak Óvónőknek Település civil szervezetinek Település közéleti szereplőinek Volt tanítványoknak Olyan iskoláknak, akik még nem kaptak ilyen eszközt Minden érdeklődőnek

Főtitkár, NTP Tehetségmentor A Tehetséggondozással az ISZE erői megduplázódtak, mert a tanárok mellett a tanulókkal is foglalkozik Köszönöm a figyelmet! Dr. Bánhidi Sándorné Főtitkár, NTP Tehetségmentor isze@isze.hu 06-30-9195393 Regisztráld iskoládat tehetségpontnak! Legyél Te is ISZE-tag!