„ Ha fölgyújtjuk a gyermekben a veleszületett szikrát, azzal mindig olyan magaslatok felé nyitunk utat, amilyenekről álmodni sem mertünk volna.” Kristine.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Tokaj Magyarország.
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
A Tehetséghidak Programról Törökszentmiklós, május 10. Bajor Péter elnök, projektmenedzser Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /A
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
KÖRNYEZETTANULÁS A PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN
Tokaj turizmusa Készítette: Vaczkó Alex. Tokaji Borvidék A Tokaji borvidék vagy Tokaj-hegyaljai borvidék (röviden Hegyalja vagy Tokaj- Hegyalja)
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
TÁMOP „Tehetséghidak Program” kiemelt projekt keretében megvalósuló „Gazdagító programpárok II.” „A” (alap) Fizika és kémia a természetben.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Jogszabályi változások, aktuális feladatok Partnerség és együttműködés az informatikai támogató rendszer bevezetéséhez kapcsolódóan Emberi Erőforrások.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
A NYANYELVI ISMERETEK ÉS KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE A T EHETSÉGHIDAK P ROGRAMBAN Abaújszántó, május 22. Tehetségnap Vezető fejlesztő: Nagy Ottóné Fejlesztő:
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Csoportos tehetségsegítő tevékenységek megvalósítása
Tokaj hegyalja vonzerői
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
„INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN” TÁMOP A Zempléni Múzeum konzorciumi.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
„ÉRTÉKEK, AMIÉRT ÉRDEMES MARADNI”- TOKAJBAN A BORKULTÚRA.
„Természeti értékeink a művészetekben” NTP-KKI-B azonosító számú projekt.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B Köznevelési és a kulturális intézményekben.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
Barcsák Marianna KPSZTI
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
Pályaválasztási szülői értekezlet
Pályaválasztási szülői értekezlet
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

„ Ha fölgyújtjuk a gyermekben a veleszületett szikrát, azzal mindig olyan magaslatok felé nyitunk utat, amilyenekről álmodni sem mertünk volna.” Kristine Barnett Kristine Barnett Kristine Barnett

A TÁMOP azonosító számú „Tehetséghidak Program” kiemelt projekt keretében megvalósuló „Gazdagító programpárok II.” „A” (alap) és „B” (szülő – diák - pedagógus együttműködését is célzó, bővített) változatának megszervezésére és megvalósítására.

Gazdagító programpár – ALAP Kötelezően megvalósítandó elemek az aktuális köznevelési törvényben meghatározott kötött munkaidőn (32 órán) túli időszakban történő megvalósítással: 1. kötelező tanórán kívüli tevékenységek 12 fejlesztési órában Gazdagító programpár – ALAP Kötelezően megvalósítandó elemek az aktuális köznevelési törvényben meghatározott kötött munkaidőn (32 órán) túli időszakban történő megvalósítással: 1. kötelező tanórán kívüli tevékenységek 12 fejlesztési órában

2. szabadidőben megszervezendő, intenzív (tömbösített) alkalmak, amelyeket napi bejárással vagy bentlakással, külső helyszínen, a fejlesztés mellett egyéb (készségfejlesztő, lazító) programelemekkel kiegészítve mindösszesen 3 napos alkalom keretében kötelező megvalósítani.

1. Természettudomány: Tokaj-Hegyalja aranya 2. Természettudomány: Védett védtelenek 3. Nyelvi: A farsang

Tokaj - Hegyalja aranya

Előzmény Abaújszántó Tokaj - hegyalja része Iskolánkban kiemelt fontosságú a környezettudatos magatartás és környezetért felelős életvitel fejlesztése

Pályázatunk célja  Környezeti nevelésünk lényegének az értékteremtést, értékközvetítést tekintjük.  Hegyalja természeti és kulturális örökségének megismerése.  Az ismeretek elmélyítése „szabadtéri tanteremben”.

Program szakmai megvalósítása 1. tanórán kívüli tevékenység (12 óra) 2. intenzív szünidei program (15 óra)

Tanórán kívüli tevékenység Biológia A szőlő mint növény. Jelentősebb szőlőfajták Tokaj - Hegyalján Aszú készítés Bio szőlészet

Tanórán kívüli tevékenység Földrajz Tokaj - Hegyalja természeti adottságai Szőlészethez, borászathoz kapcsolódó kifejezések Szőlő és borkultúra

Tömbösített intenzív tanóra 1. nap Erdőbénye – Tolcsva – Tarcal – Tokaj 2. nap Abaújszántó Lengyel pincészet

1. Nap Erdőbénye Tájház Szepsi Laczkó Máté ház

Tolcsva Bormúzeum

Tokaj Rákóczi Pince

Tarcal Gróf Degenfeld szőlőbirtok

Tarcal Borkutató laboratórium

2. nap Abaújszántó