Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása - 2009. február, országos és budapesti hallgatottság -

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
IRODAHÁZ ÁTALAKÍTÁSÁNAK ÉPÍTÉSZ MUNKAKÖZI KIVITELI TERVE HOMLOKZATI ÉS BELSŐ KIALAKÍTÁS 1066 Budapest, Jókai utca 6. HRSZ: március.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Összefoglaló a Budapesti Értéktőzsde Zrt évéről dr. Mohai György vezérigazgató Budapest, április 2.
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A Dél-alföldi régió népessége, népesedési folyamatai
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Munkaerő-közvetítés recesszió idején Munkaerő-piaci ismeretek EURES hazai tréning 2009 Borbély-Pecze Tibor Bors, FSZH.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
A évi demográfiai adatok értékelése
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
A Magyar Köztársaság kormánya. A gyógyszer-gazdaságossági törvény eredményei és a patikaliberalizáció.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -

InfoRádió teljes napi hallgatottságának alakulása Hétköznap 7:00-7:30 között átlagosan 40 ezren hallgatnak minket. Hétköznap a reggeli órákban, míg hétvégén a délelőtti magazinok idején és a délutáni Aréna c. élő stúdióbeszélgetés alatt a legmagasabb a hírrádió hallgatottsága. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló

InfoRádió átlagos heti hallgatottsága 2008 októbere után a hallgatói létszám jelentősen növekedett, 2009 februárban hetente 166 ezer hallgatója volt az Infórádiónak a teljes lefedettségi területén. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló –

25-55 év közötti budapesti hallgatói létszám A Szonda Ipsos adatai alapján 2009 januárban 29 ezer, februárban pedig hetente 41 ezer éves hallgatója volt az InfoRádiónak. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló

25-59 év közötti budapesti hallgatói létszám A Szonda Ipsos adatai alapján 2009 januárban 35 ezer, februárban pedig hetente 62 ezer éves hallgatója volt az InfoRádiónak. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló

Budapesti ESOMAR AB státuszú hallgatók A budapesti ESOMAR AB státuszú hallgatók kimagasló arányban választják az InfoRádiót a többi regionális rádióhoz képest. Hetente átlagosan több, mint 50 ezer AB státuszú hallgatója volt a hírrádiónak az elmúlt 2 év során. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló

Budapesti vállalkozó-vezető foglalkozású hallgatók A budapesti vállalkozó-vezető foglalkozásúak az két évben az InfoRádiót választották legtöbben, átlagosan 18,7 ezren hallgatták a hírrádió műsorait. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló –

Felsőfokú végzettségű budapesti hallgatók 2008 második felétől a felsőfokú végzettséggel rendelkező rádióhallgatók körében kiemelkedően népszerű volt az InfoRádió. Hetente átlagosan 47,3 ezer felsőfokú végzettségű hallgató választotta a rádió műsorait, ami 2009 februárjában közel 70 ezer fő volt. Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló

A hallgatók érdeklődési területei a teljes népesség körében Forrás: Szonda Ipsos – GfK Hungária Rádiónapló – A hallgatók többségét a környezetvédelem és a politika érdekli a leginkább. Nagy arányban, 36,5 %-ban érdeklődnek még a gazdasági élet iránt is a hallgatók.

InfoRádió Kft Budapest, Múzeum utca 9. Telefon: Fax: