„Vásárhelyi Tehetségpont”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Advertisements

Magyar Tehetséggondozó Társaság
Tehetségazonosítás gyakorlata
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Széchenyi tehetségműhely
Akkreditált intézmények pályázati módszertana Budapest, február 12. Szöllősi Zsuzsa 1 Akkreditált intézmények pályázati módszertana Szöllősi Zsuzsa.
KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
Üdvözlök mindenkit!.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
TEHETSÉG-DIAGNOSZTIKA
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA.
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Színjátékos tehetséggondozó projekt
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke Esély a tehetségeseknek
Projektmunka.
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
Kiss Albert Zalaegerszeg, szeptember 23.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
A TEHETSÉGGONDOZÁS KRITIKUS PONTJAI I
A tehetségtantervek készítésének módszertana
ERŐSSÉGEK ÉS GYENGE PONTOK A TEHETSÉGGONDOZÁSBAN Nyíregyháza, 2010
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A komplex tehetségfejlesztő program
Tehetségkonferencia Tehetségkutatás a Magyar Táncművészeti Főiskolán és Partnerintézményeiben október 3. 1.
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Óvodai tehetséggondozó program kialakítása
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Csoportos tehetségsegítő tevékenységek megvalósítása
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
KUTATÁS A MAGYAR TÁNCMŰVÉSZETI FŐISKOLA PARTNERINTÉZMÉNYEIBEN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG JUBILEUMI KONFERENCIA DEBRECEN Demarcsek Zsuzsa.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
A kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozásának pedagógiai szakszolgálati feladata BMPSZ Pécsi Tagintézménye Berta Zita.
A tehetséggondozás aktuális kérdései Dr. habil Bodnár Gabriella egyetemi docens NYME BEPK intézetigazgató.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
ÉRETTSÉGI 2016 Általános tájékoztató az érettségiről
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
A pszichológiai mérés alapjai
“Szüntesse meg a nemi sztereotípiákat – Adjon esélyt a tehetségnek!”
INNOVÁCIÓ A MŰVÉSZETOKTATÁSBAN
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
„Esély és ösztönzés” tehetséggondozó modell
DRÁMAPEDAGÓGIA ÓVODAPEDAGÓGUSI SZEMMEL
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
Előadás másolata:

„Vásárhelyi Tehetségpont” „KI LESZEK ÉN?” Művészeti Önismereti Komplex Tehetséggondozó Projekt Demarcsek Zsuzsa tehetségfejlesztési szakértő

ATEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAM CÉLJA A továbbtanulás segítése A társas együttműködés fejlesztése Képességfejlesztés Komplex gondolkodás, széles látókör A tehetség kibontakozását segítő légkör A személyiség integrálása 2012-06.23 Demarcsek Zsuzsa

KIKET KERESÜNK A PROJEKTBE? Tehetségkoncepció KIKET KERESÜNK A PROJEKTBE? RENZULLI- tehetségmodellt vesszük alapul KÉPESSÉG KREATIVITÁS MOTIVÁCIÓ Tehetségígéret az a tanuló, aki……… 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

Tehetségazonosítás, beválogatás Jelentkezés: belső motiváció, akarat Tanári vélemény: speciális képességek fejlettsége 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

Programkritériumok Létszámkeret: függ a projekttémától Időpont: azonos- eltérő Helyszín: azonos- eltérő Működési keretek: tábor, hétvégi alkalmak, projektmunka Felvételi követelmények 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„MI” csapatépítő tréning: Oláh Gabriella pszichológus vezetésével 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„ÉN és ÉN”önismereti tréning: (Oláh Gabriella) 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„KÓSTOLÓ” Önismeret a művészetpedagógia módszereivel Táncművészet: Szilágyi Zsolt Színművészet: Vona Éva Képzőművészet: Sipos Boglárka 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„KÓSTOLÓ” 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

PROJEKTTÉMA 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

ELŐVIZSGÁLAT FELVÉTELI KÖVETELMÉNYEK Speciális képességek mérése Játékok Gyakorlatok Szituációk, feladatok ERŐSSÉGEK GYENGE PONTOK 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„ÁLOMdesign” Projektgazda: Rozman Béla Produktum: kiállítás Gazdagító program: irodalom történelem ének- zene mozgókép, média 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

„Hopp ide tisztán” Projektgazda: Szilágyi Zsolt Produktum: koreográfia Gazdagító program: Népzene Tánctechnika Földrajz, táncelmélet Néprajz, történelem 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

A szélhámos Projektgazda: Demarcsek Zsuzsa Produktum: mozgásszínházi bemutató Gazdagító program: irodalom: vers, érvelés, vita képzőművészet:festés, grafika színpadi mozgás: báb, karakter, tánc ének-zene- ritmus: népdal, dobolás 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

Projektbemutató A SZÉK A gondolatok a szék körül forognak. Mit akarunk elmesélni, hol, hogyan, miért, kikkel, kiknek? A produktumokból szerkesztett bemutató Külső szakértő bevonása 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

UTÓVIZSGÁLAT ÖNKONTROLLOS HATÁSVIZSGÁLAT Mérések megismétlése Eredmények rögzítése Visszacsatolás Értékelés 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

V é g e 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa

V é g e 2012.06.23 Demarcsek Zsuzsa