EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
Aktuális pályázati lehetőségek
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Szemléletváltás: tőzsdei nyereségek adótervezése
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
E.ON – Versenyben Önökért!
Az üzleti terv.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
E.ON – Versenyben Önökért!
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
A POLITIKAI-GAZDASÁGI VÁLSÁG ÉS AZ EURÓPAI UNIÓ KÉSZITETTE: GILIGOR ANITA.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Politikai marketing – kampánystratégiák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
E-beszerzés Bravo csoport.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
III. A logisztika jövője
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
A marketing piac tartalma
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
8. Az eladásösztönzés.
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
okl. közgazdász, üzletfejlesztési vezető Szolnoki Gazdasági Napok
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
Termék & Márka Kopcsay László.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
VEGYÉL RÉSZT EGY KÜLDETÉSBEN! RÉSZESÜLJ EZÉRT Gyógyulj és segíts gyógyulni másoknak is! egyedülállóan magas anyagi elismerésben!
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
Az árképzés szempontjai
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Vállalkozásmenedzsment
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Beszerzések hatékonyság növelése
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
11. tétel.
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
A kereskedelem alakulása
Meglévő – megmaradó hálózatnál GÁZ – BESZERZÉSI MEGTAKARÍTÁS
Értékesítési képviselő – Food
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési képviselő – Food
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Értékesítési képviselő – Food
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. A multik szorításában A magyar barkácspiac bő felét a 4 + 1 multinacionális áruházlánc uralja A másik felén mintegy 10.000 kisebb bolt osztozik, melyeknek néhány egysége egy-egy céghez tartozik A recesszió ellenére a multik folytatják a terjeszkedést mind területi, mind más egyéb piacbefolyásolási szempontból. A kis boltok fokozatosan elvesztik pozícióikat. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Van megoldás? Milyen erősségei vannak a multiknak és a kis boltoknak a vásárlók szempontjából: Multik Kis boltok Minden egy helyen megvásárolható Közel van Széles választék Mély választék néhány szakterületen Alacsonyak az árak Legtöbb helyen személyes kiszolgálás van Többféle szolgáltatás érhető el Különleges igényeket is kielégíthetnek Kedvező nyitva tartás (hétvégén is) Magas tudásszint és segítőkészség a Akciók, reklám, extra garancia munkatársaknál Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Van megoldás? Milyen előnyök segítik a multikat a kis boltokkal szemben a beszállítóknál: hosszú fizetési határidő lenyomott árak visszavásárlási garancia termék belistázási összege helypénz polcszerviz összege marketing költség hozzájárulás Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Igen, van megoldás! Tanuljunk a multiktól és használjuk fel mindazt, amit fel lehet: Nagy mennyiségben beszerezni az árut Erős márkanévvel biztosítani az ismertséget és a bizalmat, valamint az egységes piaci megjelenést Fejleszteni a reklám / marketing / PR tevékenységet Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Első lépés Egy közös beszerzési társaság létrehozása Barkácsboltok érdekszövetsége, elsősorban beszerzési feladatok összefogására, összehangolására az alábbi elvek szerint: A társaság neve: Ezermester Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. (röviden Ezermester Magyar Barkács Kft.), használva az Ezermester logót és a jelmondatot: A magyar barkácsbolt hálózat. A társaságba bárki beléphet, aki elfogadja a társaság alapszabályát. A társasági tagságért és a logó használatáért meghatározott összeget kell fizetni, amely a tagság ideje alatt havonta esedékes. A társaság célja a beszállítóknál a legnagyobb kedvezmény elvét érvényesíteni a tagok számára. A társaság az egyes beszállítókkal szemben önálló kereskedelmi ügynökként lép fel. A társaság törekszik és előnyben részesíti a forgalmazott termékek Magyarországról történő beszerzését A beszállítók megbízzák a társaságot, hogy közvetítse a beszállítói ajánlataikat, szerződéseiket A beszállítók a nagy volumennek köszönhetően számlaengedményeket adnak A beszállítók ügynöki jutalékot kötelesek fizetni a társaságnak, a megvalósult beszerzések után E jutalék fele a társaság tagjának jár vissza, ez a részesedése a megvalósult beszerzések után. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Távlati, választható fejlődési lépések Egy sikeres, európai színvonalú kereskedelmi bolthálózat fel- építése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai, disztribúciós és más előnyöket kínál a belépő tagoknak, hogy azok ezáltal megfelelhessenek a piaci verseny kihívásainak és a fogyasztóik érdekeinek. Alapja a korábban bemutatott beszerzési társaság, területi bővítéssel, ha van rá igény. Egységes: a piaci megjelenés és logó tekintetében alapválaszték tekintetében akciók / támogatott termékek tekintetében a beszállítók felé történő fellépés tekintetében Rugalmas: a saját név megtartása tekintetében a bolt elrendezése / berendezése tekintetében az alkalmazottak, az árképzés tekintetében az üzleti stratégia és marketing tekintetében a saját beszerzési források tekintetében Ezermester Magyar Barkács Kft.

Távlati, választható fejlődési lépések Az eddigi lépések sikerei az együttműködés további fejlesztését igényelhetik, egy olyan cég / hálózat létrehozására, amely már nyilvánvalóan versenyképes ellenfele tud lenni a külföldi multinacionális áruházláncoknak Az eddigi lépésekre épülve a résztvevő boltok egységes rendszerbe történő fejlesztése, mint (vagy hasonlóan) egy franchise rendszerhez: Egységes a boltok külső és belső megjelenése Egységes a munkatársak ruházata, kiképzése, fejlesztése Egységes és bővített alapválaszték, egységes árakon Egységes és permanens reklám és marketing tevékenység Flotta beszerzések előnyeinek kihasználása (energia, távközlés stb.) Nagy értékű beruházások megvalósítása (logisztika, informatika stb.) Nem csak már meglévő boltok csatlakozása lehetséges, hanem saját bolt létrehozása is, valamint saját márkás termékek beveztetése. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Legyen Ön is a részese ennek a sikernek! Kérdéseivel, észrevételeivel keressen bizalommal! Az ismertető anyagunknak vége, kérem kattintson ki a bemutatóból és navigáljon tovább a felső menüsor, vagy az alsó linkek segítségével! Ezermester Magyar Barkács Kft.