Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kvázistacioner ívkarakterisztika Animáció indítása.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 3 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Fotó: Fenyősi László. Fotó: Fenyősi László Fotó: Fenyősi László.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Tartalmi összefoglalás
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
Energetikai folyamatok és berendezések
Az érettségi rendszer változtatási lehetőségei
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
Feldolgozás gondolattérkép segítségével
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Könnyűzenei lexikon: Omega
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Kvíz kérdések az Toldi iskola múltjából és jelenéből
L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
1958-ban Melbourne-ben született.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Képek az egyéni összefüggő tanítási gyakorlatról Approximáció Jáki Gábor igazgatóhelyettes.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Botticelli: Esküvői jelenet (ideális építészet) 1493.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ 3f tekercsrendszer táplálás- változásainak hatása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása.
Esemény- és állapotvezérelt védelmi működés
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása.
Csáki Róbert.
FESTŐI BUDAPEST.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
A velencei érett reneszánsz festészet (16. sz.)
Szekció 6 Szekció elnök: Gróf Gyula Előadások: Vad János: Energia-hatékony axiálventilátorok tervezése Bene József, Hős Csaba: Városi szivattyúhálozatok.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
A jegyzetírás. Magyar szólások és közmondások könyvének használata
Mesék bűvöletében Az állatmese
Prométheusz történetének feldolgozása
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 1 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 1 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HANS BELTING A mű a maga kontextusában prezentációs anyag 4
Oskar Bätschmann ÚTMUTATÁS AZ INTERPRETÁCIÓHOZ: MŰVÉSZETTÖRTÉNETI HERMENEUTIKA prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika WOLFGANG KEMP Műalkotás és néző: a befogadásesztétikai megközelítés prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HORST BREDEKAMP Képi médiumok prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HERMANN BAUER Forma, stílus, struktúra prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
Propedeutika JOHANN KONRAD EBERLEIN Tartalom és belső tartalom: az ikonográfiai-ikonológiai módszer prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Készítették Építő anyagok Házak,Hidak,Utak Habarcs Cement Vályog.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Készítette: Pekár Erik Német Árpád Kovács Zoltán.
Ami a tananyagból kimaradt… - Válogatás a Ludwig Múzeum gyűjteményéből - - A diasor a rajz és vizuális kultúra valamint a művészettörténet érettségire.
KARSZTHIDROGEOLÓGIA (2012)
Tematikus kutatás, 2. félév Témák és feladatok. Kutatás – írás Témák (szűkítés, konkretizálás) Módszerek (külön is: PhD-sok rövid bemutatója: történeti.
Előadás másolata:

Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe BEKE LÁSZLÓ A posztmodern - párhuzamok és következmények prezentációs anyag TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052 – Propedeutika alprojekt

BEKE LÁSZLÓ A posztmodernek „Az 1995-ös Velencei Biennáléra Jovánovics György szobrászművész rekonstruálta a Giorgione La Tempesta -ján látható talányos „emlékművet”...” Jovánovics György Részlet a ‘Nagy vihar’-ból tégla, cement, fa, fém, 200 x 140 x 40 cm 1995 TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052 – Propedeutika-alprojekt TÁMOP TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052

BEKE LÁSZLÓ A posztmodernek Giorgione: A vihar Jovánovics: Részlet a Nagy Vihar-ból, 1995 TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052 – Propedeutika-alprojekt TÁMOP TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052

BEKE LÁSZLÓ A posztmodernek „Részlet egy nyomtatott diagramból, mely a performance történetét és jelenlegi összefüggés-rendszerét dolgozza fel, sokezer adat alapján...” Nyomtatott diagram Boris Nieslon és Gerhard Dirmoser: Performance Art Context c. könyvéből, Linz-Köln, 2001. TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052 – Propedeutika-alprojekt TÁMOP TÁMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009-0052