Informatika kimeneti mérés 2008

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
HIPOTÉZIS A képzésben és oktatásban megjelent alábbi három fogalom paradigmaváltást okozott:  Flexible Learning  Distance Education  Open Learning Thomas.
Advertisements

NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
ECDL A MÓRICZBAN Monoki Zsolt Informatika szakos középiskolai tanár
Informatika tanításom
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
1 Béres Attila, osztályvezető, Elemzési és Kontrolling Osztály, Koordinációs IH, NFÜ Budapest, május 6. A monitoring és az értékelés kapcsolata.
A francia nyelvi érettségi tapasztalatai. Források: Oktatási Hivatal adatbázisa Országos Közoktatási Intézet Követelmény- és Vizsgafejlesztő Központjában.
A válaszadók > május-június október-november
Tájékoztató az érettségi vizsga menetéről 2011/2012. tanév.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Ásotthalom. Ásotthalom Bedő Albert Középiskola, Erdészeti Szakiskola és Kollégium Bódi Mónika Gyüre Hella Simon Emese Brigitta Gere Bernadett.
Felügyelő tanári feladatok ellátása a középszintű írásbeli érettségi vizsgán május összeállította: Krausz Attila.
Algoritmikus gondolkodás fejlesztése informatikai eszközökkel
1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam
Informatika bemeneti mérés
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
TATAI TAMÁS „TÖRÉSVONAL”
Táblázatkezelés Középszint: 50 perc, 30 pont Emelt szint: 30 perc, 15 pont.
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
European Computer Driving Licence
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
Tanfolyami kínálatunkból Számítástechnikai alapismeretek, 20 óra Szövegszerkesztés, 30 óra Táblázatkezelés, 36 óra Prezentációkészítés, 20 óra ECDL, 150.
3. Technika és életvitel a kerettantervben
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
KOLLÉGIUMI KÖZGYŰLÉS május /2015. TANÉV II. félév értékelése.
Felkészülés Foglalkozások Csapatépítés Szakmai Informatika Kultúra Nyelv.
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
Tanévzáró ünnepség Nyárády Mihály Általános Iskola Ramocsaháza június 23.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Gyakorlati feladatsor témaköreinek áttekintése,
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Informatika 5. osztály Cs.L. Az előző órákon tanultakból 1. Milyen részekből áll a számítógép? 2. Mit nevezünk hardvernek? 3. Mi a szoftver? 4. Mi a feladata.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Érettségi élő idegen nyelv
2016. november 12..
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése
Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Szóbeli feladatsor témaköreinek áttekintése, tipikus feladatok megoldásának.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
REDMENTA Sándor-Kis Anita.
REDMENTA Sándor-Kis Anita.
Debreceni Szakképzési Centrum Brassai Sámuel Műszaki Szakgimnáziuma
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Urbanovszky István Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola
ECDL A MÓRICZBAN Monoki Zsolt Informatika szakos középiskolai tanár
3. osztályban.
Előadás másolata:

Informatika kimeneti mérés 2008 2008. május-június

Módszertan 9. évfolyam: Feladatlap számítógépen megoldva 45 perc Megíratva: 9a,9b, 9c, 9AK, 9AV, 0. évf. 10.évfolyam: 60 perc Megíratva: 10a, 10b, 10c, 10AK, 10AV, 10BV

A feladatokról 9. évfolyam (főleg direkt utasításos feladatok) Operációsrendszer E-mail küldés Szövegszerkesztés Gondolkodást igénylő feladatok 10. évfolyam (Önállóságot igénylő kreatív feladatok) Táblázatkezelés Prezentációkészítés

Eredmények, 9. évfolyam, osztályonként

Feladattípusonként, 9. évfolyam

Tapasztalatok Kiemelkedő a 9AV és a 0. évfolyam (ők sok informatikát tanultak) Minden szinten javulás Az önálló gondolkodást igénylő feladatok nehezebben mennek Részletes elemzés készül a munkaközösségnek Legjobbak: szakközép: Draxler Dorottya (0), Czékus Aranka (9AV), Fölföldi Anett (9AV) és Borbola Kitti (9AK) szakiskola: Gyurász Csaba (9c), Bálint Bettina(9c), Varsányi Edina (9a)

Eredmények, 10. évfolyam, osztályonként 7

Feladattípusonként, 10. évfolyam 8

Tapasztalatok A legjobb a 10AK(tudtuk!) Tavalyi más feladat volt, osztályok nem összehasonlíthatók Nem szeretik az önálló gondolkodást, kreativitást igénylő feladatokat Részletes elemzés készül a munkaközösségnek Legjobbak: szakközép: Kurai Henriett (10AK), Orosz Henriett (10AK), Tutrai Csilla Tünde (10AK) szakiskola: Sztancs Attila(10c), Godó Gábor(10a), Makra Tamás(10a)

Köszönöm a figyelmet!