1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Szakmafejlesztés a gyermekvédelemben a fenntartó önkormányzat szemszögéből Országos Gyermekvédelmi Konferencia május 12. Csókay László Főpolgármesteri.
Advertisements

DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
Szervezetfejlesztési Program
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
Professzionális iskolai kutatások
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
„CSOPORT VEZET CSOPORTOT”
Dokumentációs rendszer
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Digitalizálandó értékek könyvtáraink gyűjteményében Mit? Miért? Hogyan? május 25. Bánkeszi Katalin szakmai igazgató Neumann János Digitális Könyvtár.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Az EAL-NET rendszer a hallgatók szempontjából Készítette: Forgó Melinda és Gyenes Gábor.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM
Szoftver minőség és menedzsment Mérés és elemzés Sziládi Zoltán.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
A minőségügy a könyvtárügyért
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Stratégiai tervezés.
2007-es minőségügyi tevékenység BTK. A feladat Önértékelés készítése - szervezeti felépítés - oktatási és kutatási tevékenység személyi és infrastrukturális.
Minőség 2012 – minőségbiztosítás a jövő szállodáiban Dr. Juhász László PhD BGF – KVIFK – Turizmus Intézet - Docens 1 Reformok útján Magyar Tudomány Napja.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
STRATÉGIA ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Korai tehetségnevelés
Használói elégedettség vizsgálata és eredményei egy gazdasági szakkönyvtárban Könyvtári minőségfejlesztés 21 workshop december. 8. ELTE Egyetemi.
TQM-ISO Minőségügyi kérdések a Pécsi Tudományegyetemen Szellőné Fábián Mária főigazgató-helyettes PTE Egyetemi Könyvtár Budapest december.
1 Mit vártunk, mit kaptunk, mit remélünk ? Összeállította: Kálóczi Katalin projektvezető december 8. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
KÖNYVTÁROSOK NAPJA augusztus 31.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Tükörkép torzításmentesen, avagy az EKSZ önértékelésének sajátosságai
10 dolog, amit EDIT-ről tudni kell
Bergmann Krisztina – dr
Együtt? Egymásért. Hagyományok és kihívások III. szakmai nap az Egyetemi Könyvtárban Budapest, március 05.Készítette: Pór Dorottya, osztályvezető.
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
HR – több nézőpontból 1. SZIE-HR-IT-DAY HR – több nézőpontból „A rendezők szándéka, hogy szűküljön az egyetemi képzés és a piacképes gyakorlati.
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
1 KÖNYVTÁROSOK NAPJA augusztus 31. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT.
IKR munkabizottságok működése az Egyetemi Könyvtári Szolgálatban
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
Könyvtár a „Széchenyiben”. Könyvtárunk dokumentumai: hagyományos és elektronikus dokumentum. A könyvtárban több mint könyv található.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Új információszerzési szokások az egészségügyben Felmérés az orvosi könyvtárak használóinak szokásairól dr. Kührner Éva Ph.D. Informatio Medicata 2007.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
Hagyományok és kihívások V
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
Hallássérültek a könyvtárban
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Előadás másolata:

1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT

2 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai : Célcsoportok meghatározása Célcsoportok vizsgálati sorrendjének meghatározása A legfontosabb célcsoportok igényeinek megfogalmazása Évenkénti elégedettségvizsgálatok bonyolítása Az eredmények közzététele, továbbítása a 4. és 5. csoportnak

3 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2009-ben: Célcsoportok azonosítása Adatgyűjtés, -elemzés: célcsoportok, szempontok kiválasztása Elégedettségvizsgálat előkészítése Elégedettségvizsgálat lebonyolítása Elégedettségvizsgálat értékelése

4 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2010-ben: Igényfeltárás Szolgáltatásfejlesztési igények megfogalmazása Profilok megrajzolása

5 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2011-ben: Elégedettségvizsgálat lebonyolítása A 3. csoport feladatai 2012-ben: Elégedettségvizsgálat lebonyolítása

6 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Célcsoportok 1 (a jogosultságok körének sorrendjében ) ELTE oktatók ELTE hallgatói célcsoportok Külsős hallgatók, kutatók Fogyatékkal élő felhasználók Össztársadalom (kulturális örökség) ELTE dolgozó Lakosság Középiskolások Üzleti szféra Rendezvények látogatói

7 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT 2009-ben vizsgált célcsoport ELTE hallgatói célcsoportok nappalis hallgató PhD hallgató estis, levelező hallgató idegenajkú hallgató

8 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdőív 2009 : Célcsoport: ELTE nappalis hallgató, 3-6. félév Eszköz: ETR Cél: Könyvtárhasználati szokások felmérése Használói elégedettség mérése Igényfelmérés

9 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdések 1: Mely ELTE-könyvtárakat milyen gyakorisággal látogat? Mennyire elégedett a kényelmi szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett a könyvtári szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett a technikai szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett az épített környezettel?

10 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdések 2: Mennyire elégedett a könyvtárosokkal? Mennyire elégedett a dokumentumokhoz való hozzáféréssel? Mely egyéb könyvtárakat, milyen gyakorisággal látogat? Miért? Szívesebben látogatna-e ELTE-könyvtárakat, ha …?

11 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Köszönjük a figyelmet! ELTE EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT 3. CSOPORT Czakó Andrea, Minőségbiztosítási Osztály Bikádi Katalin, Egyetemi Könyvtár Nemes László, BTK HÖK Rihmer Aurél, TTK Kari könyvtár Vajda Albertné, TÓK Kari könyvtár