Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Leonardo Da Vinci mobilitási program Szakmai gyakorlat Finnország, 2012.jún aug. 2.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Egy szervezet az Erasmus hallgatókért
Budapest turisztikai marketingje
A LAKOSSÁG UTAZÁSI SZOKÁSAI (LUSZ)
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Karancsi Tamás - ügyvezető
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Projekt eredményeinek disszeminációja – 3. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Harmadik félnek kizárólag az OTI Zrt. írásos engedélyével adható át.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Budapest Premium Medical Port Klaszter
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
Előadás másolata:

Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport

Kampány szervezése, lebonyolítása Kiemelt partnerek: Malév Zrt., Budapest Airport 50 szállodai partner Kampány költségvetése célterületenként kb. 20 millió Forint Megvalósítás, finanszírozás

Kampányeszközök BTL típusú megjelenések Közösségi weboldalak Nemzetközi utazási portálok Kulturális és programajánló weboldalak Gerillaakciók Akciók külföldi eseményeken, koncerteken, szórakozóhelyeken, pubokban Plakátok metrókban, közterületeken Szórólapok Reklámajándékok A kampány akcióinak bonyolítása a Magyar Turizmus Zrt. képviseletein keresztül együttműködve a Malév képviseletekkel

A kampány központi eszköze landing page az élménytémákra alapozva, pezsgő design- nal, saját szállásfoglalási modullal Angol-spanyol, és hamarosan német nyelven Nemcsak a kampány idején működik, hosszú távú fennmaradás a BTH kezelésében, az új élményalapú budapesti marketingstratégia fontos kommunikációs eszköze További kampányok központi eszközeként használható a jövőben

Köszönjük figyelmüket! Fekete LászlóSzűcs Balázs BTH Kht. MTZrt.