Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport
Kampány szervezése, lebonyolítása Kiemelt partnerek: Malév Zrt., Budapest Airport 50 szállodai partner Kampány költségvetése célterületenként kb. 20 millió Forint Megvalósítás, finanszírozás
Kampányeszközök BTL típusú megjelenések Közösségi weboldalak Nemzetközi utazási portálok Kulturális és programajánló weboldalak Gerillaakciók Akciók külföldi eseményeken, koncerteken, szórakozóhelyeken, pubokban Plakátok metrókban, közterületeken Szórólapok Reklámajándékok A kampány akcióinak bonyolítása a Magyar Turizmus Zrt. képviseletein keresztül együttműködve a Malév képviseletekkel
A kampány központi eszköze landing page az élménytémákra alapozva, pezsgő design- nal, saját szállásfoglalási modullal Angol-spanyol, és hamarosan német nyelven Nemcsak a kampány idején működik, hosszú távú fennmaradás a BTH kezelésében, az új élményalapú budapesti marketingstratégia fontos kommunikációs eszköze További kampányok központi eszközeként használható a jövőben
Köszönjük figyelmüket! Fekete LászlóSzűcs Balázs BTH Kht. MTZrt.