Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Nyílászáró csere KEOP Ablak csere kivitelezése július 20. – október 14.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Pápai Tűzoltóság 11. B.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
KEZDÉS!!!!!!.
Dr. Sárváry Attila főiskolai docens
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
A Berettyóújfalui Kistérség bemutatása
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A évi népszámlálás és a külföldiek integrációja Gödri Irén Transznacionalizmus és integráció c. konferencia Budapest, május 17.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Szélsőséges meteorológiai helyzetek Magyarországon: május-június Dr. Bozó László elnök Országos Meteorológiai Szolgálat.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Érettségi eredmények május-június.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: 2081 fő, hibahatár max +/- 2,2%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN, nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám: fő, hibahatár max +/- 0,9 %

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 1393 fő, hibahatár max +/- 2,7%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: 1732 fő, hibahatár max +/- 2,4%

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN, nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám: fő, hibahatár max +/- 0,9%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: 4782 fő, hibahatár max +/- 1,4 %

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, január - július, ReachN Mintaelemszám: 1374 fő, hibahatár max +/- 2,7 %

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN, nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám: 3796 fő, hibahatár max +/- 1,6 %

Átlag napi elérés negyedórás bontásban 15+ Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/- 2,2%

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/- 2,2 %

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: fő, hibahatár max +/- 0,8 %

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, január -július, ReachN Mintaelemszám: 9531 fő, hibahatár max +/- 1,0 %

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: 2081 fő, hibahatár max +/- 2,2 %

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-június-július, ReachN Mintaelemszám: 1732 fő, hibahatár max +/- 2,4 %

Hétközben 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, január -július, ReachN Mintaelemszám: 1374 fő, hibahatár max +/- 2,7 %