Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Nyílászáró csere KEOP Ablak csere kivitelezése július 20. – október 14.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
© GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február 27.1 A MIKROSZINTŰ FOGYASZTÁS MAKRO HATÁSAI © GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
TÁJÉKOZTATÁS A ÉVI BEJELENTÉSEKRŐL (I-IX. HÓ) KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS Budapest, október 29. Sipos Sándor repülési főosztályvezető.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
A Berettyóújfalui Kistérség bemutatása
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Hömérséklet változások
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 1342 fő, hibahatár max+/-2,7%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.október-november-december, ReachN Mintaelemszám:1750 fő, hibahatár max +/-2,4%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október-november-december ReachN Mintaelemszám:1275 fő, hibahatár max+/-2,8%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október-november-december, ReachN Mintaelemszám: 848 fő, hibahatár max +/-3,4%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.július-december, ReachN Mintaelemszám:1097 fő, hibahatár max +/-3,0%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.okt.-november-december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2315 fő, hibahatár max +/-2,1%

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.okt.-november-december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:1614 fő, hibahatár max +/-2,5 %

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.okt.-november-december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 804 fő, hibahatár +/-3,5%

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.október-november-december, ReachN Mintaelemszám: 4114 fő, hibahatár max +/-1,5%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.július-december, ReachN Mintaelemszám: 6476 fő, hibahatár max +/-1,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.október-november-december, ReachN Mintaelemszám:1275 fő, hibahatár max +/-2,8%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.október-november-december, ReachN Mintaelemszám: 848 fő, hibahatár max +/-3,4%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július-december, ReachN Mintaelemszám: 1097 fő, hibahatár max +/-3,0%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.okt.-november-december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2315 fő, hibahatár max +/-2,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.okt.-november-december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 1614 fő, hibahatár max +/-2,5%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július-december, ReachN nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám: 4534 fő, hibahatár max +/-1,5%