R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – 3.1.7 – 11/2 – 2011 - 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Tehetségpont létrehozása
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
A közérdekű munkavégzés eredményei Kistokajban Budapest, TÁMOP / KIEMELT PROJEKT.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A gyakorlatvezető mentor
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
1 Óvodapedagógiai konferencia Sopron, május.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
GYÓGYPEDAGÓGUS ÉLETPÁLYA Ammerné Nagymihály Emília
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az egyenlő bánásmód érvényesítése és a társadalmi.
Iskolánk futó projektjei
IKT-alapú programcsomag alkalmazása a szociális kompetencia fejlesztésében Készítette: Andiné Csorba Klára
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Projektzáró rendezvény R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola.
RMÁI Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya, Iskola u. 1.
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
Integráló iskolák a közoktatásban
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Hevesi Kistérség Integrált Szolgáltató és Innovációs Központ 2010.
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A szaktanácsadó segítő szerepe
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
A beiskolázás előkészítése
Lökkös Attila Mérföldkövek, eredmények TÁMOP B-11/ Projektzáró konferencia, Pilisborosjenő, február 15.
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Környezeti nevelés uniós forrásokból
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Nagyné Heidenwolf Erzsébet Hallássérült gyermekek integrált oktatásának segítése.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Ismerj meg! Fogadj el! Érzékenyítő team tagjai: Gyurina Éva Hegedűsné Somogyi Beáta Nagyné Tóth Ibolya TÁMOP
Forrásfeltárás, pályázatfigyelés a kistérségben Őriszentpéter, április 21. Gerölyné Kölkedi Éva NymE RPSZKK.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
„Együtt, eredményesen”
Előadás másolata:

R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre Tantestületi képzés A képzés célja: a referenciaintézmény pedagógus közösségének felkészítése a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésére

TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Hiszem, hogy a személyes tapasztalat sokat segít abban, hogy könnyebben kapcsolatot teremtsek a sérült gyerekekkel; hogy ne csak nézzem, de lássam is őket.”

TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „A mostani továbbképzésen végre életszerű, emberközeli nézőpontokból, pontosan helyrekerültek bennem a „ködös” fogalmak, és kicsit sem találtam ijesztőnek a beszélgetések alatt említett esetekben, a látott videó felvételeken a fogyatékossággal élő gyerekek viselkedését, milyenségét.”

TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Az elfogadás mércéje az, hogy valaki mennyire hajlandó a saját értékén emberszámba venni egy sérültet, s mennyire hajlandó beengedni abba a világba, amelyikben valamennyien élünk.”

TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Mi pedagógusok munkánk során úgy tudunk eredményesen integráltan oktatni, ha kialakul saját viszonyunk a fogyatékossághoz. Ha mi magunk hiszünk a tanulóban, ha elfogadjuk másságával együtt teljes értékű embernek, akkor a ránk bízott osztályközösségtől is elvárhatjuk mindezt.”