R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre Tantestületi képzés A képzés célja: a referenciaintézmény pedagógus közösségének felkészítése a sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésére
TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Hiszem, hogy a személyes tapasztalat sokat segít abban, hogy könnyebben kapcsolatot teremtsek a sérült gyerekekkel; hogy ne csak nézzem, de lássam is őket.”
TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „A mostani továbbképzésen végre életszerű, emberközeli nézőpontokból, pontosan helyrekerültek bennem a „ködös” fogalmak, és kicsit sem találtam ijesztőnek a beszélgetések alatt említett esetekben, a látott videó felvételeken a fogyatékossággal élő gyerekek viselkedését, milyenségét.”
TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Az elfogadás mércéje az, hogy valaki mennyire hajlandó a saját értékén emberszámba venni egy sérültet, s mennyire hajlandó beengedni abba a világba, amelyikben valamennyien élünk.”
TÁMOP – – 11/2 – 2011 – 0269 A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi együttműködésben mintaadó referenciaintézményi szerepre A képzés helye: Kincsesbánya, Kazinczy Ferenc Tagiskola A képzés ideje: Résztvevő: 15 fő „Mi pedagógusok munkánk során úgy tudunk eredményesen integráltan oktatni, ha kialakul saját viszonyunk a fogyatékossághoz. Ha mi magunk hiszünk a tanulóban, ha elfogadjuk másságával együtt teljes értékű embernek, akkor a ránk bízott osztályközösségtől is elvárhatjuk mindezt.”