AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Advertisements

A világ legértékesebb márkájaként az Apple 185 milliárd dollárt ér, míg legközelebbi versenytársa, a Samsung a globális lista 30. helyét foglalja el, 21.
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
részesedés a csehországi piacon Jelen vagyunk a piacon Több mint.
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Groupama Garancia Biztosító Zrt.
A Solera company 1 I AUTOonline Szakértők, akik értéket teremtenek Budapest, 2010.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Ambrus Attila.
A NATO létrejötte, bővítésének állomásai
A hazai finanszírozási piac jövője, a szükséges cselekvési program a piac kiszámíthatóbb volta érdekében Előadó: Kolossváry Ádám Merkantil Bank Zrt. elnök-vezérigazgató.
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
CROATIA—HUNGARY U E F A EURO 2012 Pályázat. Pályázati folyamat mérföldkövei I. szakasz – Pályázati Szabályzat kiadása – Pályázati.
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
EU alapismeretek E-Learning.
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Az adórendszerek változásai az elmúlt évtizedekben Halmosi Péter.
Készítette: Nagy Roland.  Európai Gazdasági és Monetáris Unió (EGMU)  Gazdasági és Monetáris Unió (GMU) Magába foglalja: - ktsgvetési és a gazdaságpolitikai.
Az Európai Unió története
A népesség nem és kor szerint
Luxemburg, Málta,Hollandia
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Zökkenő a pályán? A makrogazdasági kiigazítás és a bankszektor fejlődése XIV. Vezérigazgatói Találkozó november Dr. Urbán László, vezérigazgató-helyettes.
Földünk a második világháború után
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
A Magyar Suzuki Zrt. tapasztalatai
EU II..
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
Webes változat, animáció nélkül !!!
Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület Finanszírozási lehetőségek az innovatív ötletek piacra jutásához December, 2006.
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
„Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió” műhelykonferencia Budapest, november 24. Dr. Pulay Gyula, főigazgató, ÁSZ.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Kormányszóvivői tájékoztató. Tájékoztató a gazdaságról Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 14.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
Százhalombatta, november 24.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
INTERREG IIIC Szolnok, INTERREGIONÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉS ÉS INTERREG PROGRAMOK MAGYARORSZÁGON „Centurio Szeminárium” RÓZSA Diána Program menedzser,
Urbanizáció Kelet-Közép-Európában. A., Az I. világháború előtti időszak I. Általános jellemzők II. Belső különbségek 1. legfejlettebb térség 2. „közepesen”
Transznacionális és multinacionális vállalatok
Szabadkereskedelmi társulások
2008 STRATÉGIAI REKTORHELYETTES DANDÁR mb. PARANCSNOKHELYETTES DOKTORI ÉS HABILITÁCIÓS KÖZPONT mb. ig INTÉZMÉNYFEJLESZTÉSI.
MultiMOL, avagy a regionális multivá válás folyamata a MOL-nál március 6. Jerkovits Éva, Pál Zsófia.
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 3. Az Európai Unió politikái.
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
Az Aviváról röviden Bartók János elnök-vezérigazgató január 21.
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Egyszerűen a devizákkal
Európa regionális földrajza
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
Közvetlen magyar tőkeexport Készítette: Kovács Tamás.
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Nemzetközi feladatok Kovács Péter
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Vállalkozások pénzügyi-számviteli mutatói. 1. Likviditási mutatók Arányszámok, amelyek a rövid lejáratú kötelezettségek likvid eszközökkel való fedezettségét.
LifeCareBusiness A TE LEHETŐSÉGED. 1 másodperces prezentáció: Előtte Köszönöm a figyelmet, viszontlátásra a regisztrációnál ! Az Ön tanácsadója: Kriminál.
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
A konvergencia kritériumok teljesülése az euro-zónán kívül
Európai Parlament – a polgárok érdekképviselete
Előadás másolata:

AIG központ, New York

ALICO központ, Wilmington

AHICO központ, Budapest

American International Group, Inc milliárd USD-t meghaladó eszközérték

Globális pénzügyi szereplő 6 kontinensen Több mint 130 országban 74 millió ügyfél alkalmazott A világ 54-dik legértékesebb globális márkája - 7 milliárd dollár márkaérték (Business Week, 2008)

Az AIG főbb jellemzői Pénzügyi erő + Globalitás + Sokféleség + Állami garancia (USA)

ALICO központ, Wilmington

Az ALICO (American Life Insurance Company) főbb jellemzői: Egyik legsikeresebb AIG tagvállalat A+ minősítés (Standard & Poor’s) Globális jelenlét (55 ország, 5 kontinens) 100 milliárd dolláros eszközérték Széles termékválaszték

Közép- és Kelet Európai jelenlét Ciprus / Cyprus (1955) Görögország / Greece (1964) Magyarország / Hungary (1990) Lengyelország / Poland (1991) Csehország / Czech R. (1992) Oroszország / Russia (1994) Szlovákia / Slovakia (1995) Románia / Romania (1997) Bulgária / Bulgaria (1999) Ukrajna / Ukraine (2002) Észtország, Lettország/Baltics (2005) Szerbia / Serbia (2008)

Főbb jellemzői: Alapítás éve: %-ban ALICO tulajdon Biztos pénzügyi mutatók Ügyfélközpontúság Erős szolgáltatási háttér

Értékesítés

Munkatársak

ÜGYFELEK

Kiegyensúlyozott gazdálkodás Stabil háttér és szabályozott pénzügyi GARANCIA Folyamatosan bővülő termékportfolió Széles körű szolgáltatások

8,7 milliárd forintos szavatolótőke (2008. június 30.) ötszöröse a jogszabályokban előírtaknak

Pénzügyi stabilitás 2007-ben Tőkeerősség (Saját tőke/Mérlegfőösszeg) 20,3% Tartalékok aránya (Tartalékok/Mérlegfőösszeg) 74,04% Befektetett eszközök fedezete (Saját tőke/Befektetések) 22,48%

Sajáttőkearányos nyereség (ROE) 2006: 15.9% 2007: 13.3% Eszközarányos nyereség (ROA) 2006: 3.05% 2007: 13.3%

2005. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,48 % EURO alapú 4,43%

2006. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,01 % EURO alapú 4,43%

2007. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,1 % EURO alapú 4,21%

Q & A

trolltroll