AIG központ, New York
ALICO központ, Wilmington
AHICO központ, Budapest
American International Group, Inc milliárd USD-t meghaladó eszközérték
Globális pénzügyi szereplő 6 kontinensen Több mint 130 országban 74 millió ügyfél alkalmazott A világ 54-dik legértékesebb globális márkája - 7 milliárd dollár márkaérték (Business Week, 2008)
Az AIG főbb jellemzői Pénzügyi erő + Globalitás + Sokféleség + Állami garancia (USA)
ALICO központ, Wilmington
Az ALICO (American Life Insurance Company) főbb jellemzői: Egyik legsikeresebb AIG tagvállalat A+ minősítés (Standard & Poor’s) Globális jelenlét (55 ország, 5 kontinens) 100 milliárd dolláros eszközérték Széles termékválaszték
Közép- és Kelet Európai jelenlét Ciprus / Cyprus (1955) Görögország / Greece (1964) Magyarország / Hungary (1990) Lengyelország / Poland (1991) Csehország / Czech R. (1992) Oroszország / Russia (1994) Szlovákia / Slovakia (1995) Románia / Romania (1997) Bulgária / Bulgaria (1999) Ukrajna / Ukraine (2002) Észtország, Lettország/Baltics (2005) Szerbia / Serbia (2008)
Főbb jellemzői: Alapítás éve: %-ban ALICO tulajdon Biztos pénzügyi mutatók Ügyfélközpontúság Erős szolgáltatási háttér
Értékesítés
Munkatársak
ÜGYFELEK
Kiegyensúlyozott gazdálkodás Stabil háttér és szabályozott pénzügyi GARANCIA Folyamatosan bővülő termékportfolió Széles körű szolgáltatások
8,7 milliárd forintos szavatolótőke (2008. június 30.) ötszöröse a jogszabályokban előírtaknak
Pénzügyi stabilitás 2007-ben Tőkeerősség (Saját tőke/Mérlegfőösszeg) 20,3% Tartalékok aránya (Tartalékok/Mérlegfőösszeg) 74,04% Befektetett eszközök fedezete (Saját tőke/Befektetések) 22,48%
Sajáttőkearányos nyereség (ROE) 2006: 15.9% 2007: 13.3% Eszközarányos nyereség (ROA) 2006: 3.05% 2007: 13.3%
2005. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,48 % EURO alapú 4,43%
2006. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,01 % EURO alapú 4,43%
2007. évi hozam Hagyományos termékek HUF alapú 7,1 % EURO alapú 4,21%
Q & A
trolltroll