SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest 2006. április 20.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Építőmérnöki ábrázolás november Dr. H. Baráti Ilona
A MINŐSÉG MEGTERVEZÉSE
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
dr.Cseh Zoltán - Körmendi György SPSS Hungary
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
Szűcs Imre CRM elemző GE Consumer Finance Budapest Bank Rt.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Messages Szöveg A A B B C C A A B B C C A A B B C C Endpoint.
Kvantitatív módszerek
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Antiparazitikumok jelene és jövője a kisállatpraxisban MSDay Budapest, április 10. Dr. Ózsvári László.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A projektmenedzsment fogalma
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Előadás 51 Kormányzati politika Államkötvény nélküli eset Az egyensúlyi modellben a kormányzati változók közül 2 exogén, egy endogén, mivel a kormányzat.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Az egészségmagatartás gazdasági-társadalmi meghatározottsága
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
1 Pepper Rendszerház Zrt. Kafetéria rendszer a VIP Humánpolitikai Rendszerben.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
Túl magas-e Magyarországon a jegybanki alapkamat? Készítette: Kiss Marianna.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Idős betegek dialízis kezelésének orvosi, pszicho-szociális és
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Az Alakfelismerés és gépi tanulás ELEMEI
Tanév-előkészítő értekezlet
Zárda Olivér igazgatósági tag december 3. Lesz még hitelbiztosítás a piacon?
Bringa - tekerj, hogy haladj 3. Bringaformák
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Objektivitás keresés a fizioterápiában Csermely Miklós dr.
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
A tudás handrendbe állítása, azaz SPSS PES...és hogyan történt mindez a Vodafone Hungary Zrt-nél Cseh Zoltán, PhD konzultációs igazgató SPSS Hungary.
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Idő előtt lezáró szerződések - az elemzés technikai részletei Cseh Zoltán, PhD konzultációs igazgató SPSS Hungary.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
1 MOTTÓ “A nehézség nem az új eszmék kialakításában rejlik, hanem a régiektől való megszabadulásban.” John Maynard Keynes közgazdász.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) II. Hanyecz Lajos.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
ERKÖLCS ÉS JOG …………………………………………………………….…..…4 A jog …………………………………………………..…………………5 A jogrendszer és a jogágak, jogszabályok kapcsolata …………………..6 A MAGYAR.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Kvantitatív módszerek
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Előadás másolata:

SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.

Az üzleti probléma: vásárlói kártya bevezetés Dimensions Analytical DB Internet SPSS Clementine DB1DB2 Riporting MS Office kimutatások Predictive Enterprise Services Predictive Enterprise Services Predictive Applications Predictive Applications Operational CRM Operational CRM

Alkalmazások és moduljaik SPSS Predictive Marketing Predictive Call Center Predictive Claim Event Builder Interaction Builder Risk Control Builder Model Builder

Egy átlagos kampány felépítése

I. fázis: Tömeg vs. Célzott kampányok Target Profiles Similar to Previous Responders Response Rates: Improved Model Builder

II. fázis: A kampány optimalizálása II. fázis: A kampány optimalizálása Interplay of Model Intelligence & Business Rules Contact Policy taken into account Budget, limits on # of contacts Campaigns Maximize Revenue Event Builder

Üzleti felhasználói elemzés A modell építőkövei

Hány fogyasztó tartozik jelenleg a szegmensbe … mi az ajánlat elfogadási hajlandósága … Mely fogyasztói ajánlatot kívánjuk elemezni … Mely fogyasztói szegmenst írja le a modell … Milyen fogyasztói szegmenseket kívánunk kampányunkkal megcélozni

Üzleti felhasználói elemzés Paraméterezés – A modell felállítása

Válassza ki az elemzés típusát!

Határozza meg az elemzés célját!

Válasszon a rendelkezésre álló célok közül

Válasszon a kampányok közül!

Válassza ki milyen adatokból kíván dolgozni!

Válassza ki a ‘probability’ változót

Üzleti felhasználói elemzés – adatbányászati példa

A kampány neve… 51

…fogyasztók szegmentálása… … A kiválasztott szegmens további szűkítése nélkül… 52

… Meghatározott tulajdonságokkal rendelkező fogyasztók kizárása… … további szűkítés 53

… A prediktív modell megbecsüli a termék megvásárlásának valószínűségét 54

A kampány végrehajtása a kimenő fő csatornán keresztül… 55

… a Credit Card Gold az ajánlott termék 56

Minimum 100 fogyasztót szeretnénk rábírni a váltásra, maximum 5000-es kampányméret mellett… … miközben figyelembe vesszük a következő szűrési szabályokat 57

A kampány normál prioritású és november 18-án, csütörtökön történik 58

Egy fogyasztó elérésének költsége az egyes csatornákon… 59

Hagyományos elosztás

Az optimális megoldás neve… 61

… minden esetet felhasznál a megadott dátumok között… 62

… es költségkeret áll rendelkezésre a megadott időszakban 63

A megadott időkeret… … de ezt az esetet is kizárta a modell… … mivel a kizáró szabály értelmében a rendszer abban az időkeretben dolgozik, ami a 4. esetet befolyásolja. 64

A bevitt inputok alapján az Event Builder kiszámolja a fogyasztók optimális eloszlását… … a prioritások manuális beállításával 65

A négy eset majdnem profitot generál 66

… az esetek ezen felosztásával 67

Másolja be az ideális értékeket egy új oszlopba 68

Optimalizálás nélküli várható profit! 69

Optimalizált elosztás

Változtassa az összes prioritást ‘normál’-ra 71

Cserélje minden eset méretét re 72

A várható profit és között van!!! 73

Válassza ki az alkalmazott beállítások meghatározásához! 74

File név és elérési út Attribútumok felsorolása 75 Válassza ki a mentéshez: “Write to File”!

Válassza ki az alkalmazás végrehajtásához! 76

Az optimalizált kampányok listáját mutatja 77

Az üzleti probléma: vásárlói kártya bevezetés Dimensions Analytical DB Internet SPSS Clementine DB1DB2 Riporting MS Office kimutatások Predictive Enterprise Services Predictive Enterprise Services Predictive Applications Predictive Applications Operational CRM Operational CRM

Köszönöm a figyelmet Cseh Zoltán 70/