MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A Hallgatói Mentorprogram működése
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Gönczy Pál Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
A kolozsvári Báthory Líceum
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
Pesterzsébeti Közgazdasági Szki.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Baross Gábor Általános Iskola
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Pomázi Német Nemzetiségi Általános Iskola.
DARUS a gyermekekért.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
SZMK Értekezlet május 9..
Év Vége.
DARUS a gyermekekért.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Év végi értekezlet.
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI? Bemutatkozó szülői értekezlet Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola 2009. február 11.

Mit mutatnak a számok? 493 tanuló 19 tanulócsoport, 10 napközis csoport 38 pedagógus 1 szabadidő szervező 1 gyermekvédelmi felelős 1 iskolai könyvtáros 1 fejlesztő pedagógus 1 rendszergazda

Mit mutatnak a számok? Iskolai tanulmányi átlag: 3,89 Magatartás átlag: 4,37 Szorgalom átlag: 4,1 Igazgatói dicséretek: 312 Igazgatói figyelmeztetések: 8 Kitűnő tanuló: 55 Jeles tanuló: 61 Elégtelen osztályzatot kapott: 16

…és mi van belül?

…és mi van belül? www.korosi-dkeszi.sulinet.hu Iskolai kiadványok: Évkönyvek Tárlataink krónikája Oszlopcsarnok Összetartozunk Érmeink leporelló Ki kicsoda…

…és mi van belül? Sportiskola, Ökoiskola, Európa díjas iskola Idegen nyelv (német és angol) 3. osztálytól Kooperatív tanulási technikák, dráma-pedagógia, projekt módszer Elismerés és eredményesség, szakmai igényesség Művészeti nevelés – énekkarok Sokoldalú, változatos tanórán kívüli programok, sí- és nyári táborok, túrák

Hagyományaink Néptánc kultúra Iskolagaléria program Kőrösi napok Városi lakóhely ismereti vetélkedő Tanév eleji sporttábor és „Fut a suli” Tücsökzene és angol teadélután eTwinning és Comenius együttműködés Erdélyi testvériskolai kapcsolatok Városi néptánc találkozó

Induló első osztályaink Közoktatási típusú sportiskolai osztály Orvosi alkalmassági és fizikai állapotmérés Osztályfőnök: Törökné Baráth Andrea Napközis nevelő: Simonné Molnár Mariann

Induló első osztályaink 1. b Játékos német nyelvi előkészítő osztály Osztályfőnök: Mészáros Tiborné (Zsuzsa néni) Napközis nevelő: Parlaginé Birizdó Ivett

Induló első osztályaink 1. c Művészeti osztály Osztályfőnök: Szilveszterné Gerencsér Éva Napközis nevelő: Belányiné Kónya Katalin

Nyílt órák http://www.korosi-dkeszi.sulinet.hu/

Ezek is mi vagyunk

Miért jó „Kőrösisnek” lenni? „Szeretek ebbe az iskolába járni, mert minden nap történik valami érdekes. Járunk korcsolyázni és úszni is megtanultunk. Megyünk erdei iskolába is. A tornatermet megnagyobbították és most szép nagy lett.” „Szeretem ezt az iskolát, mert van szünet, meg azért is mert van atlétika.” „Én azért szeretek ebbe az iskolába járni, mert aranyosak a tanító nénik és jószívűek, mindig valami jót találnak ki a farsangra és türelmesek velünk.”

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!