A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Hogyan tovább egészségturizmus? Tények és vágyak a régióban
??? Reklám!!!.
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
NYUGAT-DUNÁNTÚL, AZ ERŐT ADÓ RÉGIÓ
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
A közművelődési tevékenység mint kohéziós erő egy kisvárosban
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Dél-alföldi régió Országos adatok Itt!!! Bezárás
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
AZ ÖNKORMÁNYZATOK PÁLYÁZATI AKTIVITÁSÁNAK VIZSGÁLATA A DÉL- DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
VPOP Jövedéki Igazgatóság
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Idegenforgalmi és Kulturális Vidéki-falusi Ernyőhálózat (IKUVÉH) kialakítása (TÁMOP /07/1) Pályázat FATOSZ-Tourinform.
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
Budapest Utazás Kiállítás
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
1 A Hungary for FP6 projekt a bemutatása Dr. Groó Dóra Tudományos és Technológiai Alapítvány.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Előadás másolata:

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.

2008 a „Vizek éve” Nyomtatott sajtó: PR cikkek a Nők Lapjában (megjelenik heti példányban BORS szórakoztató napilap ( példány) EXIT magazin (heti példány) Blikk Nők (heti példány) Itthon Otthon Van (havi példány) MIX Magazin (havi példány)

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.

Óriásplakátok Budapesten és környékén (30 db) Üdülési ajánlatok: példány Behúzás: - Nők Lapja (Budapest, Pest megye - Színes RTV (Baranya, Somogy, Tolna)

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg. On-line akciók

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg Megjelenés: február a budapesti Utazás kiállítás Példányszám: db Szerkesztés: Dél-Dunántúli Gyógy- és Termálturisztikai Kompetenciaközpont Terjesztés: belföldi vásárok, Tourinform irodák kitelepülés egyéb rendezvényeken, konferenciákon

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg. 6. pillér: a Fürdőkultúra: Megjelenés az Exit Magazin novemberi különszámában – Dél-Dunántúl gyógy- és termálfürdői Nyomtatott, és on- line hirdetések MOL-térképek

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg. Tervek a 2010-es évre vonatkozóan: 2010 a Fesztiválok Éve – rendezvények, fesztiválok előtérbe állítása Üdülési ajánlatok újranyomása új csomagajánlatokkal – 50%- os hozzájárulás A kiadvány kiadása német nyelven – vásárok: Bécs, Stuttgart, München, Berlin visitpecs.hu/deldunantul.hu honlap októbertől magyar és angol nyelven működik, valamint új funkciókkal bővül – on- line szállásfoglalás, jegyvásárlás, akciós ajánlatok Garantált programok kialakítása egyéb partnerekkel

A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg. Köszönöm a figyelmet!