Így készítek fel a „Bod-ra”…
A verseny három fordulós: 1. iskolai forduló 1. iskolai forduló 2. megyei/fővárosi forduló 2. megyei/fővárosi forduló 3. országos írásbeli elődöntő, országos szóbeli elődöntő 3. országos írásbeli elődöntő, országos szóbeli elődöntő
Miért a Bod-ra? Miért a Bod-ra? Bod Péter ( )
Miért én?
Mióta? Dolgozik a zsűri
Hol?
Kiket?
Hogyan?
Miért jó? Összegzés
Szent-Györgyi Albert a következőket mondta egy interjújában: Szent-Györgyi Albert a következőket mondta egy interjújában: „Van egy téveszme, hogy a lángelmét nem lehet elnyomni, az utat tör magának. Csodát tör utat! Nincs könnyebb dolog, mint egy lángelmét elnyomni, mert az nagyon érzékeny. Azt úgy el lehet fújni és taposni, mint ha ott sem lett volna.” „Van egy téveszme, hogy a lángelmét nem lehet elnyomni, az utat tör magának. Csodát tör utat! Nincs könnyebb dolog, mint egy lángelmét elnyomni, mert az nagyon érzékeny. Azt úgy el lehet fújni és taposni, mint ha ott sem lett volna.”
Felhasznált irodalom: Zsoldos Jánosné: Az országos Bod Péter Könyvtárhasználati verseny Szabolcs-Szatmár- Bereg megyében:Feladatsorok és eredmények Nyíregyháza: Kölcsey Ferenc Gimnázium Zsoldos Jánosné: Az országos Bod Péter Könyvtárhasználati verseny Szabolcs-Szatmár- Bereg megyében:Feladatsorok és eredmények Nyíregyháza: Kölcsey Ferenc Gimnázium Hock Zsuzsanna: A tehetséggondozás lehetőségei az iskolai könyvtárban//Iskolakönyvtáros 2009/ p. Hock Zsuzsanna: A tehetséggondozás lehetőségei az iskolai könyvtárban//Iskolakönyvtáros 2009/ p. Bábosik István: Neveléselmélet.-Bp.:Osiris, Bábosik István: Neveléselmélet.-Bp.:Osiris, Lengyel Melinda - Nagy Anna: A tehetséggondozás lehetőségeinek kutatása az alsótagozatos matematikatanításban// ny.bt.ppke.hu Lengyel Melinda - Nagy Anna: A tehetséggondozás lehetőségeinek kutatása az alsótagozatos matematikatanításban// ny.bt.ppke.hu
Köszönöm a figyelmet !