A világ 7 csodája Egy vidéki iskolában a tanárnő azt a feladatot adta az osztályának, hogy írják le egy papírra: szerintük a mostani világnak mi a 7 csodája?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Advertisements

Zrínyi Ilona Általános Iskola
A Dijkstra algoritmus.
PéPéeS A 710-ES ALKATRÉSZ PéPéeS
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Készítette:Tokár László Fotó:Nokia December.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
A fotós óriásit alkotott, ahogy összeválogatta a gyerkőcöket és a kutyákat. Imádnivaló!!!
4 négyzetes kérdés Készen vagy? B A
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Gőzerővel dolgozott mindenki. A művészek dolgoztak lelkesen, a kréta fogyott rendesen!
11 Az interakció azokat a folyamatokat foglalja magában, amelyekben minden résztvevő kész arra, hogy megváltozzon és ennek a beállítottságnak az alapján.
A 9.B osztály Az osztály (eddigi) említésre méltó jelenetei. Sajnos az avatóról van még csak képünk, de majd később csinálunk. Na de nem ilyeneket :
Me to you, szakadt mackó. Me to you, szakadt mackó.
„Fiam, adja ide az ellenőrzőjét!”
A lovas befolyása a lóra
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Névnapodra Szeretettel!
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Tanári beírások – szülői válaszok
1 Természetes nyelvű interfész adatbázisok lekérdezéséhez Vajda Péter NYTI, Korpusznyelvészeti osztály – BME, TTT.
Biostatisztika, MS Excel
Megkértem Istent, hogy vegye el a büszkeségemet, de Ő azt mondta: NEM!
Készítette: Németi Sarolta
Alapvető fogalmak, és leggyakrabban előforduló kifejezések HOGYAN HASZNÁLD A PTC OLDALAKAT?
Szárföld. A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.
Sokszor úgy érzem, Összeroskadok, Többé nem lesznek jó és szép napok,
AZ ATEISTA FILOZÓFUS.
" Valami érthetetlen kapcsolat van a barátság és a csillag között.
Marie Curie Skłodowska (Varsó,1867-Sallanches, 1934)
Születésnapi ünneplésre!!! M E G H Í V Ó. A szívedben.... Ő ott fog találkozni veled. (Hallani fogod a kopogtatását.) Díszvendég: Jézus Krisztus Dátum.
A Magyar Parlament Nemzetbiztonsági Bizottsága részére Készítette: Szilvásy Péter December 3.
4 Négyzet probléma Készen vagy? B A
„Cápák” Földrajzi vetélkedő.
Egy ismerősünk egy elhagyott mexikói strandon sétált napkeltekor. Ahogy ment, egy férfit pillantott meg a távolban. Közelebb ment és ráismert egy helyi.
Egy napon azt kérte az osztálytól a tanárnő, hogy minden osztálytársuk nevét írják föl egy lapra úgy, hogy a nevek mellett maradjon egy kis üres hely.
Nem más csak egyszerü logika!
Több képlettel adott függvények
A VILÁG HÉT CSODÁJA.
Nehezen elképzelhető és érthető, hogy egy kiszáradt, eső nélküli sivatagi táj, tele óriási homokdűnékkel – tele van szórva tavakkal, amik „valószínűtlenül“évszázadokon.
6. osztály Előadó: Molnár Ibolya
Új hálaének áldja Istent
Átmegyek öt percre a szomszédba, keverd meg félóránként a levest...
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Dicséretek – 4/1 Az én Uram dicső Megváltó, Segít, akárhová megyek. Csodáiról tudok beszélni, Mindenki lássa meg! Mindenki lássa meg, Az én Uram dicső.
A Világ 7 csodája… Egy napon a tanár megkérdezte a tanítványait, hogy összetudnának-e állítani egy listát, amir ő l úgy gondolják, hogy a világ 7 csodájának.
Károlyi György utazásai az 1820-as, 1830-as években
Kimondom már bátran: az Õ irgalma nélkül Semmit sem sem ér az életem.
A VILÁG HÉT CSODÁJA. E gy csapat diák azt a feladatot kapta, hogy készítsenek egy listát arról, mit tekintenek most a világ hét csodájának. V alószínűleg…
A 11.B osztály „forradalmi póló” tervei
Kötelezőbiztosítás Kötelezőbiztosítás Olvasás és irodalom a digitális bennszülöttek korában Gombos Péter május 4., Szentendre Olvasmányok, amelyek.
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Készítette a Pápai Gazdasági Szakközépiskola és Kollégium 9.D osztálya
a hét verse Szabó Ádám versei bűnjel
Ez a titokban épült földalatti templom, a világ nyolcadik csodája. 12
Balatonalmádi Készítette: Szabó Lilla
A VILÁG 50 csodája ..
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
A világ hét csodája Természeti csodák.
Tiszta iszonyat a Wall-Street
3. osztályban.
A humor fiatalon tart….
Nógrádszakál (Magyar Grand Canyon) - Ipolytarnóc – Hollókő Túravezető: Inczéné Mátyás Jolán Szakosztályvezető.
Erdélyi kirándulás Élmények.
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Előadás másolata:

A világ 7 csodája Egy vidéki iskolában a tanárnő azt a feladatot adta az osztályának, hogy írják le egy papírra: szerintük a mostani világnak mi a 7 csodája? A diákok hamar elkészültek listáikkal, és kisebb-nagyobb eltérésekkel a következők szerepeltek rajtuk:

Az egyiptomi piramisok A Taj Mahal A Grand Canyon A Panama-csatorna Az Empire State Building A Kínai Nagy Fal A Szent Péter Székesegyház

Még nem vagy készen? Mi tart olyan sokáig? A tanárnő észrevette, hogy az egyik lány még mindig töpreng, és időnként ír valamit a papírjára. Rászólt: Még nem vagy készen? Mi tart olyan sokáig? Annyira sok minden közül lehetett választani… Nem volt könnyű feladat… A tanárnő csodálkozott a válaszon és megkérte a lányt, olvassa fel amit eddig írt. A lány listája ezeket tartalmazta:

Látni Hallani Tapintani Ízlelni Érezni Nevetni Szeretni

A teremben óriási csönd támadt A teremben óriási csönd támadt. Mindenki úgy érezte, egyedül ez a lány oldotta meg helyesen a feladatot.