Az innováció-átvételi döntési folyamat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
Advertisements

A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
A kommunikáció.
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
CROATIA—HUNGARY U E F A EURO 2012 Pályázat. Pályázati folyamat mérföldkövei I. szakasz – Pályázati Szabályzat kiadása – Pályázati.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
A fogyasztói magatartás
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Energiatermelés külső költségei
A főnév-főnévi összetételek feldolgozásának dekompozíciós és integrációs folyamatai Ladányi Enikő Kognitív tanulmányok MA II. évfolyam.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
A munka világával kapcsolatos tudás
Kommunikáció.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A kommunikáció elmélete és gyakorlata
Anamnézis, interjú. Rajzteszt
Jogalkalmazás ME-ÁJK, Bevezetés az állam és jogtudományokba 6. előadás vázlata.
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Egyéni döntések a szervezetben
Szervezetfejlesztési Program
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
Marketingkutatás 3. szeminárium Nagy Gábor március. 29.
Idegen nyelvek tanulása
Készítette: Terdik Sándor PTM IV. Ismeretszerzés természetes nyelvű dokumentumokból.
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
A kommunikációs folyamat funkciói és tényezői
A kommunikáció eszközei Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT A televíziós adás-vétel elve.
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
Az elfogadók tipizálása. A., Az elfogadók innovativitás alapján történő kategorizálása I. Kezdetek II. Az elfogadás és normalitás S-alakú görbéje 1. kiindulópont:
Az innováció típusai.
Innovációk a szervezetekben. A., Alapok I. A szervezet fontossága II. Az átvétel eredménye B., Az innováció-döntési folyamat típusai I. Opcionális innovációs.
Az innováció következményei. A., A következmények vizsgálata – az eddigiek során igen kevés figyelmet fordítottak rá I. Az ügynökök véleménye II. A hagyományos.
Balaton Marcell Balázs
A sportfinanszírozás közvetett állami támogatásának új modellje
Az iskola, mint szervezet
Az éghajlatváltozás kommunikációja a médiában Innováció és kommunikáció III. Megyeri Nóra - Turcsán Edit.
K NOWLEDGE M ANAGEMENT R ESEARCH C ENTER U NIVERSITY OF S ZEGED, H UNGARY Technológiai információk diffúziós topológiája Twitteren környezetben Kiss, Horváth,
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
Pénzügyi-számviteli mutatók
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF.
»Profitál már a vásárlásaiból?« Ft /hónap fő Ft/hónap.
Informatikai alapfogalmak
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Gazdasági informatika - bevezető …avagy miért emlegetünk szakdolgozat írást informatika címén???
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
A gazdasági vállalkozások
Az infláció.
Új skála – új lehetőségek
Kérdések a második zh-hoz
A közigazgatás funkciói/feladatai
Az online marketing legújabb generációja
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A közigazgatás szervezete
Előadás másolata:

Az innováció-átvételi döntési folyamat

A., Általános dolgok I. Döntési folyamat II. Modell B., A döntési folyamat szakaszai I. A tudás szakasza 1. az elsőbbség kérdése 2. az innováció-ismeret típusai II. Meggyőzési szakasz 1. az információkeresés jellemzői 2. a döntés fontos jellemzői 3. a folyamat jellemzői

III. Döntési szakasz 1. a kipróbálhatóság problematikája 2. az elutasítás 3. a sorrend problematikája IV. A megvalósítási szakasz 1. általános dolgok 2. A re-invention problémaköre a., jelentés b., fontosabb jellemzők c., megítélése d., oka

V. A megerősítési szakasz 1. általános dolgok 2. a diszkontinualitás C., Kommunikációs csatornák a döntési folyamatban I. Tömegkommunikáció vs személyes kommnikáció 1. tömegkommunikáció 2. személyes kommunikáció II. Kozmopolita vs helyi csatorna