„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM 2013. május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Magyar Tehetséggondozó Társaság
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Pályaválasztás 2014/15.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
„VIVANT PROFESSORES” 2010/2011 NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM Közoktatásért Felelős Helyettes Államtitkár.
Mit kínál az I. Béla Gimnázium? Tájékoztató nap november 20. Hajós Éva igazgató.
Tehetséggondozás a Bethlen Gábor Református Általános Iskolában
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Beiskolázási tájékoztató december
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A könyvtár szerepe a tehetséggondozásban
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Iskolánkban az angol nyelv oktatása csoportbontásban történik már első osztálytól. Első osztálytól harmadik osztályig heti 2 órában, negyedik osztálytól.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Iskola rövid története
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
Készítette: Kocsis Erzsébet
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Tehetséggondozás a Bethlen Gábor Református Általános Iskolában
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Programban résztvevők
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Zalabéri Általános Iskola és AMI Diákönkormányzata ZaDök
A felvételi eljárás elemei
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Köszöntjük intézményünkben!
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában

„A tehetség adomány. Meghatározása valószínűleg annyira bonyolult, hogy az egyszerűség kedvéért csak azt mondjuk, Isten adta.” /Bráda Tibor/

A PROGRAM CÉLJA, FELADATA AZ ALAPOZÓ SZAKASZBAN (3. ÉS 4. ÉVFOLYAM ) a program 2010/2011-es tanévben került bevezetésre az alapkészségek magabiztos elsajátítása a tehetségígéretek képességeinek intenzív fejlesztése a tehetségterületeken megfelelő képzési kínálat biztosítása Feladatok: o magasabb szintű általános képességek fejlesztése tanórákon kívül o az iskolánk felső tagozatán működő komplex tehetséggondozó program beválogatásának előkészítése

A PROGRAM SZERKEZETI FELÉPÍTÉSE többféle tanórán kívüli foglalkozások heti rendszerességgel (heti 2 alkalom) épülnek be a tanulók délutáni napirendjükbe a délutáni foglalkozások a 4. évfolyamos tanulókra vonatkozik

A PROGRAM SZERKEZETI FELÉPÍTÉSE Foglalkozások:  játékos matematika  nagy felfedezések  a világ csodái  könnyedén angolul  különleges állatok, növények  olvasókör  kézműves műhely  színjátszókör

Köszönöm a figyelmet!