Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben 2010. 09. 17. Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben Zajdó Csaba 1
Kommunikáció VS Tömegkommunikáció Személyes kommunikáció 2
Immunitás a tömegkommunikációra Banner-vakság Megnyitási és átkattintási arány csökkenése 3
Automatizmus vs manuális A robot marketinges 4
Ae.com Automatizmus a látogatószerzés támogatására Affiliate rendszerek „Elküldöm az ismerősömnek” típusú megoldások Automatizált kupon keresztmarketing Ae.com 5
Automatizmus a konverzió támogatására Autoresponderek 6
Személyre szabott emailek Disney.com Overstock.com
Személyre szabott emailek Text replacement 8
Puchner Kastélyszálló Személyre szabott emailek Puchner Kastélyszálló
Perszonalizáció magas fokon 1800flowers.com 10
Kosár visszaállítás Threadless.com
Intelligens chat Upsellit.com 12
Vásárlás utáni utókövetés Vásárlás utókövetés, elégedettség mérés Automatizált hűségprogram Automatikus ajándék kupon és lejárt értesítők Intelligens ajánlatok
Vásárlói vélemény ösztönzés
Intelligens ajánlatok amazon.com 15
Webáruház Túlélőcsomag Minden, amiről egy új webáruház indítása előtt tudni érdemes egy cégvezetőnek 21. századi e-kereskedelmi „háborúban”!
Webáruház Túlélőcsomag Stratégiai kódex 8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell Értékesítési és marketing stratégiák Hogyan alkossunk stratégiát? Az üzleti folyamatok megtervezése Üzleti terv és részei Várható bevétel- és költség kalkuláció
Webáruház Túlélőcsomag Jogi útmutató Bejelentési kötelezettségek, engedélyek Tájékoztatási kötelezettségek Az elállási jog és szabályai Különleges esetek Hírlevél küldési szabályok
Webáruház Túlélőcsomag Informatikai háttér Webáruház motorok és CMS rendszerek Hogyan működik egy webáruház Biztonság és adatvédelem Kapcsolódó informatikai rendszerek Hírlevél küldés és hírlevél szoftverek Webes alapismeretek
Webáruház Túlélőcsomag Webáruház ergonómia Gyakorlati hatékonyság növelés Usability és használhatóság Hogyan vásárolnak a vevők, és hogyan lehet őket leghatékonyabban rávenni a vásárlásra? Hogyan lehet növelni az átlagos vásárlási értéket Milyen a jó webáruház design? Konverzió és növelése
Webáruház Túlélőcsomag BÓNUSZOK bónusz: Minden, amit az elektronikus számlázásról tudni kell bónusz: Webáruház motorok összehasonlítása
Webáruház Túlélőcsomag Üzemeltetési útmutató Keresőoptimalizáció webáruházaknak Elemzés és analitika Közösségi média és lehetőségei Google Adwords Email marketing és megfelelő használata Tartalom-menedzsment webáruházaknak Több, mint 30 marketing eszköz és tanács
Webáruház Túlélőcsomag A tudáscsomag értéke: 75 000 Ft + ÁFA Bevezető áron (-80%): 14 900 Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-20%): 11 900 Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek)
Köszönöm a figyelmet!