Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az új rendszer a CobraConto.NET.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
/ Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, /
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
Az e-kereskedelem jövője
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Költséghatékonyság házunk táján Mátyásföldi Imre LogControl Kft. Kontrolling a gyakorlatban.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Az e-kereskedelem (e-business)
Az online reklám esete a joggal
A jó webáruház fejlesztési igényei
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Vállalkozói készségek fejlesztése

Online értékesítési modellek
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Termék & Márka Kopcsay László.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Magyar Adótanácsadók és Könyvelők Szövetsége 1 Az elektronikus számlázás problémái külső könyvelőt alkalmazó vállalkozásoknál, figyelemmel.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ezek a stratégia elemek sorban
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Dinamikus startot és azonnali bevételt biztosít
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben 2010. 09. 17. Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben Zajdó Csaba 1

Kommunikáció VS Tömegkommunikáció Személyes kommunikáció 2

Immunitás a tömegkommunikációra Banner-vakság Megnyitási és átkattintási arány csökkenése 3

Automatizmus vs manuális A robot marketinges 4

Ae.com Automatizmus a látogatószerzés támogatására Affiliate rendszerek „Elküldöm az ismerősömnek” típusú megoldások Automatizált kupon keresztmarketing Ae.com 5

Automatizmus a konverzió támogatására Autoresponderek 6

Személyre szabott emailek Disney.com Overstock.com

Személyre szabott emailek Text replacement 8

Puchner Kastélyszálló Személyre szabott emailek Puchner Kastélyszálló

Perszonalizáció magas fokon 1800flowers.com 10

Kosár visszaállítás Threadless.com

Intelligens chat Upsellit.com 12

Vásárlás utáni utókövetés Vásárlás utókövetés, elégedettség mérés Automatizált hűségprogram Automatikus ajándék kupon és lejárt értesítők Intelligens ajánlatok

Vásárlói vélemény ösztönzés

Intelligens ajánlatok amazon.com 15

Webáruház Túlélőcsomag Minden, amiről egy új webáruház indítása előtt tudni érdemes egy cégvezetőnek 21. századi e-kereskedelmi „háborúban”!

Webáruház Túlélőcsomag Stratégiai kódex 8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell Értékesítési és marketing stratégiák Hogyan alkossunk stratégiát? Az üzleti folyamatok megtervezése Üzleti terv és részei Várható bevétel- és költség kalkuláció

Webáruház Túlélőcsomag Jogi útmutató Bejelentési kötelezettségek, engedélyek Tájékoztatási kötelezettségek Az elállási jog és szabályai Különleges esetek Hírlevél küldési szabályok

Webáruház Túlélőcsomag Informatikai háttér Webáruház motorok és CMS rendszerek Hogyan működik egy webáruház Biztonság és adatvédelem Kapcsolódó informatikai rendszerek Hírlevél küldés és hírlevél szoftverek Webes alapismeretek

Webáruház Túlélőcsomag Webáruház ergonómia Gyakorlati hatékonyság növelés Usability és használhatóság Hogyan vásárolnak a vevők, és hogyan lehet őket leghatékonyabban rávenni a vásárlásra? Hogyan lehet növelni az átlagos vásárlási értéket Milyen a jó webáruház design? Konverzió és növelése

Webáruház Túlélőcsomag BÓNUSZOK bónusz: Minden, amit az elektronikus számlázásról tudni kell bónusz: Webáruház motorok összehasonlítása

Webáruház Túlélőcsomag Üzemeltetési útmutató Keresőoptimalizáció webáruházaknak Elemzés és analitika Közösségi média és lehetőségei Google Adwords Email marketing és megfelelő használata Tartalom-menedzsment webáruházaknak Több, mint 30 marketing eszköz és tanács

Webáruház Túlélőcsomag A tudáscsomag értéke: 75 000 Ft + ÁFA Bevezető áron (-80%): 14 900 Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-20%): 11 900 Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek)

Köszönöm a figyelmet!