Az irodalom oktatásának lehetőségei az Integra projektum segítségével Námesztovszki Zsolt - Takács Izabella Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Objektumok a Word-ben Pék Ágnes © 2009.
Advertisements

Online könyvajánlás Hogyan tájékozódhatunk a gyermekkönyvek világában?
PowerPointba ágyazott Flash A korreláció munkadefiníciója (elemgyakoriságok a Napban és az Allende-meteoritban) Mit mutat a példa? A Flash színesíti a.
Készítette: Fodorné Varkoly Mária. Amit ma feltölt valaki, az több év múlva is elérhető lesz a világhálón! Ezért érdemes vigyázni milyen tartalmakat teszünk.
IKT ESZKÖZÖK A VAJDASÁG ISKOLÁIBAN
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
A videó digitalizálás könyvtári vonatkozásai
Hogyan tedd hatékonnyá weboldalad?
Készítette: Babinszki Helga TEJ3W9
Tehetségsegítés kisgyermekkorban IKT eszközökkel
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Készítette: Takács Krisztina
Abonyi-Tóth Andor, ELTE Informatikai Kar 1.  A feladatok megoldása során mindig a szemantikailag megfelelő tagek és paraméterek használatára törekedj!
A globális felmelegedéssel, klímaváltozással kapcsolatos dilemmák, szkeptikus vélemények Kovács Tamás november 7.
Magyarország.
MOKSZ és a Semmelweis Egyetem kari / tanszéki könyvtáros értekezlet, Korszerű könyvtári szolgáltatások tanszéki, klinikai vetülete Áncsán Gizella.
Táncsics Mihály
Vonalkódolvasó a könyvtárban Készítette: Bóta Adrienn.
HTML elemek Linkek, táblázatok és képek Forrás, amelyből össze lett állítva a prezentáció szövege és képei:
Készítette: Mészáros Linda (R9K78V) Informatikus könyvtáros BA
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
INFORMATIKA október ELŐADÓ
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka III. évfolyam Témavezető:
Kereső programok használata
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
Készítette : Szente Szilvia Felkészítő tanár : Mgr. Spek Krisztina Iskola : Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola, Gúta.
Készítette: Szekerczés Szabina
Készítette :Görög Georgina SZIE-GTK-GVAM 1.évfolyam
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Szilágyi Tivadar egyetemi tanár GTK3185BAN.
A Creative Commons és a könyvtárak Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár.
Digitális gyűjtemények és a Creative Commons
1 INFORMATIKA III. alkalom október ELŐADÓ Jogi informatika - alapok.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Tanulási célú migráció a világban és itthon
XHTML 1. óra. Miért térjünk át HTML-ről XHTML- re? HTML-szabványban tartalom és forma összemosódott HTML 4.0 szabványban stíluslapok használatát javasolták.
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
IKT kompetenciák és az esélyegyenlőség Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Námesztovszki Zsolt Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka A TANÍTÓK MEGVÁLTOZOTT SZEREPKÖRE AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMBAN.
Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka Cybermobbing a kisdiákok körében „Nemzetközi Módszertani Konferencia a.
 Római szerződés: 1957március 25.  Európai Ipar fejlődése  1973 olajválság  es évek legnagyobb problémája  80 – s években Amerika és Japán.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Az ember külső élősködői Bevezető. Human ectoparasites Introduction.
HOLDRASZÁLLÁS Bánhidi Eszter
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Simicskó István c. egyetemi tanár, államtitkár
Tiszta a levegő Budapest,2008 Szedő Iván. Az ipar lerombolása és az energiatakarékosabb élet meghozta a tiszta levegőt Budapestre.Az ipar lerombolása.
Fourier és az ő sora Tóth Tímea 12.c.
Benedek Szabolcs: Focialista forradalom. Benedek Szabolcs 1973-ban született Budapesten 1975-től az érettségi Szolnokon élt A budapesti Közgazdaság-tudományi.
MEGHÍVÓ Budai várhegy délkeleti oldala. Természetismereti séta Szombat Szombat.
A keresztcsőrű (Loxia curvirostra) Készítette: Nagy Ábel.
Alexander Stepanovich Popov
Galileo Galilei élete Kelemen Dávid 9/c.
Készítette: Földi Gergely Felkészítő: Antal Zoltán Szentpéterúri Általános Iskola Szentpéterúr, Kossuth Lajos Utca 13. Kedvenc szerkesztő szoftverem.
A tehetetlen tömeg és a súlyos tömeg
Készítette: Szabó Adrienn 10.D
Luigi Galvani Oroszi Eszter 10.b.
Készítette: Bezzeg Tibor 10. c
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE Együttműködés az online közösségekkel a közgyűjteményekben Networkshop.
MEGHÍVÓ természetismereti kirándulásra. Csobánkai „Erdőszéle” tanösvény Szombat Foto:Telek és internet Zene: Giovanni.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
A változó éghajlattal összefüggő változások, problémák bemutatása (energiagazdálkodás) Erdély Szilvia Földtudomány BSc.
KAMOND.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Előadás másolata:

Az irodalom oktatásának lehetőségei az Integra projektum segítségével Námesztovszki Zsolt - Takács Izabella Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar Az esélyegyenlőség és a felzárkóztatás vetületei az oktatásban Szabadka,

A hipertextuális és a hipermediális struktúra jellemzői és előnye A hiperszöveg kiterjesztése a hipermédia, amikor a szöveg például audiovizuális és egyéb elemekkel, objektumokkal bővül.hipermédiaaudiovizuális

Tanulás a hipertextek és a hipermédiák világában

A hipertextek, mint az Integra projektum „idegrendszere“

Az Integra projektum evaulációja, fejlesztési lehetőségei

1. fázis A korrelációs ranglista létrehozása

2. fázis A hipertextuális struktúra megalkotása a legfrekventáltabb kulcsszavakból és a szerzők esszéiből

3. fázis A hipertextuális struktúra „életre keltése” a világhálón

4. fázis A hipertextuális rendszer bővítése, kiegészítése szöveggel, képekkel és multimédiákkal

ywords=&keres=keres%E9s&keres=keres%E9shttp:// ywords=&keres=keres%E9s&keres=keres%E9s – 300 légifotó Magyarország hídjairól