Tanítási segédlet Asztalos szakma

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Advertisements

Leonardo da Vinci mobilitás 2012 Hungarian Deutsch Mobility
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
E-learning alapú távoktatásos képzés
Aktualitások a háztartási méretű kiserőművek hálózatra csatlakoztatásával kapcsolatban előadó: Harsányi Zoltán E.ON Műszaki stratégiai osztály.
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL 5. évfolyam
Külső tantárgyi koncentráció Technika évfolyam
Szeretettel köszöntünk minden Kedves Vendéget! Építési geodézia a gyakorlatban 2010.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Halmazok, halmazműveletek
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Automatikai műszerész
DUNAÚJVÁROSI BÁNKI DONÁT
1. Bejelentkező (fő) oldal Menü 1. Bemutatkozás 2. Tevékenység 3. Kedvenc 4. Oktatás 5. Egyéb Köszöntés I nformáció.
E-learning alapú távoktatásos képzés
MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓ.
Külső tantárgyi koncentráció matematika
III. Témakör MISKOLCI EGYETEM LOGISZTIKA ANYAGMOZGATÁSI ÉS LOGISZTIKAI TANSZÉK III./1.
„Jó gyakorlatok” Nagyné G. Jordanoff Györgyi. A „jó gyakorlat” újszerűsége  a MiTiok programban szereplő tananyag adaptálása és felhasználása IKT eszközök.
A kerettantervek fejlesztése
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
4. gyakorlat. Főpálya, csomóponti ágak és pályák, műtárgyak fajlagos költsége alapján (változatonként): -helyszínrajzról felületek (burkolat és műtárgy);
Tervfelülvizsgálat menete, tervdokumentációk szükséges és elégséges feltételei előadó: Varga Tamás MO csoportvezető január 19.
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Informatikai Szakképzési Portál
Feladat gyűjtemény részlet
ENTER projekt Multilaterális projekt Részt vevő országok: Németország Spanyolország Szlovákia Magyarország (Olaszország) >> támogatottság hiánya.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola
Szent László Gimnázium
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A csapat SZERZŐK: KJUC – Gorász Judit Kiszely Zoltán
Rajzi kommunikáció és térszemlélet fejlődésének lehetőségei
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A tanítási órára való közvetlen előkészületek
Gépgyártástechnológiai technikus
Lelátókaréj alaptartó statikai működése
TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” a Pécsi 500. Sz. Angster József Szakképző.
PH-skála készítése és háztartási anyagok pH-jának meghatározása projekt gimnázium 9. osztály tanár: Szakács Erzsébet.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
A képek szerepe és felhasználási lehetőségeik a közoktatásban
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Bevezetés Tematika Számonkérés Irodalom
Illesztések.
Szerkezetépítés III. 4-es csapat: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Dr. Fi István Közlekedéstervezés 7. előadás.
3. osztályban.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím Alcím.
Címdia elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Logo – teknőcgrafika 3. óra Gyakorlás
Előadás másolata:

Tanítási segédlet 34 543 02 Asztalos szakma Alapvetős szerelési munkák 10225-12 tantárgy A szerelési táblázat használata témaköréhez Tanszekrény műszaki rajza Szerelési táblázat minta 9.Osztály Tanítási segédlet Alapvetős szerelési munkák 10225-12 tantárgyból A szerelési táblázat használata témaköréhez 9.osztály

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített formaterve Tanszekrény Auto CAD műszaki rajzának képként kimentett változata

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített csomópontjai:

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített csomópontjai:

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített csomópontjai:

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített csomópontjai:

Tanszekrény AutoCAD programmal elkészített csomópontjai: