Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egyszerű oszthatósági problémák
Advertisements

A TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL REFORMÁTUS KOLLÉGIUM KÉZDIVÁSÁRHELY Október - December 2011.
Rész számítás összetett
arányosság.
Természetes számok 0, 1, 2, 3, ..., 24, 25, ..., 1231, 1232, ..., n, ...  = {0, 1, 2, 3, ..., n,...} a természetes számok halmaza Műveletek: összeadás.
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
2006. március 31..
2006. május 5. Azonos betűk azonos, különböző betűk különböző számjegyeket jelölnek. Rekonst- ruálja az alábbi hatványozást! Telefonos feladat.
Félévi követelmény (nappali)
A „TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL” BARÓTI SZABÓ DÁVID ISKOLAKÖZPONT BARÓT Február - Március 2011.
MI 2003/9 - 1 Alakfelismerés alapproblémája: adott objektumok egy halmaza, továbbá osztályok (kategóriák) egy halmaza. Feladatunk: az objektumokat - valamilyen.
A 9.B osztály Az osztály (eddigi) említésre méltó jelenetei. Sajnos az avatóról van még csak képünk, de majd később csinálunk. Na de nem ilyeneket :
4. VÉGES HALMAZOK 4.1 Alaptulajdonságok
Halmazok, halmazműveletek
50.óra MAJOROS MÁRK.
A szürke vizszintes csikok nem egészen vizszintesek…
Bevezetés a gépi tanulásba február 16.. Mesterséges Intelligencia „A számítógépes tudományok egy ága, amely az intelligens viselkedés automatizálásával.
Szintaktikai elemzés március 1.. Gépi tanulás Osztályozási feladat: Adott egyedek egy halmaza és azok osztályba tartozási függvénye (tanító halmaz),
MTA - SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Eger, november 7-9. A természettudományos tudás és alkalmazásának.
Halmazok, relációk, függvények
Nat Pedellus Informatika 8. osztály óra.
Turbo pascal feladatok 2
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola szeptember.
Eseményalgebra, kombinatorika
Halmazműveletek.
Bevezetés a matematikába I
Készülj az érettségire
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Rizikómagatartás és reziliencia 2006-os HBSC adatok tükrében
Fuzzy rendszerek dr. Szilágyi László.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Logikai szita Baráth Kornél.
Félévi típus feladatok
Kombinatorika Gyakorló feladatok.
Kombinatorika Véges halmazok.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
2005. szeptember 23. Egy sporttagozatos osztályban - ahol mindenki sportol -, atletizálnak, birkóznak és cselgáncsoznak a tanulók. Három olyan diák van,
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.SPORTNAPOKVÁSÁROSDOMBÓ2012.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
 Páros vagy csoportos munkához ajánlott!  A 3-7.diakockák a megoldás menetét mutatják be  Helyes megoldás : 8. dia.
Levezetési szabályok kvantorokra  -bevezetés (egzisztenciális általánosítás, EG)  -kiküszöbölés (univerzális megjelenítés, UI)  -kiküszöbölés (EI):
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Egészségi állapot és öngyilkosság kapcsolata serdülőkorúaknál 2001/2, OKTK pályázat dr. Hajnal Ágnes, Susánszky Éva.
Matematika dolgozat 8.évfolyam.
EXCEL Excel.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
H U M O R a bíróságon (Bokrétás András).
ROMA GYEREKEK AZ ISKOLÁBAN, ROMA FELNŐTTEK A MUNKAERŐPIACON
Programozás III KOLLEKCIÓK.
és a Venn-Euler diagrammok
 Velünk kedvedre dekorálhatod autód hátsó szélvédőjét, megmutathatod családod a világnak,de teheted laptop-ra,notebook- ra,telefonodra üvegre, termoszra.
A MATEMATIKA FELÉPÍTÉSÉNEK ELEMEI
Meghívást kaptunk az oroszlányi Hölgy Klubtól nőnap alkalmából március 07-re.
Statisztikai táblák.
A természetes számok, A Venn-diagram
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
Számok világa.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Új skála – új lehetőségek
A versenyen indult tanuló
3. osztályban.
Előadás másolata:

Halmazok

Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit m=2,3,4-re. – Adja meg az AUB, A∩B és A\B halmazokat!

Halmaz – Egy osztályba 17 lány jár, közülük 2 szemüveges. Az osztályba összesen 10 szemüveges tanuló jár. A fiúk 2/3 része szemüveges. Hány tanuló jár az osztályba? – Legyen H={h, h osztható 12-vel, hЄN}, K={k, k osztható 4-el, kЄN}, M={m, m osztható 3-al, mЄN}. Írja fel a H halmazt a K és M halmazok és halmazművelet segítségével!

Halmaz – Legyen A={a; a=3(k 3 -1)/(k-1); kЄ N} – Legyen B={b; b=3m; mЄN} – Adja meg A és B elemeit k=1,2,3,4,5 és m=2,4,5- re – Adja meg az AUB és A∩B, továbbá A\B halmazok elemeit!